Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Groot deel van de kost zit ook in de joycons.

Ik zie ook mensen vaak de prijs in euro 230 vergelijken met de prijs van de gewone "300". Maar laat ons even eerlijk zijn: 300 is voor de gewone Switch de uitzondering, op veel plekken is het 330. Dus als je 230 vergelijkt moet je er IMO toch wel 330 tegenover zetten.
    300 is geen uitzondering, bij Dreamland staat hij al maanden aan een stuk aan 309, bij Amazon.fr 3/4de van het jaar 292+-, bij Amazon.de 303, aangezien alle shops vlot toegankelijk zijn voor Belgische klanten is het ook logisch om ermee te vergelijken, als jij dan nog echt bij Bol of Cooblue wilt kopen waar hij bijna altijd 329 staat is dat jou keuze.

Sure dat is ''zuur'' voor het prijsverschil argument maar zo is het, het enige wat nu momenteel je punt helpt is dat de ''gewone'' switch van 309 out of stock is tot September bij Dreamland, dit omdat Nintendo onlangs heel slim een Switch ''bundel'' heeft uitgebracht met 35 euro E Shop tegoed in de doos en daarmee is hij nu wel 325 bij Dreamland.
    Maar momenteel bij Amazon.fr 292 en bij .de 303, toch vanochtend nog ( Amazon prijzen kunnen wel op elk moment veranderen ja )

Anyway bij Dreamland is de pre order prijs van de lite ook 229, dus lijkt veilig om aan te nemen dat 229 wel redelijk de prijs gaat zijn, al heb ik gehoord via via dat het bij fun.be 219 zou zijn.

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb nog geen switch en de lite zal hier zeker in huis komen. (Een kindje van 33 jaar hierzo)

Ben blij dat er eindelijk een opvolger komt op de 3DS, eindelijk Zelda kunnen spelen, Dark Souls en Hollow Knight on the go... Yes please!

Qua afmetingen heeft die precies veel weg van de PS Vita, ideaal voor op de trein. De gewone switch vind ik te lomp aanvoelen voor onderweg.
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    vind dit ook een cool toestel, alleen mis ik wel de functie om hem in de dock te kunnen steken. Zou leuk zijn voor mensen die al een switch hadden en er een tweede bijnemen dat die dan ook gedockt kan worden. Ik zie nog gebeuren dat dit via een hack wel mogelijk is
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wordt toch gewoon de opvolger van de 3DS?
    En als ze er dan voor kunnen zorgen dat hun grote titels op beiden gespeeld kunnen worden gaat dit er enkel voor zorgen dat de gewone switch niet meer gaat verkopen. Tenzij ze zich voor de TV meer gaan focussen op 'volwassen' of party games.

Want portable Mario, Pokemon en HD Zelda? Dat gaat verkopen, dat weet je zo.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Wordt toch gewoon de opvolger van de 3DS?
    En als ze er dan voor kunnen zorgen dat hun grote titels op beiden gespeeld kunnen worden gaat dit er enkel voor zorgen dat de gewone switch niet meer gaat verkopen. Tenzij ze zich voor de TV meer gaan focussen op 'volwassen' of party games.

Want portable Mario, Pokemon en HD Zelda? Dat gaat verkopen, dat weet je zo.
    maar de gewone switch is toch evenzeer portable?
    ik vind het net een zaligheid om zowel op tv als in bed die games te kunnen spelen. de gewone switch gaat zeker nog blijven verkopen tot er eventueel een switch xl komt, maar die is nog niet aangekondigd.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Natuurlijk is dat zalig dat de gewone Switch in verschillende modes gebruikt kan worden.

Maar veel jonge ouders zitten harder op hun geld dan wij gamers. Als ze voor 100 euro minder die Siwtch waar hun klein mannen om zagen kunnen kopen doen ze dat wel. En ze hebben toch maar 1 tv in huis en die wordt voor tv zien gebruikt.
    PSN: Shaddix-be

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    140 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    PSN: Jonas89

GaRmerO's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand een idee of er al bundels zijn aangekondigd? 219eu vind ik net te veel, maar met een bundel kan het misschien e goedkoper uitkomen.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GaRmerO Bekijk bericht
    Iemand een idee of er al bundels zijn aangekondigd? 219eu vind ik net te veel, maar met een bundel kan het misschien e goedkoper uitkomen.
    Dit zal komen in november volgens mij
    Dit door Sinterklaas en kerst

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GaRmerO Bekijk bericht
    Vergeleken met de 3DS launch prijs in de tijd vind ik 219 nog redelijk schappelijk voor dit, 199 klinkt natuurlijk weer meteen een stuk leuker maarja.
    Anyway misschien rond Pokémon tijd in November dat bepaalde winkels een ''bundel'' in de winkelwagen doen, bv switch lite + pokemon sword/shield in je winkelwagen = 239/249 euro ofzo.

Anyway voor wie een kleine deal zoekt, in de Cora is het 229 maar met gratis Big Ben glass screenprotector twv 14.99.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb de Switch Lite pokemon versie besteld.
    Ik hoop dat hij wat ergonomischer is dan de gewone, ik speel nauwelijks op tv.

Heb een zeer oude versie van de switch en voorzien van andere shells, dus niet om te wisselen bij gamemania. Anders had ik dat mss gedaan ivm batterijtijd.

Furiez's schermafbeelding
    iTrader
    77 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Op Amazon.fr toch maar €199, of mis ik iets van extra kosten?

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Furiez Bekijk bericht
    Op Amazon.fr toch maar €199, of mis ik iets van extra kosten?
    Nee amazon.fr is gewoon soms goedkoop op dat gebied, vorige maand ook voor een lange tijd de neon switch aan 282 daar.
    Voor Belgie heb je normaal geen extra kosten op .fr, misschien een heel kleine verzendkost van een paar euro.

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waar is die het goedkoopste te koop? Amazon.fr?
    Wat is het verschil als je deze niet in België koopt?
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Savatar Bekijk bericht
    Waar is die het goedkoopste te koop? Amazon.fr?
    Wat is het verschil als je deze niet in België koopt?
    Niets buiten dat Nederlands misschien ontbreekt op de doos, hoewel die tegenwoordig ook meer en meer multi language erop hebben staan.

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten