iTrader
    11 (100%)
    Thx voor de tip, diablo 3 besteld!
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!

Spinak's schermafbeelding
    iTrader
    44 (96%)
    Pokémon: Let's Go, Pikachu! voor 43,60€ op mediamarkt webshop. Ging hem eerst niet kopen maar voor die prijs, kan het laagste zijn in de komende maanden.

iTrader
    7 (100%)
    Zelfde hier. Wilde eigenlijk wachten op de reviews maar 43 euro is sowieso de laagste prijs denk ik.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zelfde hier. Wilde eigenlijk wachten op de reviews maar 43 euro is sowieso de laagste prijs denk ik.
    Goedkoopste dat ik hem gezien heb zonder kortingen was 48 euro.
    Nu maar hopen dat ik hem op de release ga krijgen, vorige week kon ik niet afhalen kiezen in de winkel en was enkel versturen. Aangezien ze van plan zijn bij Bpost voor verder te staken ben ik benieuwd hoe Media Markt dit gaat oplossen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide :
    Wii U, 3DS, Nintendo Switch, xbox one s, ps4.

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik wou Smash pre-orderen met deze korting, maar daar staat dat je dan enkel kan kiezen uit een UK versie of een FR versie... Ik zou graag toch een Belgisch doosje hebben zoals de rest van mijn collectie, welke versie kies je dan?

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Ik wou Smash pre-orderen met deze korting, maar daar staat dat je dan enkel kan kiezen uit een UK versie of een FR versie... Ik zou graag toch een Belgisch doosje hebben zoals de rest van mijn collectie, welke versie kies je dan?
    Zal geen NL / BE doosje van bestaan en enkel de UK/FR zijn. FR zal de taal dan in het Frans zijn en UK is Engels.
    Zolang het PAL is maakt het niet uit, die doosjes zijn allemaal zelfde van look enkel de taal is anders.
    De achterflap zal ook gewoon in het Engels zijn. Zou voor mij geen big deal zijn, zolang die game speelt en draait maakt het mij weinig uit welke land code erop sta. Als het de Engelse versie is natuurlijk, FR games koop ik niet.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide :

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Zal geen NL / BE doosje van bestaan en enkel de UK/FR zijn. FR zal de taal dan in het Frans zijn en UK is Engels.
    Zolang het PAL is maakt het niet uit, die doosjes zijn allemaal zelfde van look enkel de taal is anders.
    De achterflap zal ook gewoon in het Engels zijn. Zou voor mij geen big deal zijn, zolang die game speelt en draait maakt het mij weinig uit welke land code erop sta. Als het de Engelse versie is natuurlijk, FR games koop ik niet.
    Volgens mij is er bij de switch geen PAL/NTSC voor de software en werkt elk spel op elk systeem. Kan dat dat die nu terug aan 48€ staat?

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Volgens mij is er bij de switch geen PAL/NTSC voor de software en werkt elk spel op elk systeem. Kan dat dat die nu terug aan 48€ staat?
    Die super smash bros staat nu terug aan 59.99 in Media markt, en pokemon let's go staat 48.99 in Carrefour.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Ben opzich niet geïnteresseerd in Pokemon, de hype is begonnen toen ik studeerde ongeveer en dus te oud
    Super smash wel natuurlijk, overweeg crash bandicoot en lego super heroes 2 in te ruilen bij de GM zodat ik smash krijg aan 25 euro. Ik speel die games niet en krijg ze blijkbaar niet verkocht. Dan ben ik er ook vanaf.

iTrader
    3 (100%)
    Voor Pokemon ben je NOOIT te oud.

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ondanks dat ik vroeger wel meeging met de hype heb ik nu géén interesse in Pokémon Lets Go Pikachu/Eevee, het zijn immers wat mij betreft gewoon tamme remakes van Pokémon Yellow met weinig nieuws. Datgene wat wel nieuw is, is wat mij betreft geen meerwaarde of zelfs negatieve punten: pokémon gaan vangen met motion controls zoals in Pokémon Go bijvoorbeeld, van de "vlakke" grafische stijl ben ik eigenlijk ook geen fan en misschien zelfs nog het ergste van alles: startpokémon die weigeren te evolueren. Leuk voor de aaibaarheidsfactor, maar ik heb Pokémon altijd beschouwd als een (éénvoudige) RPG niet als een tamagotchi petsimulator.

Bij Pikachu als mascotte van de franchise kon ik dat niet evolueren nog enigzins "begrijpen" vroeger bij Pokémon Yellow, want dat was gebaseerd op de (rotslechte) anime waarin dat beest ook weigderde te evolueren naar zijn superieure versie, maar nu maken ze Eevee als 2e mascotte - omdat er waarschijnlijk genoeg fans zijn die beide versies zullen kopen ook waarschijnlijk, dus moeten ze een tweede versie hebben - maar de hele essentie van dat monster was net dat het in verschillende vormen kon evolueren, en nu... kan het compleet niet meer evolueren?

Meh, hopelijk zijn de échte nieuwe Pokémon games in 2019 wél de moeite, deze alvast wat mij betreft dus niet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Ondanks dat ik vroeger wel meeging met de hype heb ik nu géén interesse in Pokémon Lets Go Pikachu/Eevee, het zijn immers wat mij betreft gewoon tamme remakes van Pokémon Yellow met weinig nieuws. Datgene wat wel nieuw is, is wat mij betreft geen meerwaarde of zelfs negatieve punten: pokémon gaan vangen met motion controls zoals in Pokémon Go bijvoorbeeld, van de "vlakke" grafische stijl ben ik eigenlijk ook geen fan en misschien zelfs nog het ergste van alles: startpokémon die weigeren te evolueren. Leuk voor de aaibaarheidsfactor, maar ik heb Pokémon altijd beschouwd als een (éénvoudige) RPG niet als een tamagotchi petsimulator.

Bij Pikachu als mascotte van de franchise kon ik dat niet evolueren nog enigzins "begrijpen" vroeger bij Pokémon Yellow, want dat was gebaseerd op de (rotslechte) anime waarin dat beest ook weigderde te evolueren naar zijn superieure versie, maar nu maken ze Eevee als 2e mascotte - omdat er waarschijnlijk genoeg fans zijn die beide versies zullen kopen ook waarschijnlijk, dus moeten ze een tweede versie hebben - maar de hele essentie van dat monster was net dat het in verschillende vormen kon evolueren, en nu... kan het compleet niet meer evolueren?

Meh, hopelijk zijn de échte nieuwe Pokémon games in 2019 wél de moeite, deze alvast wat mij betreft dus niet.
    Zure mens gij.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Fiezik's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Hier pokemon besteld bij dreamland aan 48,95€. Game spreekt me echt aan, zeker als het een voorbereiding mag zijn op wat komt voor volgend jaar
    Psn ID = fiezik
    Battlefield Veteran BF3, BF4, BF1 & BF V Battlelog BF3, Battlelog BF4 & BF Stats BF1

Flitser's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Zwaar aan het twijfelen voor een switch met smash te kopen aan 369 bij collishop, kan hem kopen voor 333 wel via korting van het werk. Ofwel proberen een leuke deal te scoren bij black friday. Hmm

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Luigi mansion op 3ds gehaald

Pagina 203 van 203 Eerste ... 103153193199200201202203

Regels voor berichten