Pagina 4 van 16 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: Tomorrowland 2018

Vandalize_'s schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Idd , maar wel je payment fee kwijt blijkbaar. Of zou je kunnen werken met kopie id + volmacht moest je ze verkopen aan iemand anders?
    *edit: diegene die meteen binnen waren: 1 tabblad gebruikt of meerdere? Maar betwijfel of je 'afgestraft' kan worden als je meerdere tabbladen en/of pc's gebruikt?
    *edit: meh zondag ook al uit verkocht, dat wou ik
    Ik heb gewoon één tablad gebruikt dit jaar, vorige jaren altijd veel meer dusja
    Psn id: Vandalize_
    Platinum trophies: 27
    Next platinum: /
    Latest platinum: Dishonored

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vandalize_ Bekijk bericht
    Ik heb gewoon één tablad gebruikt dit jaar, vorige jaren altijd veel meer dusja
    Vanavond dan mss een sproberen met 1 tabblad via Telenet, en macbook 1 tabblad via 4G.
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Vanavond dan mss een sproberen met 1 tabblad via Telenet, en macbook 1 tabblad via 4G.
    Denk dat het gewoon echt geluk is ze.
    Vorig jaar al die "tips" gebruikt, wifi uitzetten, meerdere computers, meerdere tabbladen. en allemaal NIETS

Nu de meeste simple set-up, was zelf niet gemotiveerd om der aan te beginnen omdat toch weer niets ging zijn.
    Echt gewoon 1 computerken, niets speciaals gedaan aan de wifi of internetverbinding, en gewoon 1 simpel tabblad.

En nu opeens binnen de minuut binnen, makes no sense ma soit

freekydude's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mij ook niet gelukt . Moest iemand nog twee tot vier tickets overhebben PM maar!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XA4 Bekijk bericht
    Gisteren werd gezegd dat ze screenen op hoeveel je hebt uitgegeven vorig jaar (Caïn Ransbottyn) maar dat werd vandaag ontkend in een nieuw artikel.
    Of er nu werkelijk op iets specifieks wordt geselecteerd, zullen we misschien nooit weten...

Is het best om in te loggen en al in de shop de gaan (dus op "Enter Shop" te klikken) en daar te wachten of de shop nog niet binnen te gaan?

En nog een extra vraag: straks om 17h kan je toch ook nog eens proberen? (Worldwide presale)
    Vorig jaar al onze tokens op 1 iemand zijn kaart gezet.. Hij is binnen geraakt, wij niet.. Toeval, geen idee

iTrader
    21 (100%)
    - Your ticket is not personalized during the personalization period
    - Your order exceeded the maximum allowed number of tickets

Wa wilt da laatste zeggen?

Ik heb er 5 kunnen kopen, ma op de faq staat da 4 het max is?

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @vandalize Je kan bij Belgische verkoop 5 tickets kopen en bij world sale enkel 4. Ze zijn op de site niet echt consistent met hun aantallen, de faq is vooral gericht naar buitenlanders. De voorwaarden wat Belgisch is zijn ook goed verborgen.

Ik denk dat al die trucs van internet via kabel, alles uitzetten en die 60 of 90 seconden op voorhand refreshen allemaal niet veel uitmaken. Dat lijkt er meer op om de load van hun servers te halen ivm reconnects dan je meer kansen te geven op tickets. Dit jaar zijn er wel geen berichten van mensen die om 11:30 inloggen en een minuut later binnen zijn.

iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilgonwe Bekijk bericht
    @vandalize Je kan bij Belgische verkoop 5 tickets kopen en bij world sale enkel 4. Ze zijn op de site niet echt consistent met hun aantallen, de faq is vooral gericht naar buitenlanders. De voorwaarden wat Belgisch is zijn ook goed verborgen.

