Pagina 6 van 7 Eerste ... 234567 Laatste

Discussie: Tomorrowland 2019

Vandalize_'s schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn neefje heeft een ticket teveel en die vroeg aan mij of ik zou meegaan. Heb dan toegegeven want eerlijk gezegd spreekt het me niet zoveel meer aan.
    Wat ik me afvraag is, hoe kan die dat ticket aan mij verkopen? Dat is toch gepersonaliseerd? Want ik zei tegen hem dat ge die niet kunt verkopen.... Ben ik dan zo fout?
    Ja, want je kan die pas personaliseren vanaf een bepaalde datum dacht ik
    Nu zijn dat nog "lege" tickets zeg maar
    Psn id: Vandalize_
    Platinum trophies: 27
    Next platinum: /
    Latest platinum: Dishonored

Reservoir_Dog's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    En dat "personaliseren" dat kan je zelf? Of is dat via zijn account ofzo?

iTrader
    0
    Hij zal dat personaliseren op uw naam en dan zijn dat wat TML betreft uw tickets, ook al heb je die niet zelf gekocht.

De tickets verschijnen dus in zijn account maar het is niet alsof hij enkel z'n eigen naam kan invullen voor het personaliseren; het zijn vrije velden dus hij kan gelijk welke naam invullen.

Daarom ook dat de maand februari de enige maand is dat het aangeraden is "lege" tickets over te kopen van anderen, na 22 februari kan de verkoper ze niet meer op jouw naam zetten. Dit voor de 0.01% kans dat ze werkelijk eens een identiteitscontrole zouden doen.

Reservoir_Dog's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ok bedankt allemaal.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCatalyst Bekijk bericht
    Ik ben in elke sale (Belgian Pre-Sale, WW Pre-Sale, WW Sale) binnengeraakt. De enige constante was macOS. Browser, IP, aantal seconden afwijking met het startuur etc was telkens verschillend.

Ook de voorbije jaar was het bijna altijd op Mac.

Nu ik heb wel een sterke bias daar 50% van mijn clients op macOS draaien, de rest was gedeeld Windows, Linux, iOS en Android. Op Windows en Linux ben ik nog NOOIT in mijn leven binnengeraakt, op iOS en Android de voorbije jaren telkens wel een keer.

Theoretisch gezien zouden ze Mac gebruikers kunnen bevoordelen omdat dat nu eenmaal de grootste spenders zijn, maar ik denk niet dat aan zo'n complottheorieeën ligt, want dan zou iOS ook vlot moeten binnenraken. Als Mac effectief bevoordeeld wordt, zal het volgens mij zijn omdat de developers van Paylogic ook macOS gebruiken tijdens hun werk, waardoor alles het meest getest is op dit platform en ook geoptimaliseeerd is voor de networking stack van macOS die verschilt van die van andere besturingssystemen.

Dat gezegd zijnde zal je ongetwijfeld mensen vinden die op Windows en Linux binnengeraakt zijn ook, dus misschien is het ook allemaal gewoon bias in mijn ogen.

Ik zal volgend jaar wel Windows en Linux eens vervangen door FreeBSD en PS4, gezien beide grotendeels dezelfde networking stack hebben als macOS, zien of mijn idee steek houdt of niet.
    Ik ben gisteren ook binnengeraakt met een 9 jaar oude MacBook. 2 jaar geleden ook al dus misschien dat Mac idd iets meer kans heeft dan Windows ;-)

FluffyBeast's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
    En wat is uw geheim om minstens 3 keer te zijn binnengeraakt als je 12 tickets hebt kunnen kopen?
    Sorry lees dit nu pas.
    Heb mijn werkwijze meegedeeld via privé aan iemand hier en hij heeft nu ook tickets kunnen bemachtigen.
    Op de worldwide sale heeft iemand van onze groep wederom twee keer binnengeraakt op deze manier en tickets gekocht voor kennissen.

Tis simpel, geen safari of internet explorer gebruiken maar Chrome of Firefox.
    Via atoomklok naar de juiste tijd kijken en om 10:59:59 uw pagina refreshen.
    Op deze manier kunnen wij ieder jaar reeds 6 jaar lang ticketjes kopen.
    PSN/ FluffyBeastt: Battlefield 4, Killzone: ShadowFall

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
    Ik ben gisteren ook binnengeraakt met een 9 jaar oude MacBook. 2 jaar geleden ook al dus misschien dat Mac idd iets meer kans heeft dan Windows ;-)
    Gisteren ook binnen geraakt met mijn MacBook. En dat is niet de eerste keer. Ik probeer steeds met mijn desktop pc waar 3 verschillende browsers open staan met 3 verschillende accounts. Op mijn MacBook 1 browservenster (safari) met 1 account. Ik ben elk jaar al binnen geraakt en procentueel gezien is mijn MacBook al het meeste binnen geraakt. Toeval? Of zit er toch een algoritme achter? Ik weet het niet.

Vandalize_'s schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    kans is 0.01%, maar als iemand hier 3 dagticketjes verkoopt ( maakt niet uit welke dag ) PICK ME PICK ME.

op 2dehands vragen sommige 250-, voor 1 dag
    Psn id: Vandalize_
    Platinum trophies: 27
    Next platinum: /
    Latest platinum: Dishonored

iTrader
    0
    Nogmaals ik denk echt niet dat er bewust een algoritme achter zit dat Mac bevoordeelt. Je kan je ook makkelijk "voordoen" als een Mac terwijl je op een ander besturingssysteem werkt, gewoon de User-Agent veranderen.

