Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Discussie: Tomorrowland 2020

Vandalize_'s schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De kans is mega miniem, maar als er iemand 3 dagtickets verkoopt ( weekend en dag maakt zelfs niet uit )

Ben ik zeer geintreseerd, ik kan jammer genoeg geen mega ultra woekerprijzen bieden, maar we kunnen altijd iets regelen natuurlijk
    Ge zult mij en 2 andere er mega super ultra gelukkig mee maken en mijn eeuwige dankbaarheid
    Psn id: Vandalize_
    Platinum trophies: 27
    Next platinum: /
    Latest platinum: Dishonored

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mogelijk ga ik 2 tickets voor het volledig weekend 2 (inclusief camping) te koop kunnen aanbieden. Ik ben er namelijk onlangs aan geraakt maar wil maar 1 dag gaan, en bijgevolg pas ik.
    De tickets zijn nog niet gepersonaliseerd maar dit zou moeten gebeuren tegen nu vrijdag 28/02.

Indien interesse, laat iets weten via PM. First come, first served. Op dit ogenblik ben ik nog bij vrienden aan het checken voor over te nemen, maar indien zij niet toehappen, krijgen de mensen op dit forum een kans.

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    290 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Dark_Night Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mogelijk ga ik 2 tickets voor het volledig weekend 2 (inclusief camping) te koop kunnen aanbieden. Ik ben er namelijk onlangs aan geraakt maar wil maar 1 dag gaan, en bijgevolg pas ik.
    De tickets zijn nog niet gepersonaliseerd maar dit zou moeten gebeuren tegen nu vrijdag 28/02.

Indien interesse, laat iets weten via PM. First come, first served. Op dit ogenblik ben ik nog bij vrienden aan het checken voor over te nemen, maar indien zij niet toehappen, krijgen de mensen op dit forum een kans.
    pb
    Bij twijfels, eet een snoepje.

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Tags for this Thread

Regels voor berichten