Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ja via hun site, is gratis shipping met China Post ePacket maar het is idd momenteel Chinese New Year en ze zij dicht tot 4 feb.

En dan moeten ze alle orders packen en shippen die ze tussen 21 Jan en 4 feb hebben ontvangen + alle post diensten in China moeten ook alle pakjes van oa AliExpress enz verwerken dus kan wel eind februari zijn voor je het hebt.

Op Amazon.com verkopen ze hem ook voor een 18 dollar zonder de shipping costs dus kan je ook bestellen, duurt maar 8-12 dagen.
    Maakt niet uit dat je met shipping boven de 22 USD zit, invoertaxen is enkel op de waarde van het product zonder shipping costs en de waarde is maar 18 USD dus je hebt geen douane kosten via Amazon.

Kan wel zijn dat ze daar out of stock zijn, moet je zelf checken.

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb mij onlangs ook een switch lite gekocht, vooral om tijdens het pendelen te spelen & binnenkort mee te nemen naar Korea.
    Tot nu toe enkel Diablo 3 aangeschaft en nu wat aan het rondkijken naar een nieuwe game om wat af te wisselen.
    Wat kunnen jullie mij aanraden? Liefst genre actie/rpg/... mag eigenlijk vanalles zijn! Liefst best speelbaar in kortere sessies, maar grote games mogen ook zeker!
    Bedankt!

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door picasso123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb mij onlangs ook een switch lite gekocht, vooral om tijdens het pendelen te spelen & binnenkort mee te nemen naar Korea.
    Tot nu toe enkel Diablo 3 aangeschaft en nu wat aan het rondkijken naar een nieuwe game om wat af te wisselen.
    Wat kunnen jullie mij aanraden? Liefst genre actie/rpg/... mag eigenlijk vanalles zijn! Liefst best speelbaar in kortere sessies, maar grote games mogen ook zeker!
    Bedankt!
    Xenoblade chronicles 2

Tokyo mirage sessions fe

Zelda breath of the wild
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tokyo mirage sessions moet je wel fan zijn van ofwel Persona ofwel Fire emblem en nogal van een hoog weeb gehalte houden voor mij persoonlijk geen probleem maar het is wel een niche categorie.

Als we toch alles mogen aanraden :

- Celeste
    - Katana Zero
    - Hollow Knight
    - Torchlight II
    - Binding of Isaac ( momenteel -50% in eShop )
    - Cuphead ( momenteel 14.99 in eShop )
    - RemiLore als je niets hebt tegen een hack and slash game in anime style ( is wel heel kort en kost normaal 39.99 maar nu -50% in eShop dus voor 19.99 zet ik het wel in de Buy section )

Dat zijn zowat games die je kan starten en stoppen wanneer je wilt, mijn persoonlijke aanraders zijn Celeste / Katana Zero / Torchlight II / Hollow knight / Binding of Isaac
    Cuphead en RemiLore zijn zeker niet slecht maar anders dan de rest.

Qua grote en duurdere games :

- Zelda Breath of the Wild ( zelf geen fan van maar iedereen zal je deze game aanbevelen, net zoals Mario Odyssee ) als je een open world Zelda wilt waar je zelf je plan moet trekken is deze voor jou.
    - Mario Odyssee ( want Mario )
    - Pokémon Sword/Shield ( als je voor Pokémon zijt, de game is niet slecht en als je shiny hunten etc er bij telt enorm lang qua speelduur )
    - Xenoblade chronicles 2
    - Donkey Kong tropical freeze ( remake van de Wii U versie maar een solid platformer )
    - Yokaa - laylee and the impossible lair ( ook solid platformer )
    - Astral Chain ( anime style adventure/actie, niet voor iedereen maar een solid game )
    - Fire Emblem three houses ( maar doe de moeite niet als je niet houd van turn based combat anime style )

Probleem is dat er te veel is om in een lijst te zetten maar dit is al een solide line up, verder zou ik gewoon de top sellers op Amazon bezien of een andere site waar ze games verkopen, en hou dekudeals.com in de gaten, zie je wanneer iets on sale gaat in de eShop en je kan een wishlist maken met games zodat je geen sale mist van die game.

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kan de aanbevelingen van met name Torchlight II, Zelda en Odyssey alleen maar bijtreden. Diablo III is een 'objectief' betere en diepere game dan Torchlight II, maar die laatste heeft wel een leuke stijl en verfrissende elementen. Hollow Knight is ook erg goed en sfeervol, maar je moet voor dat type games zijn.

Voor mij is de meest positieve verrassing op Switch nog steeds Mario & Rabbids: Kingdom Battle en de DLC. Vaak voor een lage prijs te krijgen en een erg goede game (heb er zelf 110u in zitten).

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Super, ik bekijk ze eens! Merci

iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die darksiders aangekocht heeft?

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    The touryst gekocht. Cool spel
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

Pagina 236 van 236 Eerste ... 136186226232233234235236

Regels voor berichten