Pagina 5 van 5 Eerste 12345
    Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

remaster is trouwens zeker de correcte term.
    Dat is het gewoonweg niet dat is niet eens discutabel, maar een feit. Bij een remaster neem je iets dat al bestaat, en je maakt het beter naar hedendaagse normen door bv audio of textures van hogere kwaliteit te gebruiken. Link's Awakening is volledig opnieuw gebouwd vanaf nul, dan voldoet dat aan geen enkel criterium van een remaster. Dat er "deep down nog altijd op gameboy code iets draait" is dan ook een beetje absurd om te beweren. Een spel in 2019 dat zijn fundamenten in de code recycleert uit een versie van in 1993, komaan...

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Dat is het gewoonweg niet dat is niet eens discutabel, maar een feit. Bij een remaster neem je iets dat al bestaat, en je maakt het beter naar hedendaagse normen door bv audio of textures van hogere kwaliteit te gebruiken. Link's Awakening is volledig opnieuw gebouwd vanaf nul, dan voldoet dat aan geen enkel criterium van een remaster. Dat er "deep down nog altijd op gameboy code iets draait" is dan ook een beetje absurd om te beweren. Een spel in 2019 dat zijn fundamenten in de code recycleert uit een versie van in 1993, komaan...
    link's awakening is toch exact hetzelfde spel met betere textures en geluid... letterlijk elk gras sprietje en steentje ligt op dezelfde plaats.

ww/tphd en al die ps3 --> ps4 ports durf ik zelf geen remasters noemen. dat zijn dezelfde games met de resolution slider een streeptje verder

als we jouw logica toepassen is world of warcraft al 6 keer geremaked want elke expansion voegen ze nieuwe effecten toe en vervangen ze bestaande models/textures door nieuwere.

bon ja, nutteloze discussie..

laten we het ons hierbij houden, grafisch hebben ze topwerk gedaan, gameplay wise zijn ze lui geweest met de remake. ze konden heel makkelijk een extra dungeon toevoegen die pas open ging met 50 seashells.
    Laatst gewijzigd door zaj; 25 september 2019 om 14:52

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    link's awakening is toch exact hetzelfde spel met betere textures en geluid... letterlijk elk gras sprietje en steentje ligt op dezelfde plaats.

ww/tphd en al die ps3 --> ps4 ports durf ik zelf geen remasters noemen. dat zijn dezelfde games met de resolution slider een streeptje verder

als we jouw logica toepassen is world of warcraft al 6 keer geremaked want elke expansion voegen ze nieuwe effecten toe en vervangen ze bestaande models/textures door nieuwere.

bon ja, nutteloze discussie..

laten we het ons hierbij houden, grafisch hebben ze topwerk gedaan, gameplay wise zijn ze lui geweest met de remake. ze konden heel makkelijk een extra dungeon toevoegen die pas open ging met 50 seashells.
    https://www.youtube.com/watch?v=KttnTdJVxcY&t=43s

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper1 Bekijk bericht
    Waarom niet gewoon kopen, enkele keren uitspelen, verkopen aan Game Mania voor een waardebon van 40 euro en voor een volgende, 'grotere' game gebruiken? Dan kostte het je maar 20 euro.
    Vorige weeg langs geweest voor borderlands 3, spel was nog geen 2 weken uit krijg 25 euro in waardebon. Dan verkopen ze hem 2dehands voor 52,50, grootste afzetters die ik ken schandalig gewoon.

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet officieel, maar DIT hadden we moeten krijgen :
    https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=M235KsEroh4

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nee echt niet, A Link To The Past kan je nog perfect spelen via de Nintendo Switch Online SNES. De 2D graphics zijn tijdloos. Link's Awakening op de Gameboy is ondertussen véél sterker gedateerd, en had bovendien een uniekere setting.

Liever dan een blok voor blok remake had ik eigenlijk liever nog een re-imagening van Link's Awakening gezien, maar dat zou ten koste gegaan zijn van BotW 2 waarschijnlijk.

Plus de graphics in die video zijn ongeïnspireerd, en Link's gezicht ziet er afschuwelijk uit.
    Laatst gewijzigd door KnightOfCydonia; 3 oktober 2019 om 13:27
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Nee echt niet, A Link To The Past kan je nog perfect spelen via de Nintendo Switch Online SNES. De 2D graphics zijn tijdloos. Link's Awakening op de Gameboy is ondertussen véél sterker gedateerd, en had bovendien een uniekere setting.

Liever dan een blok voor blok remake had ik eigenlijk liever nog een re-imagening van Link's Awakening gezien, maar dat zou ten koste gegaan zijn van BotW 2 waarschijnlijk.

Plus de graphics in die video zijn ongeïnspireerd, en Link's gezicht ziet er afschuwelijk uit.
    Ja ok, maar A Link to the Past in dezelfde grafische stijl als Link's Awakening ? Dat zou heel goed te smaken zijn. En dan ook meteen een re-imagining.
    Sowieso blijft A Link to the Past op de SNES mijn favoriete Zelda game aller tijden, dan Ocarina of Time (N64) en dan Wind Waker (GC). Majora's Mask op N64, ça va.
    Twilight Princess (Wii) vond ik gewoon 'goed'. Skyward Sword heb ik om één of andere reden niet zo geapprecieerd (ook op de Wii).
    Breath of the Wild nog niet gespeeld, nooit een Wii U gehad en ook nog geen Switch.

Nog geen Zelda op mobiel gespeeld. Mijn kids (tweeling van 13) hebben allebei een 3DS XL, maar nooit een Zelda game gevraagd of gekocht. Beide consoles liggen al twee jaar in de kast (sinds ze allebei een iPad Mini hebben, zijn ze de interesse in hun 3DS verloren). Onlangs eens uit de kast gehaald om te ontdekken dat mijn zoon de zijne kwijt is en die van mijn dochter werkt nog prima maar laadt niet meer op.
    Link to the Past en Ocarina of Time kan ik respectievelijk nog spelen op SNES9X en SixtyForce, en dat doe ik wel af en toe.
    Zelda en Metroid zijn trouwens m'n favoriete Nintendo franchises. Zelda 3 op SNES en Metroid Prime 1 op de GC zijn en blijven voor mij de beste games die ik ooit heb gespeeld.

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    A Link Between Worlds is voor mij re-imagining van ALTTP genoeg.

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    A Link Between Worlds is voor mij re-imagining van ALTTP genoeg.
    Nooit gespeeld. Evenveel game content als A link to the Past ? Of is 't na 20 uur al voorbij ?

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is misschien niet per se korter, maar wel makkelijker, waardoor het sneller uit te spelen is dan ALTTP. Maar ik vond dat een ongelofelijk plezante Zelda, het gooit het ook over een andere boeg wat dungeons en items betreft. Heel grote aanrader.

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Was inderdaad een hele leuke Zelda dankzij dat mechanisme.
    He deze 100% uitgespeeld, die bleef boeien.
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

Pagina 5 van 5 Eerste 12345

Regels voor berichten