Pagina 11 van 12 Eerste ... 789101112 Laatste

Discussie: Tomorrowland 2019

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    had er eigenlijk nog zatox verwacht
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hardstyle is mijn ding niet, dus daar kan ik weinig op zeggen. Maar sowieso blijf ik liever weg bij de Mainstage.
    Is leuk om eens te gaan kijken (mensenmassa, de stage zelf, etc), maar voor de muziek moet je daar wegblijven.
    Afgelopen weekend eens een stukje live gevolgd... botsautomuziek hè.
    En dan kwam er 1 of andere zangeres (niet P. Hilton) die mee kwam zingen met een bepaald nummer. Uiteraard playback. Viel ook totaal niet op doordat ze niet eens wist wanneer ze juist moest beginnen zingen, de zanglijn gewoon doorliep wanneer de micro niet aan haar mond stond, etc Triestig. Zou bij P. Hilton ook zo zijn geweest, maar heb ik niet gezien.
    Nee, van de Mainstage zal ik nooit fan worden.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vrees dat de streams niet langer representatief zijn voor de vele andere DJ's die er gelijktijdig optreden op kleinere stages. Je hebt de mainstage stream met herhaalde songs en dan Lotus of Freedom met een heleboel rappers, hip hop of elektro bands. Er wordt nog veel goede muziek gedraaid maar het festival is nu wel erg gediversifieerd geworden (persoonlijk vind ik het wat van de kern afgedreven zoals RW ineens allerlei genres moest doen).

De "beste" stage hebben ze niet laten zien, de Moose bar waar zatte nonkelfeestjes werden gehouden met de Romeo's en Viktor Verhulst en Kobe Ilsen, waarlijk een aanwinst!

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Da Tweekaz op de Mainstage...
    Dan komt er eindelijk wat Hardstyle op de Mainstage, worden de grootste mongolen van de scene uitgenodigd. En na 20 minuten in de set valt er maar heel weinig deftige hardstyle te beluisteren. jammer dat gene Headhunterz daar gezet werd.
    Goh, misschien ook wel het meest toegankelijke en commerciële gekozen, zoals zo vaak op de mainstage eh.
    Ben geen hardstyle-fan maar kon Da Tweekaz wel smaken, al heb ik het eerder voor LNY TNZ - die trap combineren met hardstyle maar voor u vermoedelijk ook maar platte kak zijn.

Grootste cringe momenten van het weekend waren toch :

- DJ Diesel aka Shaquille O'Neal die niet eens moeite deed op de mainstage om te doen alsof hij iets aan het mixen was (zelf geen koptelefoon op), met op 1u tijd 60 verschillende dubstep-drops denk ik (qua muziek kon ik het desondanks wel pruilmen). 2 jaar geleden stond die op een kleiner podium en toen was ik wel aangenaam verrast. Nu had 'm er echt geen zin in denk ik (ook al zijn er genoeg video's van zijn acts daarna in het publiek).
    - MATTN die Paris Hilton op het podium roept om samen een (ongelofelijk slecht) nummer te playbacken, 10minuten na dat haar muziek wederom uitviel.
    - Dimitri Vegas met zijn Mortal Kombat aankondiging (en bijhorende act) op de Smash The House stage zondagavond. Grootste cringe-moment ooit. Echt niet normaal.

iTrader
    0
    En de 3 Are Legend afsluiter was best nog wel te bekoren, maar ook weer half verneukt door Like Mike zijn gemeut door de micro. "Belgium, Belgium, Belgium, Belgium, Belgium,Belgium,Belgium,Belgium,..." om zot van te worden van de vent

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Goh, misschien ook wel het meest toegankelijke en commerciële gekozen, zoals zo vaak op de mainstage eh.
    Ben geen hardstyle-fan maar kon Da Tweekaz wel smaken, al heb ik het eerder voor LNY TNZ - die trap combineren met hardstyle maar voor u vermoedelijk ook maar platte kak zijn.

Grootste cringe momenten van het weekend waren toch :

- DJ Diesel aka Shaquille O'Neal die niet eens moeite deed op de mainstage om te doen alsof hij iets aan het mixen was (zelf geen koptelefoon op), met op 1u tijd 60 verschillende dubstep-drops denk ik (qua muziek kon ik het desondanks wel pruilmen). 2 jaar geleden stond die op een kleiner podium en toen was ik wel aangenaam verrast. Nu had 'm er echt geen zin in denk ik (ook al zijn er genoeg video's van zijn acts daarna in het publiek).
    - MATTN die Paris Hilton op het podium roept om samen een (ongelofelijk slecht) nummer te playbacken, 10minuten na dat haar muziek wederom uitviel.
    - Dimitri Vegas met zijn Mortal Kombat aankondiging (en bijhorende act) op de Smash The House stage zondagavond. Grootste cringe-moment ooit. Echt niet normaal.
    Bij die artiesten kunt ge dat toch verwachten
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    En de 3 Are Legend afsluiter was best nog wel te bekoren, maar ook weer half verneukt door Like Mike zijn gemeut door de micro. "Belgium, Belgium, Belgium, Belgium, Belgium,Belgium,Belgium,Belgium,..." om zot van te worden van de vent
    Ik had toch liever de echte afsluiter gehad... Swedish house mafia... Waarom moesten ze nu problemen met hun apparatuur hebben

breez's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mijn grootste cringe moment was timmy trumpet zondagavond op de mainstage.
    1 minuut een nummer afspelen, 1 minuut lullen door de micro.
    Niet één nummer gemixt denk ik

