Sanneke's schermafbeelding
    iTrader
    224 (100%)
    Nintendo switch lite + spel Mario rabbits + opbergcase voor 229€98 bij maxi toys
    carpe diem

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Yooka Laylee and the impossible liar (fysiek)
    Dan in de eshop:
    Motorsport manager
    Hollow knight
    Max and the curse of the brotherhood
    2 screenprotectors voor de switch lite

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanneke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nintendo switch lite + spel Mario rabbits + opbergcase voor 229€98 bij maxi toys
    Das wel zeer goedkoop, is er een promo oid?

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Op hun website zie ik toch niets over die combo, enkel de Switch lite staat -4% bij van 229 naar 219, moet dan een in-store promo geweest zijn.
    Nuja dat gezegd zijnde is de Switch Lite 196 op Amazon en Mario rabbits vinde overal voor max 30 euro tegenwoordig, maar voor BE prijzen is dat wel een leuke switch lite deal, dan nog heb je de opbergcase ''gratis'' vergeleken met Amazon.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Nha, heb de pokemon versie in pre-order staan. Maar vind een blauwe ook we leuk (al wil mijn zoontje een gele...).

Sanneke's schermafbeelding
    iTrader
    224 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Op hun website zie ik toch niets over die combo, enkel de Switch lite staat -4% bij van 229 naar 219, moet dan een in-store promo geweest zijn.
    Nuja dat gezegd zijnde is de Switch Lite 196 op Amazon en Mario rabbits vinde overal voor max 30 euro tegenwoordig, maar voor BE prijzen is dat wel een leuke switch lite deal, dan nog heb je de opbergcase ''gratis'' vergeleken met Amazon.
    Ja promo. Staat in de sinterklaas folder. In de winkel gewoon naar vragen

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
    carpe diem

iTrader
    5 (100%)
    Voor wie een goede en goedkope MicroSD kaart zoekt : op Amazon.co.uk is de Integral 256gb MicroSDXC kaart momenteel 19.01GBP, ongeveer een dikke 21 euro. ( als je zoekt op Integral 256gb vind je hem direct )
    Wel van een externe seller genaamd 4MyMobile maar het is een bedrijf in NL en ik kreeg naar Belgie Free Express shipping als optie op Amazon ( ook de enige optie ) komt normaal tussen 17 en 19 Oktober aan volgens Amazon.

Qua performance is het dezelfde kaart als een Sandisk of Samsung ( tot 100mb write en tot 90mb read speeds ) en denk niet dat een goede 256gb snel goedkoper gaat zijn dan 19GBP dus grijp je kans
    Zoals altijd op Amazon kan deze prijs elk moment weer veranderen en de seller ook dus geen idee hoelang dit nog geldig is, momenteel nog 14 stuks op voorraad volgens Amazon.

Ik kreeg toch geen foutmelding tijdens bestellen en heb een mail van Amazon gehad en kan de order tracken in mijn account, dus lijkt een legit listing.
    De prijs lijkt vreemd omdat Amazon zelf ook deze kaart verkoopt voor 27.99 maar ik krijg de 19.01GBP listing, geen idee of dit komt omdat ik in Belgie zit en de seller voor 19.01GBP een NL bedrijf is.

Edit : net bericht gehad dat het verzonden is en dat zelfs met DPD ondanks de 0 Euro shipping cost, nice
    Laatst gewijzigd door Noscoped420; Gisteren om 15:21
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    146 (98%)
    Alé vooruit op u aanraden ook maar die SD kaart gekocht. Voor dat geld kon ik die niet laten liggen.
    Xbox Live: kTs Yones

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yones Bekijk bericht
    Alé vooruit op u aanraden ook maar die SD kaart gekocht. Voor dat geld kon ik die niet laten liggen.
    nee voor het geld niet, ben al weken die Sandisk 256gb in het oog aan het houden op Amazon.de maar al bijna heel de zomer 44.99 ( was heel even 31 Euro maar een dag te lang getwijfeld ) en nu ik deze zag voor 19GBP was ik het beu om nog te wachten tot Black Friday, en dan nog zal een 256gb niet ver onder de 20 zakken.
    Komt daarbij dat Integral even deftig is als de bekende SD kaartjes ( heb er 2 die ik al een paar jaar gebruik maar dan in 32gb ) dus dan was het ook een no brainer.

Vind het wel vreemd dat die zo goedkoop is want de seller op Amazon ( 4MyMobile ) heeft zijn eigen .nl webshop en daar kost die Integral Pro 256gb 79.99 euro en op amazon maar 18+- GBP, ook als ik op Amazon op de listing klik van 27.99GBP die Amazon zelf verkoopt kom ik op deze pagina uit waar die van 4MyMobile komt aan 18GBP, nuja heb ervoor betaald dus moet een 256gb Integral Pro kaartje krijgen de rest is Amazon hun probleem

Nuja zegt dat het Zaterdag komt volgens de Amazon tracking dus we bezien het wel als we het vast hebben.

Pagina 227 van 227 Eerste ... 127177217223224225226227

Regels voor berichten