Pagina 16 van 16 Eerste ... 61213141516

Discussie: Tomorrowland 2018

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klopgeest Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Omdat het dezelfde zijn van de eerste week? :P
    Nochtans een hoop artiesten die er niet bij waren in de eerste week.
    En de enige sets die ze van de tweede week hebben geupload tot dusver, zijn van artiesten die er ook in de eerste week bij waren (denk ik), genre AvB, Paul Kalkbrenner, Hardwell, Vini Vici,...
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TWODSMC Bekijk bericht
    Een account op Twitter dat al jarenlang info en foto’s post die Tomorrowland waarschijnlijk liever niet online heeft (opbouwfoto’s, verspreiden van klachten van de omgeving, druggerelateerde nieuwsberichten...) gaf even na het festival mee dat er onder de omwonenden een gerucht over 3 weekends de ronde deed. Klinkt natuurlijk als de grootste onzin ooit als je ziet wat een organisatie er al niet in 2 weekends kruipt, maar ik hoor het nu ook hier en daar van buurtbewoners. Het account is offline gehaald omdat het “de regels van Twitter schendt”. De organisatie was al langer bekend met het account en heeft dus nu pas de moeite gedaan om het weg te krijgen. Toch wat vreemd dat ze niet willen dat een onbenullig account dit gerucht online zet. Iemand die hier meer van weet?
    Zou me alleszins zeer straf lijken, zeker gezien het feit dat ze komend jaar ook al inzetten op de wintereditie waar ze toch ook op zo'n 30 000 bezoekers mikken.

Lijkt me dus wellicht om wat geruchten te gaan die ter plaatse de ronde doen maar waar wellicht weinig van aan is? (ik baseer me voor mijn uitspraak nu ook wel nergens op, ik heb totaal geen band met de ruime regio daar )

xTwL-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TWODSMC Bekijk bericht
    Een account op Twitter dat al jarenlang info en foto’s post die Tomorrowland waarschijnlijk liever niet online heeft (opbouwfoto’s, verspreiden van klachten van de omgeving, druggerelateerde nieuwsberichten...) gaf even na het festival mee dat er onder de omwonenden een gerucht over 3 weekends de ronde deed. Klinkt natuurlijk als de grootste onzin ooit als je ziet wat een organisatie er al niet in 2 weekends kruipt, maar ik hoor het nu ook hier en daar van buurtbewoners. Het account is offline gehaald omdat het “de regels van Twitter schendt”. De organisatie was al langer bekend met het account en heeft dus nu pas de moeite gedaan om het weg te krijgen. Toch wat vreemd dat ze niet willen dat een onbenullig account dit gerucht online zet. Iemand die hier meer van weet?
    Ik heb er nog niets over opgevangen, en mijn oudere overbuurvrouw zou de eerste zijn om zoiets te weten, en dus ook te vertellen.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xTwL- Bekijk bericht
    Ik heb er nog niets over opgevangen, en mijn oudere overbuurvrouw zou de eerste zijn om zoiets te weten, en dus ook te vertellen.
    Er zou officieel meegedeeld zijn dat er geen 3de weekend komt (gehoord van iemand in Boom dus 100% zeker zou ik dit zeker niet noemen )

Booster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op Facebook staat er dat TML misschien wordt uitgebreid naar 3 weekends. (Staat een vraagteken bij)

We zullen zien
    Laatst gewijzigd door Booster; 4 september 2018 om 12:47
    This signature is a lie!

Pagina 16 van 16 Eerste ... 61213141516

Regels voor berichten