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Iemand een suggestie voor parking de zondag? Vorig jaar zijn we afgezet geweest op deze plek:
    https://www.google.be/maps/place/Beu...78!4d4.3675697

Maar eigenlijk was er daar ook veel plaats om gewoon te parkeren langs de weg.. Eventueel daar proberen terug, want we waren eigenlijk ook nog vrij snel terug weg snachts.. En ik vrees dat dit op de TML parkings net niet het geval zal zijn?
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    Bij die artiesten kunt ge dat toch verwachten
    Goh, dat wel. Maar vermits ik al enkele jaren aangenaam verrast ben door bvb. Dimi & Mike, was dit toch wel niet normaal cringe t.o.v. anders. MATTN das een ander verhaal, en Shaq was 2j geleden op een kleiner podium echt wel goed. Verschil is soms heel groot van jaar tot jaar, was voor mij ook al de 13e keer.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breez Bekijk bericht
    Mijn grootste cringe moment was timmy trumpet zondagavond op de mainstage.
    1 minuut een nummer afspelen, 1 minuut lullen door de micro.
    Niet één nummer gemixt denk ik
    Da's iets dat algemeen voor alle mainstage artiesten is. Misschien niet voor de "vroege" acts zoals Laidback luke, waarvan ik weet dat hij 100% live mixt. Maar weinigen die na een uur of 18u nog veel "echt" live mixen hoor... En hij heeft wel "wat" gemixt, want ik heb hem foutjes horen maken bij de overgang naar Freaks bijvoorbeeld (je hoorde het in de achtergrond wat lichtjes spelen en klonk totaal niet goed) .

Tegenwoordig zijn dj's gewoon lui, en willen ze niet veel fouten maken. Ze maken daarom vooraf al mashups zodat ze enkel de overgang tussen 2 mashups iets of wat moeten regelen, wat een klein kind ook kan met de automatische beatmatching en dergelijke die er tegenwoordig voor hande is

iTrader
    0
    Het parket van Antwerpen maakt samen met de federale politie cijfers bekend na het eerste weekend van dancefestival Tomorrowland. 24 dealers en 231 druggebruikers werden betrapt.
    24 mensen werden op heterdaad betrapt voor drughandel, van wie 21 dealers rechtstreeks gedagvaard. Drie dealers werden omwille van ernst voorgeleid en aangehouden. Daarbij ook de Nederlandse actrice Imanuelle Grives. 231 festivalgangers werden betrapt op gebruik en onmiddellijk beboet.
    Moeten ze hier nu zo speciaal om doen? Dat zijn +/- 60 bezoekers per festivaldag dat ze hebben 'gepakt'?

Aan de inkom staan van de camping alleen al staat er ne flik of 50, dan zijn dit toch erg magere resultaten?

Men sprak zelfs over 1 op de 3 dat zou gebruiken, en dan met 231 'gebruikers' afkomen?

Wel weer heel wat columns gevuld in de kranten, dat wel..

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klopgeest Bekijk bericht
    Moeten ze hier nu zo speciaal om doen? Dat zijn +/- 60 bezoekers per festivaldag dat ze hebben 'gepakt'?

Aan de inkom staan van de camping alleen al staat er ne flik of 50, dan zijn dit toch erg magere resultaten?

Men sprak zelfs over 1 op de 3 dat zou gebruiken, en dan met 231 'gebruikers' afkomen?

Wel weer heel wat columns gevuld in de kranten, dat wel..
    Ik heb geen enkele controle gehad op de 4 dagen dat ik er was hoor Geen drugshond of niks gezien. Je moet als dealer/gebruiker al de "pech" hebben dat ze je pakken.

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Ik ben gewoon weggegaan toen ze daarna met hun moshpit onzin begonnen. Dat moet toch het slechtste zijn dat ik van het hele weekend gezien heb.
    En toen ik daarna op de mainstage kwam en hoorde dat het terug zij waren ben ik ook terug weggewandeld.

Dat zijn geen dj's, dat zijn nog steeds animatoren aan de rand van een zwembad in benidorm. Ik kan begrijpen dat er veel mensen zijn die dat wel leuk vinden, maar ik heb geen behoefte aan dj's die de helft van hun set onzin verkopen ipv muziek te draaien. Het hele sit-down en heey-hooo was leuk 7 jaar geleden toen het nog hooguit 1 keer per dag spontaan door het publiek werdt gedaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinkertown Bekijk bericht
    Ik heb geen enkele controle gehad op de 4 dagen dat ik er was hoor Geen drugshond of niks gezien. Je moet als dealer/gebruiker al de "pech" hebben dat ze je pakken.
    Hier ook geen hond gezien. Metaaldetectoren en fouilleren wel, maar daarmee haal je er ook maar de wapens en flessen drank uit. Ik kon gerust een halve kilo coke binnengesmokkeld hebben als ik dat wilde.

iTrader
    0
    Het jammer is dat Dimitri Vegas echt wel enorm goed kan draaien, maarja voor die commercie toch gezwikt is nu. Vergelijk het met een Zlatan Ibrahimovic die voor de cash nog even in Amerika gaat 'spelen' om het maximale er nog uit te halen.

Pagina 11 van 12 Eerste ... 789101112 Laatste

Regels voor berichten