Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314
    GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Dit is voor mij als totale leek toch een raar topic ze...

No offence maar ik lees hier over een chatprogramma, een al dan niet illegale software aanbieder, wat afrekeningen tussendoor, niet naar de h&m mogen gaan om te winkelen en andere rare stoten alles door elkaar en toch in 1 topic...

Dikken bal zeg ik dan, en blijkbaar enkel ook voor de 'ingewijden' hier, in de donkere steegjes van 9lives

grifter's schermafbeelding
    iTrader
    119 (99%)
    Ik vind het niveau van 9lives zelf ook maar dat tbh. Ik zit ook al even op dat kanaal. Ben nig nooit gebanned of wathever. Alleen al dikke fun gehad in games.
    RetroProductions
    I know why Superman left Krypton. Earth was the only place he could get steroids!

VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gelieve 9lives niet valselijk te betrekken hierbij.

Tzijn gebruikers die discord kanaal oprichten en onderling veel gameplezier beleven, 't is een gebruiker ginder die het aan de stok krijgt met de/een oprichter. Twerd hier uitgevochten, eventjes toch. De rest is een beetje schadenfreude. Wat begrijpelijk ziet als je de manier ziet waarop de discussie gevoerd is.
    °°°°°°°°°°° THINK before you POST °°°°°°°°°°°
    °°°°Meningen°°°°
    °°°°9lives.be FIA Formule 1, 2017 -|- Alles wat je wilt weten over de nieuwe F1 bolides! °°°°

grifter's schermafbeelding
    iTrader
    119 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gelieve 9lives niet valselijk te betrekken hierbij.

Tzijn gebruikers die discord kanaal oprichten en onderling veel gameplezier beleven, 't is een gebruiker ginder die het aan de stok krijgt met de/een oprichter. Twerd hier uitgevochten, eventjes toch. De rest is een beetje schadenfreude. Wat begrijpelijk ziet als je de manier ziet waarop de discussie gevoerd is.
    ok v6d
    RetroProductions
    I know why Superman left Krypton. Earth was the only place he could get steroids!

Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Regels voor berichten