Wat me wel aannemelijk is, is dat heel hun software (javascript front-end en hun back-end) het meest getest is op Mac omdat de Paylogic devs dat gebruiken, en er op die manier ook doorheen de jaren voor geoptimaliseerd is geraakt. De networking stack van Mac en Windows en Linux verschilt telkens grondig, en hoewel ze uiteindelijk allemaal wel hetzelfde resultaat bereiken is de manier waarop telkens anders. De een doet wat meer microseconden over dit, de ander over iets anders. Komt ook nog bij dat Apple zelf de netwerkkaarten in de Macs steekt en er dus perfecte drivers voor kan schrijven, terwijl dit op Windows en Linux van verschillende manufacturers kan zijn met de ene al een wat betere driver dan de andere, allemaal zaken die ook weer verschil kunnen uitmaken.

In gewoon dagdagelijks gebruik maakt dat allemaal niets uit, maar als het op milliseconden aankomt voor TML kan het misschien voor betere kansen zorgen. Dat gezegd zijnde, dit sluit niet uit dat een non-Mac mits goede timing ook binnen raakt (wat zeker het geval zal zijn) en bovendien is dit allemaal puur speculatie gebaseerd op anecdotische observaties dus voorlopig valt er niets uit af te leiden.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De wachtlijst is nu officieel open (vroeger dan gewoonlijk). Klik gewoon op de link via https://my.tomorrowland.com/waiting-list/belgium2019
    Inschrijven en dan hopen!

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Te laat gezien... Heb me nog opgegeven voor de wachtlijst, maar vrees er een beetje voor.
    Bedankt om het hier te laten weten trouwens!

iTrader
    51 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vandalize_ Bekijk bericht
    Zal waarschijnlijk nooit meer gebeuren.
    Tomorrowland zal altijd hype blijven.
    Niet dat ik ze het niet gun, maar die hype gaat op een gegeven moment wel verdwijnen. Misschien pas binnen 5 a 10 jaar, maar er komt wel eens het nieuwe hippe ding waar iedereen naar toe wil.
    Wat niet wil zeggen dat het populair kan blijven natuurlijk.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaiser chief Bekijk bericht
    Niet dat ik ze het niet gun, maar die hype gaat op een gegeven moment wel verdwijnen.
    Klopt helemaal. Net zoals Rock Werchter is ook TML aan het verbreden om nog relevant te blijven. Elk jaar wordt deze thread ook korter en korter en in het algemeen zijn er ook minder krantenartikels over. Ik denk dat de pure electronic music fan niet de beste bang for the buck krijgt, tov de concurrenten die in de slipstream van TML zijn opgekomen. Maar TML is ondertussen meer een belevenis geworden dan een gathering of best DJs.

En ere wie ere toekomt: zonder TML waren EDM festivals wss nooit zo groot geworden en was de festivalbeleving ook langer blijven steken op slechte fast food en modderige campings.

iTrader
    51 (98%)
    RW is inderdaad een goed voorbeeld, 10 jaar geleden enzo was dat bijna altijd maanden op voorhand uitverkocht. Laatste jaren is er af en toe eens een dag uitverkocht.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaiser chief Bekijk bericht
    RW is inderdaad een goed voorbeeld, 10 jaar geleden enzo was dat bijna altijd maanden op voorhand uitverkocht. Laatste jaren is er af en toe eens een dag uitverkocht.
    Denk net dat RW veel volk verliest aan TML (mensen die gaan voor de totaalbelevenis, zonder veel aandacht te schenken aan de acts) en het terug van zijn affiche moet hebben. En die was nu de laatste jaren niet meer voor over naar huis te schrijven eerlijk gezegd. En laat ons eerlijk zijn, selfies op TML krijgen meer likes op instagram dan die van RW...

En uiteraard zijn er sinds (en dankzij) TML tientallen electro festivals uit de grond geschoten als paddenstoelen waardoor de oorspronkelijke TML bezoeker, denk ik, plots keuze te over heeft en eerder daar naartoe zal trekken wegens betere affiches en, vooral, een pak goedkoper.
    Uiteindelijk gaat TML dus inderdaad nog x aantal jaar kunnen surfen op de hype, tot het plots niet meer "in" is om in de zomer met bloemen in je haar op een wei te gaan staan en dan gaan ze het terug moeten aanpakken zoals RW het ook zal moeten doen: een goeie affiche en zo terug volk halen.

Al lijken de dagen dat je een maand voor het festival nog op u gemak bij de KBC (of was het Dexia?) u ticket kon kopen wel voorgoed verleden tijd.

Ik zit persoonlijk zelfs te wachten op de tijd dat festivals terug voor de "alternatieveling" wordt Tzou me een hoop stress qua voorverkoop en (wie weet) geld besparen en over het algemeen wordt het dan ook terug gezelliger op de wei, als die terug gevuld is met muziekliefhebbers. Maar soit, das eigenlijk eerder teken dat ik oud word
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Pagina 6 van 7 Eerste ... 234567 Laatste

Regels voor berichten