Toratsuru's schermafbeelding
    iTrader
    86 (92%)

Zelda Link's awakening

Binnenkort is hij er, de nieuwe zelda!
    Ik ben hopeloos op zoek naar de collector's edition. Is er iemand die meerdere bestellingen lopen heeft zodat hij deze zeker heeft?

Zoja dan ben ik alvast kandidaat om één exemplaar over te nemen.
    Laten we elkaar op deze manier wat helpen.
    PSN: toratsuru

Link_006_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    €60 is echt schandalig veel voor dit spel, mocht dat waar zijn zou ik toch enorm teleurgesteld zijn in Nintendo. Los van het feit dat ik het spel niet nieuw ga kopen. Op VC 3DS staat de oude €6/3 met wat gouden punten.
    €40 zoals crash trilogie en CTR is nog aanvaardbaar.
    Hm gezien dat oracle en seasons ook die prijs zijn, nog niet gespeeld die 2
    For science, you monster

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Link_006_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    €60 is echt schandalig veel voor dit spel, mocht dat waar zijn zou ik toch enorm teleurgesteld zijn in Nintendo.
    Ik niet meer echt na al die 60 euro games die gewoon Wii U ports zijn Als Nintendo success ruikt is dat gewoon een 60 euro sticker erop.
    Heb deze wel nooit gespeeld maar dan nog not sure of ik er wel 60 aan wil hangen, geen idee ''hoe lang'' de game duurt, denk dat ik ga wachten op de 1ste sale of iemand die hem used voor 35 of 40 verkoopt.

Anyway unlucky met de LE hier ook, anders had ik hem nog wel op day 1 gekocht want je betaald maar 20 extra voor de art book en steelbook cover, gelukkig wel de amiibo kunnen scoren op Amazon.

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    75 (99%)
    komt hier day one binnen, ziet er zalig uit
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

iTrader
    11 (100%)
    Hier ook. Gelukkig de LE kunnen reserveren bij Bol.com. Hopelijk annuleren ze hem niet, bij Coolblue is dat blijkbaar wel al het geval (ze hadden teveel preorders aangenomen).

Ik kan moeilijk inschatten ofdat Link's Awakening 60 EUR (of 85 EUR in geval van de LE) waard is, ik heb immers nooit het origineel gespeeld. Maar gezien het een gameboy spel is, zal de hoeveelheid content/speeltijd misschien beperkt zijn. Hopelijk hebben ze dat toch wat kunnen uitbreiden.

Gelukkig houden nintendo-games nog goed hun waarde, dus recupereer je de aanschafprijs achteraf nog redelijk als je 2de hands verkoopt.
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    144 (98%)

Zelda Link's awakening

Heb via 2 kleinere game winkels ook een pre-order staan voor de LE. Moesten ze er alle 2 doorkomen, wil ik er hier wel 1tje verkopen voor de originele prijs. Ideaal zou zijn dat je er zelf omkomt in Lokeren.
    Xbox Live: kTs Yones

iTrader
    16 (94%)
    Heb ook een Le kunnen scoren

iTrader
    5 (100%)
    Amazon.de was ook offline na 10 minuten , maar Amazon is zowiezo fucked want sommige Hollanders hadden het slimme idee om de EU amazon pagina's te linken op ResetEra……
    Amazon.it en .fr zijn ook al geweest en meteen weg, enkel amazon.es en.co.uk hebben nog een ''temp pagina'' up die die zouden nog moeten kopen maarja afgaande op de andere Amazon's zijn die paginas nog geen 10 min online voor ze sold out zijn dus kga het stillekes opgeven en dit spel gewoon van iemand used over kopen na een maand of 2 maanden zonder LE.

Ik koop van tijd tot tijd al bijna 15 jaar collectors editions en Limited Editions maar zo een slecht geregelde grap als deze heb ik nog nooit meegemaakt, zelfs niet toen WoW nog 10m spelers had en die vlogen dan bij GM al weg op een paar uur, zelfs toen had ik er 1tje.

W!mpix's schermafbeelding
    iTrader
    93 (100%)
    Xbox Live en PSN: Acer113 Steam: W!mpix
    3DS (en pokémon) Friendcode: 2337-3116-3417

brucelee be's schermafbeelding
    iTrader
    414 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yones Bekijk bericht
    Heb via 2 kleinere game winkels ook een pre-order staan voor de LE. Moesten ze er alle 2 doorkomen, wil ik er hier wel 1tje verkopen voor de originele prijs. Ideaal zou zijn dat je er zelf omkomt in Lokeren.
    Ik heb wel interesse in een exemplaar. Zou er kunnen omkomen.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W!mpix Bekijk bericht
    En was al weer meteen weg, op fun.be staat hij wel weer sinds 18u met een ''in winkelwagen'' knop maar als je het effectief in de winkelwagen legt en volgende klikt staat er dat het product niet op voorraad is.

Regels voor berichten