Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

Discussie: Tomorrowland 2019

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klopgeest Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het jammer is dat Dimitri Vegas echt wel enorm goed kan draaien, maarja voor die commercie toch gezwikt is nu. Vergelijk het met een Zlatan Ibrahimovic die voor de cash nog even in Amerika gaat 'spelen' om het maximale er nog uit te halen.
    Ja wetende dat ze van dit;

https://www.youtube.com/watch?v=umE0IFs_dro

naar dit gingen;

https://www.youtube.com/watch?v=yuzQaR4Rmr8
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinkertown Bekijk bericht
    Da's iets dat algemeen voor alle mainstage artiesten is. Misschien niet voor de "vroege" acts zoals Laidback luke, waarvan ik weet dat hij 100% live mixt. Maar weinigen die na een uur of 18u nog veel "echt" live mixen hoor... En hij heeft wel "wat" gemixt, want ik heb hem foutjes horen maken bij de overgang naar Freaks bijvoorbeeld (je hoorde het in de achtergrond wat lichtjes spelen en klonk totaal niet goed) .

Tegenwoordig zijn dj's gewoon lui, en willen ze niet veel fouten maken. Ze maken daarom vooraf al mashups zodat ze enkel de overgang tussen 2 mashups iets of wat moeten regelen, wat een klein kind ook kan met de automatische beatmatching en dergelijke die er tegenwoordig voor hande is
    Ik veronderstel dat velen 's avonds op de Main ook gewoon niet live 'mogen' spelen, vermits alle licht-effecten en vuurwerk op voorhand afgesteld dienen te zijn?
    Maar het is een feit dat sommigen dat al van 's middags doen, als je dan vrijdagmiddag toekomt en je ziet Carl Cox en Amelie Lens (beiden btw helemaal niet mijn genre) draaien, dan weet je hoe echte DJ's het doen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinkertown Bekijk bericht
    Ik had toch liever de echte afsluiter gehad... Swedish house mafia... Waarom moesten ze nu problemen met hun apparatuur hebben
    Vandaag trouwens door TML bevestigd dat SHM normaal wel degelijk beide weekends had moeten afsluiten. Maar anderzijds: waarom was/is SHM nog steeds zo'n hype? Wat maakt hen beter dan ervaren rotten zoals pakweg Tiesto en AvB die imo meer invloed hebben gehad op de EDM scene? Ze hebben niet eens nieuwe nummers sinds hun 'comeback' maar vragen naar het schijnt wel rond de miljoen...

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De liedjes van SHM worden nog vaak op de main afgespeeld, dus een stuk goede nostalgie zit erin vervat. Niet iedereen is tevreden met hun recente optredens die meer aanvoelden als opgewarmde kost.

Voor TML werden ze wel al 2 jaar geanticipeerd. Bij de versie van 2018 was het "Nu gaan ze het aankondigen en teasen!" En er bleek in het schema idd een gaatje te zijn zodat de verwachtingen helemaal omhoog gingen.
    Persoonlijk vind ik het ook niet zo erg, op de main moeten ze toch wat andere remixes draaien om het 15 jaar gevoel erin te zetten dus sowieso zou het maar een halve SHM set worden.

Vanaf dat de stream aangaat om 16:50 gaat alles op autocue, met minimale interventie om de sound wat te tweaken. Maar er zijn uiteraard andere stages en de daybreak sessions op Main zijn het nog wel waard (ook al staat er maar 10% vh volk dat bij DVLM 's avonds gaat staan). Er waren ook een aantal jaren dat een DJ vinyl kon draaien op een kleine stage maar dat lijkt ook voorbij. Hier en daar worden er wel complete DJ tafels gerold bij een wissel, dan lijkt er al meer persoonlijke inbreng te zijn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Vandaag trouwens door TML bevestigd dat SHM normaal wel degelijk beide weekends had moeten afsluiten. Maar anderzijds: waarom was/is SHM nog steeds zo'n hype? Wat maakt hen beter dan ervaren rotten zoals pakweg Tiesto en AvB die imo meer invloed hebben gehad op de EDM scene? Ze hebben niet eens nieuwe nummers sinds hun 'comeback' maar vragen naar het schijnt wel rond de miljoen...
    SHM (samen dan, apart een stuk meer) hebben minder op TML gestaan dan AvB of Tiesto die er bijna elk jaar staan. Dat is de simpelste uitleg

