Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627

Discussie: Samsung Galaxy S8

SlyR's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat denken jullie van de cashbackactie voor de S9? Addertjes? LIjkt mij wat te mooi om waar te zijn
    Ik kwam hier ook eens loeren om te zien of er leuke deals te scoren waren. Ik heb m'n S8 net vanavond laten vallen met als gevolg een groot gat in m'n scherm (bovenop de barsten die er al waren...) Gezien ik nog steeds overal zie dat het 300+ euro kost om het scherm te vervangen, kan ik evengoed een nieuwe GSM kopen.

Wat betreft die cashback van 200 euro.. Eigenlijk zie ik daar geen addertjes in. Met die cashback kom je op de prijs die je betaalt in het buitenland voor een S9.
    Ik was dus aan het hopen hier een post te vinden met melding dat er 1 of andere winkel goedkoper is, waardoor die cashback net wel interessant wordt.
    Ik vind alleen maar toestellen van 749 euro in Belgische winkels..
    XBL: Nejona - PSN: Nejo - Wii U: Nejona
    Nejona - Sylvanas-EU
    Caluwen - Sylvanas-EU

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    het ''addertje'' van die cashback is dat die toestellen hier nog steeds zo duur zijn dat je na de cashback gewoon de prijs betaald van op een buitenlandse shop, dus je denkt dat je een deal scoort maar eigenlijk kan je de telefoon ook voor de lagere prijs bij bv Belsimpel.nl bestellen en volgende dag met PostNL in huis hebben.

ik zou zeggen een leuke actie als je echt perse hands on je toestel zelf wilt ophalen in een winkel, maar anders is het na cashback gewoon de prijs die je betaald in een online shop.
    Zo lijken die acties van de MM/Bol/Coolblue etc altijd heel leuk maar de adviesprijs blijft altijd zo hoog dat je na cashback gewoon de prijs van het toestel betaald alsof je het op een goedkope online shop zou bestellen, of soms bij bv Amazon.de.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    het ''addertje'' van die cashback is dat die toestellen hier nog steeds zo duur zijn dat je na de cashback gewoon de prijs betaald van op een buitenlandse shop, dus je denkt dat je een deal scoort maar eigenlijk kan je de telefoon ook voor de lagere prijs bij bv Belsimpel.nl bestellen en volgende dag met PostNL in huis hebben.

ik zou zeggen een leuke actie als je echt perse hands on je toestel zelf wilt ophalen in een winkel, maar anders is het na cashback gewoon de prijs die je betaald in een online shop.
    Zo lijken die acties van de MM/Bol/Coolblue etc altijd heel leuk maar de adviesprijs blijft altijd zo hoog dat je na cashback gewoon de prijs van het toestel betaald alsof je het op een goedkope online shop zou bestellen, of soms bij bv Amazon.de.
    Even de nuance maken dat die cashback vanuit Samsung komt.
    Het is niet dat belsimpel goedkoper is, hun adviesprijs is even hoog. Zij verrekken de cashback gewoon rechtstreeks.

Het idee is hetzelfde, de uitwerking iets ander, maar het resultaat is exact hetzelfde. En ik zou dan liever bij MM een Belgisch toestel kopen, dan bij belsimpel een UK of Kroatisch.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Belsimpel is op elk toestel goedkoper omdat zij grijze import doen uit oost Europese landen, kijk bv naar een LG G7 voor 475 euro, kost op een andere plek nog 600 euro en bij LG is er geen cashback actie aan de ging.

Belsimpel doet nooit cashbacks of hun toestellen komen nooit in aanmerking omdat het geen Benelux toestellen zijn, bij die cashback moet je ofwel de IMEI doorsturen naar Samsung of een copy van je kasticket en de IMEI's van Belsimpel vallen naast de boot wegens geen Benelux toestel en Belsimpel komt ook niet in aanmerking als ''kasticket''.
    hun prijzen hebben niets te maken met al dan niet cashback al in de eindprijs te verreken, maar alles te maken met gewoon bulk inkoop in ''armere'' EU landen.

Trouwens dat jij een ''belgisch' 'toestel koopt heeft bij Android 0 voordeel tov een Duits of Pools of whatever toestel, beide draaien exact dezelfde software, kan je in NL of English zetten als taal en buitenlandse toestellen krijgen vaker nog sneller software updates dan Benelux modellen, is bij Samsung toestellen uit bv Duitsland ook zo, grotere landen dus bedrijven pushen nieuwe software versies eerst naar die landen in een gefaseerde uitrol.
    Vroeger was in het buitenland kopen dubious omdat je SIM locked toestellen had en operator branded software ( bv in NL en DE ) maar dat is al jaren achter ons en enkel in de USA heb je nog echt ''branded'' toestellen.

Er zijn hier ook genoeg mensen die een S8 van Amazon.de hebben gekocht omdat die daar ook al heel vaak voor 530 stond terwijl hij ergens anders nog 600+ was, die hebben dan ook een ''Duits'' model, maar dat is 0% verschil met het Benelux model buiten de taal op de doos.

F-Mobile.be in Genk bv werkt op hetzelfde principe als Belsimpel, en in Hasselt in de Gallerij in het centrum heb je ook zo een shop met ''buitenlandse'' toestellen en lage prijzen, A-Phone of zo iets.
    In Nederland zijn er trouwens enorm veel gebruikers die bestellen op Belsimpel en je leest nooit iets negatief over die toestellen, als ik 125 euro kan besparen op bv een LG G7 tov Bol.com zou ik het ook wel weten.
    Laatst gewijzigd door Noscoped420; 14 oktober 2018 om 20:21

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Mijn S8 wilt niet meer snelladen en ook laadt die soms gewoon niet. Stekkertje van de lader is precies versleten.

Uitblazen en schoonmaken heb ik reeds gedaan maar het stekkertje zit ook gewoon niet goed.

Ik heb geen andere usb c lader om te testen.

Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627

Regels voor berichten