Ik denk dat al die trucs van internet via kabel, alles uitzetten en die 60 of 90 seconden op voorhand refreshen allemaal niet veel uitmaken. Dat lijkt er meer op om de load van hun servers te halen ivm reconnects dan je meer kansen te geven op tickets. Dit jaar zijn er wel geen berichten van mensen die om 11:30 inloggen en een minuut later binnen zijn.
    Amai, pak van mijn hart seg kwas al in paniek da ze heel mijn order gingen annuleren

Lolmutsen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fabke_1 Bekijk bericht
    ik heb via via gehoord dat als men met meerdere computers (op t zelfde moment) op de dag van de online ticketverkoop wilt gaan, dat men voor elke computer een andere ip adres EN een andere mail (mail waarmee men zich heeft ge-pregeristreerd) nodig heeft.

dat men een andere ip adres nodig heeft voor elke pc, had ik al eens gehoord (bijv: thuis wifi-netwerk, mobiel abonnement voor gsm..)
    maar heeft men voor elke pc/smarthphone een andere mail nodig?

kan ik bijv een 2 de mail ingeven, maar met dezelfde gegevens als deze op de 1ste mail? (naam, adres, etc..)?
    Hoe kom je aan deze informatie? En kan iemand dat bevestigen / ontkennen?

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lolmutsen Bekijk bericht
    Hoe kom je aan deze informatie? En kan iemand dat bevestigen / ontkennen?
    De "techniek" om meerdere computers te gebruiken doen duizenden mensen en je hebt geen andere login nodig.

Je kan enkel een kans hebben op annulatie als je 2x5 tickets koopt en ze het ontdekken omdat het op dezelfde account staat. Maar afgaande op vorige jaren wordt er niet actief tegen opgetreden. Om zichzelf in te dekken zetten ze zoveel mogelijk voorwaarden om elke annulatie te kunnen verantwoorden.

De meeste annulaties hebben helaas te maken met mensen die volgens hun systeem een buitenlands rekeningnummer hebben ook al is dat niet zo. En op dat moment kon je op je kin kloppen, ook pijnlijk.

Nog iets: prepaid creditcards (Belfius prepaid MasterCard, Bpost Bpaid,...) worden geweigerd volgens de site. Kan uiteraard lukken maar de kans is groter dat je een annulatie ziet en dan weer in die queue zit.

iTrader
    1 (100%)
    Ja wij doen al jaren met meerdere pc's op zelfde wifi en zijn al meerdere jaren binnen geraakt.

Lolmutsen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deroggie Bekijk bericht
    Ja wij doen al jaren met meerdere pc's op zelfde wifi en zijn al meerdere jaren binnen geraakt.
    Ik heb daar ook al jaren kaarten mee kunnen aankopen. Echter alleen dus de vraag of dat vanaf dit jaar niet meer kan.

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Op 2dehands.be staan er tickets.
    Ik wil sowieso eerst zelf nog proberen (straks of volgende week) maar waar moet je op letten bij aankoop via 2ehands?

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Zouden ze filteren op ip's? Dat vanavond bv buitenlanders van speciale landen voorrang krijgen? Anders probeer ik ook eens 1 pc met een VPN vanuit Libië ofzo
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vandalize_ Bekijk bericht
    Denk dat het gewoon echt geluk is ze.
    Vorig jaar al die "tips" gebruikt, wifi uitzetten, meerdere computers, meerdere tabbladen. en allemaal NIETS

Nu de meeste simple set-up, was zelf niet gemotiveerd om der aan te beginnen omdat toch weer niets ging zijn.
    Echt gewoon 1 computerken, niets speciaals gedaan aan de wifi of internetverbinding, en gewoon 1 simpel tabblad.

En nu opeens binnen de minuut binnen, makes no sense ma soit
    Die "tip" over dat ge best uw WiFi kunt afzetten slaat dan ook echt nergens op. De reden waarom ze dat als "tip" geven is omdat ge het niet zou willen meemaken dat nét op dat moment uw Wifi hapert of uitvalt, maar het is heus niet zo dat ge met een (werkende) Wifiverbinding minder kans maakt hoor.

Al die tactieken van refreshen, niet refreshen, laptop, tablet, gsm, 4G,... werken ook niet echt. Zo'n wachtrij is gewoon één grote loterij waarbij ge pure chance moet hebben om er op tijd door te geraken. Snap ook niet dat mensen klagen "dat het systeem niet eerlijk is want zij waren al op tijd in de wachtrij!". Uiteindelijk surfen honderdduizenden mensen op hetzelfde moment naar die site dus bestaat er niet zoiets als een "eerlijke wachtrij" waarbij men volgens het "first come, first served"-principe kan werken. ZOals ik al zei, is het gewoon een pure loterij en valt daar wenig aan te doen.

Pagina 4 van 16 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten