Pagina 1 van 2 12 Laatste

iTrader
    0

Nieuwe Satisfye Switchgrip Pro - via groepsaankoop weg met belachelijke verzendkosten

Hey 9Livers,

Al vele jaren fan van jullie forum en bij deze mijn eerste bijdrage... Yihaa!

Wie een Switch heeft, zoekt misschien net als ik een grip case om deze beter als handheld te kunnen gebruiken.
    Ik zou echt graag de nieuwe Satisfye kopen, maar deze startup heeft zijn transport nog niet geoptimaliseerd: zo'n 20 euro verzendkosten !!!

Dus bij deze een oproep aan elke gamer die deze ook wilde kopen, maar er nog niet toe kwam:

LATEN WE HEM SAMEN KOPEN

Zo kunnen we zeker de transportkosten al naar beneden halen.

Ik weet niet of deze vraag mag op dit forum. Ik heb in elk geval niets te maken met het bedrijf en ben zelf absoluut geen verkoper ofzo.
    Wel ben ik over het algemeen een goede onderhandelaar, dus als we met genoeg zijn kan ik misschien een korting onderhandelen (geen garanties

Ik woon zelf in Gent, maar ben regelmatig in Brussel, Antwerpen en Brugge, dus kan de grip mogelijks dichterbij brengen.

Last but not least:
    Er is momenteel een preorder met korting (nog 6 dagen geloof ik). Dus hopelijk vind ik wat geïnteresseerden vòòr dat afloopt...
    Check de website: Satisfye.com

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Zijn er dan geen douanekosten ?

iTrader
    0
    Meer dan waarschijnlijk wel (afhankelijk of het wordt tegengehouden). Ik zou het er gewoon bij rekenen in je beslissing.

Hopelijk kunnen we hier ook in besparen (moest er zoiets zijn als een admin fee)...

Moest je een idee hebben van de grootte van deze kosten, zeker posten!

iTrader
    0
    Interessante calculator gevonden: de "invoercalculator"

De verzendkosten (20€) én inklaringskosten (10€-12€) worden gedeeld.

Voorbeeld van te voorziene extra kosten (verzending + inklaringskosten + BTW + invoerrechten):
    Moest iedereen een Elite Bundle nemen (nu afgeprijst tot 42 euro)...

Alleen => +43 euro
    Met 3 => +20 euro/pp
    Met 10 => +14,5 euro/pp (aangenomen dat ofwel de verzendingskost gelijk blijft, ofwel er een gelijkwaardige compensatie/korting is voor deze hoeveelheid)

Weet ook nog niet of we de grips goedkoper krijgen (zonder BTW in de US) aangezien we hier dan BTW betalen... Ik kan het eens vragen, maar heb er geen rekening mee gehouden in mijn berekening.

iTrader
    0
    De Elite Bundle is normaal gezien 54 euro, dus dat is ook alweer 12 euro gewonnen...

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    €12 voor douanekosten lijkt me weinig. Ze vroegen mij onlangs 34 euro voor een tshirt van 26 euro...
    PSN: Shaddix-be

iTrader
    0
    Oei, dat moet pijnlijk geweest zijn!

Ik kan geen uitspraak doen over je case Shaddix.
    Ik heb zelf al heel electronica wat uit China besteld en heb nooit meer moeten betalen aan de douane (alle kosten samen) dan de waarde van het product. Het was altijd zeker minder dan de helft van de aankoopwaarde.
    Ik heb wel ooit eens een gepeperde rekening gekregen van de douane, maar dat was omdat ik niet op tijd had betaald. En die transportbedrijven rekenen dan goed veel extra kosten door blijkbaar...

Soit, kosten zullen er zeker zijn, maar ze zullen beduidend minder zijn als we dit samen doen.

En er is echt geen andere manier om dit product in België te krijgen spijtig genoeg...

Prophex's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)

iTrader
    0
    Merci voor de aanvullende info Prophex.
    BPost is zoals steeds de duurste lijkt me. Zulke dingen veranderen niet ;-)

Zijn er ook echt geïnteresseerden voor de Satisfye op dit forum?

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    146 (98%)
    Als de kostprijs meevalt wil ik wel meedoen.
    Xbox Live: kTs Yones

iTrader
    0
    Goed nieuws Yones!
    Kan je email-adressen delen via dit platform?
    Ik dacht een mailinggroep te maken met de bevestigde medekopers voor een betere communicatie.
    Of misschien is WhatsApp ofzo nog gemakkelijker?

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Koop gewoon de Skull and Co gripcase ( op hun eigen website ), kost 18.99 USD ofzo en free shipping dus geen gezever met douane of invoerkosten want je zit onder de 22 Euro. en ik vond hem comfortabeler dan de Satisfye, die grote grip aan de rechterkant vond ik niks toevoegen bij de Satisfye
    bij de Skull and Co krijg je ook 3 grips included die elk je grip aanpassen, ik heb de hele dikke grips erop gestoken en dat is perfect voor mijn grip.

iTrader
    0
    Hey Noscoped, je hebt waarschijnlijk gelijk.

Maar ik wil de nieuwe versie van de Satifye en hoop dat deze thread zich vooral richt op diegenen die ook 1 willen en de struikelblok van de extra kosten willen verzachten.

De keuze is dus al gemaakt, daarover debatteren gaat best verder in een andere thread. Merci!

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wou niet echt debatteren,wou gewoon je 21% BTW + Bpost inklaringskosten van 25 euro + 20 euro shipping laten besparen op iets wat hetzelfde doet als de Satisfye en gewoon voor 19 USD op je deurmat ligt zonder dat je een hele groep moet vinden die mee aankoopt.

Anyway hoop voor jou dat je genoeg man vind want hoe meer satisfyes in 1 bestelling ook des te meer BTW en vanaf 150 dollar ook invoerrechten, zolang je daar maar aan denkt.

iTrader
    0
    Ik heb ondertussen contact gehad met én Skull & Co én Satisfye.

Skull & Co kan deze kosten "vermijden" door vanuit Hong Kong te versturen én een "andere" waarde te declareren (wat niet echt kosher is, maar een wijdverspreide praktijk is, bv op Aliexpress).
    Satisfye zijn nu een vergelijkbare route aan het uitwerken. Ze hebben al een Hong Kong locatie, maar ze moeten nu nog de kosten op hun website aanpassen. Dit zal kortelings gebeuren. Ik verwacht nog feedback.
    (Ze hebben in het begin van hun startup nog verstuurd uit Hong Kong, dus dit is niet nieuw)

Los daarvan wil ik beide echt niet vergelijken.
    Er zijn fundamentele verschillen die er voor mij toe doen. Zeker met de nieuwe versie.

Mijn oproep gaat dus verder :-)
    Zijn er nog geïnteresseerden in de nieuwe Satisfye?

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten