Pagina 4 van 4 Eerste 1234
    Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraag mij af of ze dat software matig niet wat kunnen verbeteren. De deadzone wat groter maken, niemand gaat maar 1mm bewegen...

Heb er gelukkig zelf nog geen klachten over...
    PSN: Shaddix-be

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Door de opbouw van de stick binnenin ( een stukje wat weg slijt na verloop van tijd omdat de beweging van de stick ertegen schuurt ) ga je uiteindelijk toch altijd drift krijgen tenzij ze die sticks helemaal gaan remaken vanbinnen in de stick.

In het geval van het filmpje in kwestie is het idd heeeel licht dat de camera beweegt zonder de stick aan te raken maar als je eenmaal die sticks meer en meer gaat gebruiken slijten ze meer en meer binnenin dus op een bepaald moment ga je dan de deadzone van de stick bijna helemaal tot het einde van de beweging van de stick moeten zetten en dat is ook geen oplossing want dan beweegt je character pas als je de stick bijna helemaal in een bepaalde richting duwt.

Gezien de klachten online over drift en de hoeveelheid van die klachten bij de original joycons kan ik er niet bij dat ze geen ander component hebben laten bouwen qua sticks, waarschijnlijk omdat ze nog 10.000 dozen hadden staan toen de switch lite in productie ging, nochtans zijn de drift issues bij de gewone switch al over een jaar bekend.

kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En het niet altijd herkennen van de linkercontroller is ook een veel voorkomend probleem.. zoals bij mij :-(
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Interesseert me ook wel, die Switch Lite. Twijfelde al een tijd of ik de gewone Switch zou kopen, maar heb al een PS4 Pro en ik ben eigenlijk alleen maar geïnteresseerd in Nintendo's eigen titels.
    Bovendien wordt de TV thuis meer en meer opgeëist door de kids en lijkt een portable systeem me ideaal.

Er zijn echter games die je niet 'ten volle' zou kunnen spelen, zoals je dat op de gewone Switch wel kunt (en heb het niet over multiplayer). Bijvoorbeeld bepaalde levels met motion control in Breath of the Wild, enz.
    Is daar iets van aan ?

Games die me interesseren zijn Mario Odyssey, Link's Awakening, Breath of the Wild, Mario Kart, Super Mario Bros Deluxe.
    Ik kijk ook uit naar Luigi's Mansion 3 en een nieuwe Metroid en ik kan me niet voorstellen dat je games van zo'n kaliber maar voor de volle 100% op de gewone Switch kunt spelen.

Edit : net gezien dat onder andere Breath of the Wild and Mario Odyssey crippled zijn door het ontbreken van Rumble en Motion Controls.
    https://www.imore.com/every-nintendo...-handheld-mode

Laat maar zitten dan. Beter naar een gewone Switch kijken dan. Begrijp niet dat je 2 zulke flagship titels niet deftig kunt spelen op een systeem dat net gelanceerd werd... Of zouden er eventueel kleine software-updates voorzien zijn om de games meer geschikt te maken voor de Switch Lite ?
    Laatst gewijzigd door Powerwing; 1 oktober 2019 om 15:36

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Breath of the wild kan je naar mijn mening zonder problemen spelen op de switch lite. De switch lite heeft wel motion controls, je beweegt gewoon de hele console ipv individuele joy-cons. De stukken waarbij je dus moeten aimen (met de boog ), of de puzzels waarbij je een platform moet orienteren via motion controls, zijn perfect te doen handheld. Ik heb BotW praktisch volledig handheld gespeeld, met joy-cons attached. HD Rumble komt bij mijn weten niet (of niet veel) aan bod bij BotW.

Mario Odyssey is ook geen probleem handheld, ik heb dat ook zo volledig uitgespeeld. De motion-controls voor cappy zijn optioneel (je kan wel een bepaald move enkel doen als de joy-cons detached zijn, maar die heb ik nooit gedaan). Er zijn wel bepaalde puzzels waarbij je een moon enkel kan vinden door af te gaan op de HD rumble-feedback. Maar ook die zijn op te lossen doordat er ook een screen-shake effect is.
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik speel BOTW op de lite, werkt perfect.
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    285 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het missen van rumble is wel spijtig, toch?
    Bij twijfels, eet een snoepje.

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouGarou Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Geen idee, nooit een Switch gehad, ik kan dus niet vergelijken.
    Kan alleen maar zeggen dat BOTW goed speelt op de Lite.
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

GaRmerO's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hebben jullie soms ook framedropes bij Zelda the awakening?

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GaRmerO Bekijk bericht
    Hebben jullie soms ook framedropes bij Zelda the awakening?
    Gekend probleem. Is 60FPS maar valt bij momenten terug naar 30FPS...
    Digital Foundry kan nog niet met zekerheid zeggen hoe het komt. Is nochtans niet zo'n veeleisend spel qua graphics.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouGarou Bekijk bericht
    Ik zet dat altijd uit... Vind dat vervelend

GaRmerO's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Gekend probleem. Is 60FPS maar valt bij momenten terug naar 30FPS...
    Digital Foundry kan nog niet met zekerheid zeggen hoe het komt. Is nochtans niet zo'n veeleisend spel qua graphics.
    Ok, maar dan ben ik gerustgesteld dat het niet aan de performance van de lite ligt

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik zit toch nog on the fence over de Lite eventueel, in theorie speel ik bijna zo goed als niet docked op mijn pc scherm maar zou meer tijd moeten hebben om verhalen te horen over hoe de joysticks zich houden na verloop van tijd.
    Voordeel van mijn huidige switch is voor minder dan 10 euro een paar sticks op Amazon met kit included ( schroevendraaiers etc ) en tis nog een ''leuk'' werkje en je bent weer vertrokken, de switch lite is een heel ander werkje op dat gebied.

Nuja nog een paar weken aan zien en horen welke joystick verhalen er opduiken of niet opduiken, op Amazon.fr is het toch effectief 100 euro verschil tussen een lite en gewone switch, is al wat beter dan de 229 die ze overal anders vragen.

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten