iTrader
    0

Nieuwe gsm abonnement van VOO: super voordelig ?!

Dag allen,

Ik zag gisteren reclame voor het nieuwe gsm abonnement van VOO ('hero'). Ik dacht eerst dat ik het had misgelezen, maar na dubbelchecken klopte het toch:
    Vvoor 14e/maand blazen ze (naar mijn weten) alle formules bij bv. Mobile Vikings omver: sowieso zit er 2GB data in, en dan kan je de 14€ opdoen aan bellen (tegen 1.4cent/min.) of sms'en (tegen 1.4cent/sms) wat dus neerkomt op ofwel 1000 belminuten ofwel 1000 sms'en. Uitgaande van zo'n 500sms/maand blijven er dus 500 (??!) belminuten over, dat is echt bijna het tienvoud van wat je voor die prijs bij MV krijgt. Kleine noot: ze maken gebruik van fysieke netwerk van Telenet/BASE.

Is dit realistisch? iemand al gedacht aan over te stappen? wat zouden de addertjes onder het gras kunnen zijn?

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Qua bellen en sms'en zullen ze wel de goedkoopste zijn, maar als je enkel veel surft zit je toch beter bij orange ze...

15 eur voor 4GB

En wat je niet verbruikt heb kan je ook overdragen...

Ik bel vaak via Whatsapp en ik zit denk ik nooit over de 5 eur per maand...

10 eur per maand zeker erbij en dat kan naar de Playstation store en andere zaken...

Als je echt veel belt is dit het overwegen waard, maar met 2 GB tegenwoordig vind ik dit wel wat krap...

Ik ben een zware surfer en ben wel nog nooit over mijn 4GB gegaan maar zit altijd toch over de 3GB

Je hebt dan iets meer speelruimte, je kan al eens een YT filmpje bekijken ofzo...

Trouwens daarnet maar 20 minuutjes de yelo app gebruikt voor live TV, toegegeven het was wel goed beeld, maar was 800Mb armer op 20 min.

Maar orange geeft mij al enkele maanden xtra cadeautjes... Zoals mijn 2 jaar lidmaatschap, terwijl ik nog maar enkele maanden lid bij hun ben, zeker nog geen gans jaar... Laat maar komen die 2GB extra... Trouwens 2 maanden op rij dees

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Qua bellen en sms'en zullen ze wel de goedkoopste zijn, maar als je enkel veel surft zit je toch beter bij orange ze...

15 eur voor 4GB

En wat je niet verbruikt heb kan je ook overdragen...

Ik bel vaak via Whatsapp en ik zit denk ik nooit over de 5 eur per maand...

10 eur per maand zeker erbij en dat kan naar de Playstation store en andere zaken...

Als je echt veel belt is dit het overwegen waard, maar met 2 GB tegenwoordig vind ik dit wel wat krap...

Ik ben een zware surfer en ben wel nog nooit over mijn 4GB gegaan maar zit altijd toch over de 3GB

Je hebt dan iets meer speelruimte, je kan al eens een YT filmpje bekijken ofzo...

Trouwens daarnet maar 20 minuutjes de yelo app gebruikt voor live TV, toegegeven het was wel goed beeld, maar was 800Mb armer op 20 min.

Maar orange geeft mij al enkele maanden xtra cadeautjes... Zoals mijn 2 jaar lidmaatschap, terwijl ik nog maar enkele maanden lid bij hun ben, zeker nog geen gans jaar... Laat maar komen die 2GB extra... Trouwens 2 maanden op rij dees
    Ik ben nu ook Orange, en redelijk content van. Maar ge hebt gelijk het hangt gewoon af van ratio data/bellen; bij mij volstaat die 2GB ruimschoots, en ik bel ook wel geregeld.

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sar86 Bekijk bericht
    Ik ben nu ook Orange, en redelijk content van. Maar ge hebt gelijk het hangt gewoon af van ratio data/bellen; bij mij volstaat die 2GB ruimschoots, en ik bel ook wel geregeld.
    Ik zit momenteel bij telenet maat dit wordt mij te duur.... heb de wigo 10gb omdat mijn 3gb steeds op is binnen de maand. Nu ben ik aan het kijken voor nieuwe provider. Twijfel tussen proximus, orange en base. Ik surf veel of spotify tijdens het rijden
    Psn: Domi_Flex
    Playing: Destiny2 - Titan

Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Ik heb nu MV abo van 5gb en 50min bellen. en ik kom daar mee toe. Zeker nu ik in het buitenland ook de roaming gewoon aan laat staan. Soms ook eens een wifi hotspot maak. Ik doe iets van 3gb/maand op en bel mss 10min via gsm, meestal probeer ik via Triiing, messenger of viber te bellen.
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, Xone, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 500gb HDD // Xbox One 500gb // PS3 fat 200gb HDD // PSP 2001 |

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Forfaits offres mobile : hero, tatoo et One - VOO

10 gigabyte én de keuze tussen 1000 sms/belminuten

Toch een stuk voordeliger dan Mobile Vikings én al op het Orange netwerk, wat toch een stuk beter is dan BASE.

Of mis ik iets?
    “Bezuinigen op onderwijs? Hebben we nog niets geleert?”
    Loesje

superiscch's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    Ik heb nu MV abo van 5gb en 50min bellen. en ik kom daar mee toe. Zeker nu ik in het buitenland ook de roaming gewoon aan laat staan. Soms ook eens een wifi hotspot maak. Ik doe iets van 3gb/maand op en bel mss 10min via gsm, meestal probeer ik via Triiing, messenger of viber te bellen.
    Ik zou toch kijken om eerst die 50 minuten op te bellen
    #NeverNotRunning: Next stop - IFF Marathon -- Twitter: @superiscch

Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superiscch Bekijk bericht
    Ik zou toch kijken om eerst die 50 minuten op te bellen
    goh ik bel zo weinig en als ik eens wil bellen is dat via het werk of triiing, want je betaald toch voor je telenet abo ook al. en anders is het videotelefonie via de bekende socials.
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, Xone, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 500gb HDD // Xbox One 500gb // PS3 fat 200gb HDD // PSP 2001 |

superiscch's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    goh ik bel zo weinig en als ik eens wil bellen is dat via het werk of triiing, want je betaald toch voor je telenet abo ook al. en anders is het videotelefonie via de bekende socials.
    't zelfde hier... Al belt m' n vrouw wel genoeg om de kost bij telenet goed te maken
    #NeverNotRunning: Next stop - IFF Marathon -- Twitter: @superiscch

iTrader
    0
    10 gigabyte én de keuze tussen 1000 sms/belminuten

Toch een stuk voordeliger dan Mobile Vikings
    10GB en 50min voor 22 euro per maand hebben ze nu ook bij Mobile Vikings.

1000 belminuten voor hetzelfde data en geld is wel crazy. Is bijna hetzelfde als onbeperkt bellen.

Regels voor berichten