Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik denk dat je in het geval dat je al een Switch hebt, je beter net nog een tweede Switch zou kopen i.p.v. een 3DS die end-of-life is. Het kost in het begin een beetje meer: maar je kan games uitwisselen tussen broer en zus, en ze kunnen tegen elkaar spelen. Voor de 3DS zou je extra games moeten kopen...
    Idem, zelfde mening.

2de hands kom je die ook al goed tegen.
    En voor de batterij neem je dan een powerbank.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    ze brengen geen games meer uit voor de 3ds dus waarom zou je er nu nog eentje kopen...

akkoord. majoras mask ALBTW en ocarina of time remake zijn al reden genoeg om er eentje in huis te halen maar dan moet je dochter wel fan zijn van die games

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Allez zojuist de switch versie voor dungeon defenders gebackt. De basisversie was enorm aangenaam om te doen. De 2de versie iets minder. Maar lijkt mij wel een leuke game voor de switch.
    https://www.kickstarter.com/projects...eon%20defender

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Vorige week een tweedehands (duh) WiiU gekocht.
    Na de Wii destijds wilden de kinderen absoluut een XOne (wegens veel cooler). Papa was eerder voor Nintendo na wat pareltjes op de Wii (Galaxy, DK, punh out, new sob, ...).

Nu kocht ik een WiiU voor hen aangezien ge dat nu spotgoedkoop kunt vangen. Eerste reactie "wij willen geen WiiU....".

Laatste 3 dagen al WiiU wat de klok slaat. Nintendo Land, Toad, MK8, Batman...

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sevencrowns Bekijk bericht
    Ik word bijna 30 en 't is lang geleden dat ik nog zo siked was over een console/game. Supercool! Hiervoor een ps4 gehad en gewoon verkocht omdat die serieus stof stond te happen. De laatste jaren quasi niks meer actief gespeeld.
    Ik heb net exact hetzelfde gehad op die leeftijd.
    Daarvoor nooit Nintendo gehad. PC, XBox, Ps1 en PS2.
    Jaren bijna niet gegamed. Dan Wii gekocht. Toen overtuigd geraakt van de Nintendo games... Keiveel op gespeeld.

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berserk Bekijk bericht
    We zijn toch redelijke gamers ja. Er is thuis een PS4 pro, we hebben al een Switch maar ik dacht voor haar een andere draagbare console omdat als we op reis zijn en kan er gewisseld worden van console. Switch en 3DS voor dochter en zoon, en ik heb nog een andere zoon van 2,5 jaar
    Switch is ook redelijk vlug plat vind ik in draagbare modus en zo is er toch iets anders dan en de 3ds heeft toch al een grote library
    Maar goed 2DS XL dan, ik vind het gewoon raar dat 3DS XL nergens te vinden is. Het staat gewoon nog op nintendo.be maar het lijkt wel of ze er mee gaan stoppen.
    als je al een switch hebt dan kan ik nu al verzekeren dat er niet veel gespeeld gaat worden op die 3ds of 2ds, die kinderen zien ook het verschil in kwaliteit van die games en gaan dan ook voor de switch gaan. Thuis is dat toch altijd het geval
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    als je al een switch hebt dan kan ik nu al verzekeren dat er niet veel gespeeld gaat worden op die 3ds of 2ds, die kinderen zien ook het verschil in kwaliteit van die games en gaan dan ook voor de switch gaan. Thuis is dat toch altijd het geval
    Klopt inderdaad...
    Als ze een switch gewoon zijn zal die 2ds/3ds niet veel gebruikt worden.

Pagina 215 van 215 Eerste ... 115165205211212213214215

Regels voor berichten