Pagina 1 van 126 123451151101 ... Laatste

Discussie: OnePlus 3

FourFreak's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)

OnePlus 3

Ik zag nog geen topic hierover.

Zijn er mensen die hem gaan aanschaffen? Ik hen nu een OP2 en ben er zeer tevreden van, een overstap naar de OnePlus 3 zie ik wel zitten.

Hieronder wat info:

Android Authority

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    209 (100%)
    Ik heb nog steeds de OnePlus One en ben er erg tevreden over. Alleen de laatste update trekt op niet veel vind ik...
    Ik weet nog niet of ik ga upgraden, maar de 3 heeft wel mijn interesse.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

Jimmypop's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Zet eens een andere rom op uw opo, RR rom kan ik van harte aanbevelen
    If you've got a problem and no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...The A-Team.

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    78 (88%)
    Ondertussen laten ze de prijzen dalen van hun overige toestellen:

Oneplus one van €299 naar €249
    OnePlus 2 van €345 naar €319
    Oneplus X van €269 naar €239
    Steam & PSN

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ondertussen al bijna 2 jaar een 1+1
    dit jaar ga ik zeker nog upgraden maar ik twijfel nog tussen deze of mss wachten op de nieuwe nexus in het najaar
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

iTrader
    0
    Voor mij nooit meer, heb een OPX gekocht 1 week na launch via een invite maar wat goed begon ging bliksem snel bergaf.

Toestel aangekregen, perfect in orde hardware matig en qua knoppen en scherm en toen redelijk snel 2 grote updates gehad met bugfixes etc, in 1 van die update topics zei een dev van OP dat er monthly security patches gingen zijn voor Stagefright en meer updates en fixes.
    Toen eind December nog een patch gehad en eind Januari, waarmee mijn security level op 1 Januari stond, perfect imo.

Dan 10 weken een dode stilte vanuit Oneplus, geen enkele security update voor Februari of Maart, enkel op 21 Februari was er een 9mb hotfix patch voor een frontcam bug ( waar mijn toestel nog eens geen last van had )
    Dan uiteindelijk op 6 April weer een security patch ( security level 1 April 2016 ) maar sindsdien weer niks, noppes, nada.
    We zijn ondertussen weer bijna 2 maanden verder zonder update, ik zit nog steeds op April 2016 qua Stagefright security en er zijn nog steeds bugs in de software die al van in November op het forum zijn aangehaald.

Telefoon vibrates randomly als ge aan het bellen zijt, of ge moet Ambient Display functie uit zetten ( bug zit er al in van dag 1 )
    LED flashed in alle kleuren van de regenboog als je in een app een bepaalde kleur geeft aan een message, zo heb ik voor WhatsApp wit ingesteld als LED kleur maar als ik een bericht krijg gaat de LED groen-blauw-geel-wit ( ook al op het forum gepost in December )

Switchen van mobile data naar wifi gaat heel traag sinds de laatste patch, als ik thuis kom en ik tick 1maal op wifi in het snelmenu dan duurt het een minuut ofzo voor hij verbind met mijn network, zelfde probleem als ik bij mijn broer kom op zijn network of ergens met wifi.
    Toen ik het toestel net had en de eerste paar maanden na release ging switchen van mobile naar wifi binnen de 10 seconden.
    Grootste minpunt van alles, tenzij je een custom rom flashed is er nog steeds geen MM update voor de OPX, dit terwijl de OP2 al een grote soak test heeft voor MM ( weet niet of OP2 al officieel OTA MM heeft ondertussen, ben het een maand geleden afgebold op hun forums )

Eerst op release zeiden ze soon, dan Q2 2016 en dan was het weer iets over wachten op drivers van Qualcomm, dat samen met het feit dat ze nooit hun belofte hebben gehouden van maandelijkse updates en fixes is voor mij genoeg geweest voor 1 OP toestel te hebben in mijn leven.

Nu zie je ook weer dat hun focus ligt op de OP3 met die virtual brillen, zelfs de OPO heeft betere support gehad de laatste 3 maanden dan de OPX terwijl dat toestel al 2 jaar oud is, beetje schandalig na al de beloftes van MM en maandelijkse security updates + fixes maar een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen en den deze dus ook niet.

Geen klagen van mijn toestel qua hardware, mijn knoppen werken goed, ziet er goed uit, scherm is goed voor mij maar die software en hun support ervoor is echt brak en '' install dan een custom rom '' is geen geldig argument voor het feit dat ze weer veel beloofd hebben na launch maar nooit hebben volgehouden voor de OPX.

Op dit moment van schrijven is het laatste update topic van de OP devs voor de OPX van 6 April en mijn security level op mijn telefoon is van 1 April 2016, dus als er niks komt voor 6 Juni is dat weer 2 maanden noppes, njet, nada voor de OPX.

superiscch's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ondertussen al bijna 2 jaar een 1+1
    dit jaar ga ik zeker nog upgraden maar ik twijfel nog tussen deze of mss wachten op de nieuwe nexus in het najaar
    Zo kun je blijven wachten :-)
    #NeverNotRunning: Next stop - IFF Marathon -- Twitter: @superiscch

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik moet geen One + hebben als er Oxygen opstaat, dus blijf wel bij mijn 1 + 1
    En direct andere roms beginnen flashen op een nieuw toestel zie ik ook niet zitten.
    Giggity

iTrader
    209 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimmypop Bekijk bericht
    Zet eens een andere rom op uw opo, RR rom kan ik van harte aanbevelen
    Ken er niks van om zoiets te doen
    Twitch - offline

Jimmypop's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Is nochtans poep simpel.
    Is je bootloader unlocked ?
    If you've got a problem and no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...The A-Team.

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    78 (88%)
    Is voor iedereen begin indeed
    Genoeg tutorials op YT, gewoon stap voor stap alles volgen
    Steam & PSN

iTrader
    209 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimmypop Bekijk bericht
    Is nochtans poep simpel.
    Is je bootloader unlocked ?
    En nu Nederlands?
    Nu goed, ik zal zoals Razer zegt eens op YT kijken

Op het forum van OnePlus staat blijkbaar ook informatie.
    Twitch - offline

Jessed's schermafbeelding
    iTrader
    204 (100%)
    Als de geruchten kloppen dat er een versie zal zijn voor 270 euro, dan koop ik me ook een 1+ 3! Jammer dat het er wel naar uitziet dat er alleen een 5.5 inch versie komt; had graag 5 inch gezien.

iTrader
    0
    Zal nooit geen 270 euro zijn , als de teasers kloppen dan is het metal unibody design met snapdragon 820, NFC, Fingerprint sensor, OLED screen, een vorm van quick charging en goede camera.

Voor de 269 euro kostende OPX moesten ze al terug naar de snapdragon 801 om aan die prijs te raken.
    Zelfs de OPO was nooit geen 270 euro en die werdt al met zwaar verlies verkocht.

JoskeVermeulen's schermafbeelding
    iTrader
    94 (100%)
    Misschien toch maar eerst andere mensen zich laten opofferen? Zijn nu telkens yellow tint gevallen geweest tijdens de beginweken bij al de 3 modellen (1, 2, X) wat eigenlijk toch schandalig is, uiteraard niet bij iedereen maar toch.. terug opsturen en nogmaals een periode zonder smartphone zitten.

Pagina 1 van 126 123451151101 ... Laatste

Regels voor berichten