Pagina 6 van 16 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Discussie: Tomorrowland 2018

Dark Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vorig jaar 2 keer binnengeraakt (eerste keer kwam er plots een foutmelding op tijdens het selecteren van men kaartjes, gelukkig de 2de maal meer geluk), en dit jaar geen van beide momenten geluk gehad.
    Wat me ook opvalt is dat ik maar 1 bericht heb zien voorbij komen op Facebook (tov vorig jaar toen werkelijk 3/4 van de berichten over TML ging) van vrienden die kaartjes hebben.
    Ook hier op 9Lives bizar weinig posts.
    Vraag me af waar al die kaarten naartoe zijn.

Anyway, hopelijk volgende zaterdag meer geluk.

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Vampire Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    .

Anyway, hopelijk volgende zaterdag meer geluk.
    Nu de meesten weten hoe het werkt zitten ze niet op de thread. Er is ook weinig animo vooraf, enkel het moment zelf een rush van berichten.

Geluk aan allen volgende keer!

Dark Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    Nu de meesten weten hoe het werkt zitten ze niet op de thread. Er is ook weinig animo vooraf, enkel het moment zelf een rush van berichten.
    Zou idd goed kunnen.

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Vampire Bekijk bericht
    Wat me ook opvalt is dat ik maar 1 bericht heb zien voorbij komen op Facebook (tov vorig jaar toen werkelijk 3/4 van de berichten over TML ging) van vrienden die kaartjes hebben.
    dat is hier al een jaar of 2, 3. vroeger waren er veel mensen in mijn kennissenkring die kaarten hadden, de laatste jaren eigenlijk niemand meer.

iTrader
    0
    Ik doe sinds vorig jaar een weekendje Ibiza in de zomer ipv TML.

Geen ticket-stress, geen parkeermiserie, chill-omgeving, deftig bed om in te slapen, zwembad, garantie op warmte en zon, en hoewel het aanbod kwantitatief natuurlijk minder is moet het anders zeker niet onder doen, het zijn dezelfde namen als TML.

't komt wel niet goedkoper uit en de 2 weekends van TML zijn wel te mijden op Ibiza gezien de beste DJ's dan niet op het eiland zitten.

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Heb 2 Full Madness + Camping (W1) tickets over waar ik een extraatje aan wil verdienen (geen 1000€ ook niet, maar genoeg om eventueel mijn eigen tickets te recupereren).

Is het nog steeds de beste manier om deze gewoon op mijn naam of familie te registreren, en dan te verkopen? Nog geen enkel jaar een identiteitscontrole gebeurd aan de kasse, dus lijkt me van wel.
    Of kan je nog bij registratie binnenkort de juiste namen ingeven en wijzigen?

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    280 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Heb 2 Full Madness + Camping (W1) tickets over waar ik een extraatje aan wil verdienen (geen 1000€ ook niet, maar genoeg om eventueel mijn eigen tickets te recupereren).

Is het nog steeds de beste manier om deze gewoon op mijn naam of familie te registreren, en dan te verkopen? Nog geen enkel jaar een identiteitscontrole gebeurd aan de kasse, dus lijkt me van wel.
    Is nog altijd beter om ze eerst te verkopen (met winst is verboden volgens de wet, tis maar dat ge het weet) en dan de tickets op naam van de koper te plaatsen.
    Bij twijfels, eet een snoepje.

iTrader
    0

Dus met 350euro winst of met andere woorden 600-700 euro? Mensen zoals u moesten ze gewoon verbieden van nog tickets te kopen voor evenementen...
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    2 (100%)

Hopelijk pakken ze u. Ge wilt efkes 300 eur winst pakken per ticketje lol. Dat noem ik woekerwinst!

Echt ik heb schijt aan mensen zoals u. Ge moogt uw pollekes al kussen dat ge zelf tickets hebt kunnen kopen en dan gade wat mensen int zak zetten. Ik zeg het graag dat 9lives uw gegevens een keertje doorgeeft aan fraude@tomorrowland.com
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Ze zijn al verkocht aan 400€/stuk (aankoop was 295), ik overdrijf niet zoals de meesten.
    Trouwens 5 PM's gehad hier op het forum na die post met mensen die meer willen betalen, maar dat was niet mijn bedoeling. Maar doe gerust en beledig me wat verder.

Ik heb ook al 2x rond de 500€ betaald aan kennissen, en ik maak daar geen probleem van.
    Ik ga al 12 jaar op een rij, heb altijd tickets en heb er ook wat voor over om te gaan. Dit jaar net iets meer geluk dan anders.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Niemand beledigd u, we zeggen alleen dat mensen zoals u het verpesten voor een hele hoop. 400€ valt nog mee, maar als je hier beetje komt zeggen dat je je eigen tickets wilt recupereren (300-350€) wat verwacht je dan als reactie? Oh leuk, hoe solidair van u?