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    pff, wat zou ik graag nog eens een keertje gaan, ook al is het maar voor 1 dag en ook al moet ik alleen gaan. Laatste keer is alweer van 2011 geleden. Gewoon al eens om het verschil te zien qua podia, en omvang van het terrein.
    Ben ook in 2010,2008 en 2007 geweest. Daarvan vond ik 2010 de beste, dan 2007, 2008, 2011.
    Waar is den tijd, eerste keer in 2007 nog gekampeerd op camping A, toen nog boven op de berg aan de mainstage
    mss volgend jaar toch eens een effectieve poging doen om aan tickets te geraken
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Dark Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Da Tweekaz op de Mainstage...
    Dan komt er eindelijk wat Hardstyle op de Mainstage, worden de grootste mongolen van de scene uitgenodigd. En na 20 minuten in de set valt er maar heel weinig deftige hardstyle te beluisteren. jammer dat gene Headhunterz daar gezet werd.
    Het ergste vind ik dat ze dan nog met een GPF (de clowns van de hardstyle scene) plaat afsluiten...

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    SHM hebben atm 2 nieuwe songs. Nog niet gereleased wel maar bon.
    In mei ben ik zelf ook naar Stockholm gevlogen om ze bezig te zien.
    Het blijft voor iedereen zijn eigen smaak natuurlijk wat ze goed vinden.

Underneath It All

It Gets Better
    https://www.youtube.com/watch?v=JOuccOv6U6w
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): GRID - Wreckfest - Need For Speed Heat - The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 7 Plus

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Vampire Bekijk bericht
    Het ergste vind ik dat ze dan nog met een GPF (de clowns van de hardstyle scene) plaat afsluiten...
    Reddit kwam nochtans zot en elke commentaar op DT werd gecountered met "yo ze durfden het aan om GPF te spelen op de main stage!! HEROES!!1!!1".
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

iTrader
    32 (94%)
    Last minute tickets gekregen van leverancier voor afgelopen zaterdag. Ik vroeg mij af waar die mega stage achteraan bij het rad was ? Daarna werd alles wat duidelijk, mag natuurlijk niet in de pers..

https://djmag.com/news/tomorrowland-...JHXW7tFb_Rzd9E

DJ Snake was écht nice als afsluiter, kan die ruige shit wel smaken! (https://youtu.be/g7pmW91P7yA?t=358) Vlak ervoor was het Dimitri Vegas & Like Shit, verplicht nog een kwartiertje moeten meemaken om de intro van DJ Snake niet te missen, en shja .. ongeloofelijk, bijna om van te wenen hoe achterlijk die mannen geworden zijn en ze het zelf niet (willen) inzien.. Ja, er staan daar tieners te springen, but that's it, achter ons was er volk aan het roepen 'SHUT THE FUCK UP AND PLAY MUSIC YOU DIPSHITS' en kan ze geen ongelijk geven.. Laatste 15min was denk ik 10min 'babbelen', over hoe dat ze niet willen stoppen, dat iedereen zijn t-shirt moet uitdoen (what? 't was aan 't regenen) en hoe ze gingen meedoen.. Stonden ze daar gelijk 2 clowns in hun blote bast en nog maar blijven lullen om dan The Final Countdown door de speakers te "knallen" :/ onwezenlijk..

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik was vroeger (2012-2015) ook ne fan van DV & LM, maar tegenwoordig zijde eerder naar nen talkshow aant luisteren dan een echte dj set. Ik zet die hun sets dus ook niet meer op.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenpje Bekijk bericht
    Last minute tickets gekregen van leverancier voor afgelopen zaterdag. Ik vroeg mij af waar die mega stage achteraan bij het rad was ? Daarna werd alles wat duidelijk, mag natuurlijk niet in de pers..

https://djmag.com/news/tomorrowland-...JHXW7tFb_Rzd9E

.
    Stond gewoon op HLN ed hoor..

https://www.hln.be/in-de-buurt/boom/...zakt~a3a515c5/

Ganacci toch weer geniaal begonnen aan zijn set.. Ook het moment dat ze hem moesten bevrijden uit het publiek maakte het compleet

The_wave's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Jammer dat de Freedom stage "stuk" was idd. Is toch één van de stages waar ze met deftig licht en geluid een sfeer weten creëren. Zeker voor trance... Nu het open-air was was dat jammer genoeg niet het geval vond ik, dus veel trance geskipped.
    Atmosphere stage was een goede vervanger.

Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

Regels voor berichten