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Goh, was een beetje dubbel. Ik wou mijn volledig ticket zonder camping (240? weet het al niet meer) recupereren. Daar ben ik ongeveer in geslaagd, zo dat mijn ticket "gratis" is.
    Het is nooit mijn bedoeling om zo veel mogelijk tickets op te kopen en door te verkopen met winst, maar dit jaar waren we met 3 personen binnen die elks 8 ticketten hebben kunnen bemachtigen (2x in de shop geraakt..).
    Uiteindelijk hadden we in de vriendenkring er maar 21/22 nodig, en zo kon ik de mijne verkopen.

Zoals gezegd heb ik ook al een combi voor 500 gekocht, al een keertje 3 dagtickets moeten kopen etc..
    Het is nu eenmaal zo met Tomorrowland dat er zotte prijzen betaald worden, het is niet mijn bedoeling om te profiteren maar het wordt wel uitgelokt op deze manier.
    Bij mij valt het dan nog mee denk ik..

Het is ook de eerste keer dat we er over hebben, meestal komen we tekort en moeten sommigen maar extra betalen.

Enige tip die ik kan geven is zo lang mogelijk wachten, als ze een druppeltje regen voorspellen koopt ge ticketten aan de gewone prijs de dag er voor (vorig jaar gedaan).

iTrader
    2 (100%)
    Oke dan wil ik mij excuseren dat ik misschien nog al grof overkwam. Maar het leek er idd op dat jij graag 300 a 350 winst per ticket wou. Ik ben elk jaar binnen geraakt (nu zal het helaas voor de eerste keer niet lukken )en heb altijd de extra tickets doorverkocht aan vrienden en kennissen voor de normale prijs. Er willen zoveel mensen gaan en als ge dan ziet dat viagogo en 2de hands volstaat met geldwolven die de meest absurde prijzen durven vragen frustreert dat wel wat. Hoedanook ik hoop op een mirakel zaterdag en anders zal ik niet moeten gaan of er zou nog ergens een appel uit de kast moeten vallen.

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
    Oke dan wil ik mij excuseren dat ik misschien nog al grof overkwam. Maar het leek er idd op dat jij graag 300 a 350 winst per ticket wou. Ik ben elk jaar binnen geraakt (nu zal het helaas voor de eerste keer niet lukken )en heb altijd de extra tickets doorverkocht aan vrienden en kennissen voor de normale prijs. Er willen zoveel mensen gaan en als ge dan ziet dat viagogo en 2de hands volstaat met geldwolven die de meest absurde prijzen durven vragen frustreert dat wel wat. Hoedanook ik hoop op een mirakel zaterdag en anders zal ik niet moeten gaan of er zou nog ergens een appel uit de kast moeten vallen.
    Ik snap de frustraties hoor.
    Het is nog altijd niet correct van ze met winst door te verkopen, en het mag ook niet.
    Maar Tomorrowland (of ID&T) creëert zoiets zelf, door de ticketten alleen terug te kopen voor minder dan je betaalt (transactiekosten) en door de ongelofelijk exclusiviteit jaar na jaar.

Jammer dat het zo moet gaan, ik was er het eerste jaar bij en ook de jaren voor de echte hype begonnen is met aftermovies en internationale verkoop apart etc.
    Eerste 3 jaar ging ik de tickets nog halen in de videotheek achter de hoek, een dag op voorhand. Those were the days..

iTrader
    2 (100%)
    Ik snap de frustraties hoor.
    Het is nog altijd niet correct van ze met winst door te verkopen, en het mag ook niet.
    Maar Tomorrowland (of ID&T) creëert zoiets zelf, door de ticketten alleen terug te kopen voor minder dan je betaalt (transactiekosten) en door de ongelofelijk exclusiviteit jaar na jaar.

Jammer dat het zo moet gaan, ik was er het eerste jaar bij en ook de jaren voor de echte hype begonnen is met aftermovies en internationale verkoop apart etc.
    Eerste 3 jaar ging ik de tickets nog halen in de videotheek achter de hoek, een dag op voorhand. Those were the days..
    Ja ik herinner me nog de tijd van bij de freerecordshop ticketje te gaan halen en verder geen stress meer!
    Dat zal helaas niet meer terugkomen. Zaterdag nog is alles op alles zetten en anders zalt een citytripke ofzo in de plaats worden!

Pagina 6 van 16 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Regels voor berichten