Pagina 3 van 5 Eerste 12345 Laatste
    Yones's schermafbeelding
    iTrader
    147 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Zelda Link's awakening

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Savatar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Breath of the Wild dan niet?
    Twijfel ook nog tussen light en gewone...

Voornamelijk adventure/platform games en metroidvania ga ik spelen, party en sport heb ik geen interesse in.
    Als die €100 geen issue is, zou ik voor de gewone gaan. Botw speelt imo 1000x beter met een pro controller. Je kan die ook gebruiken met de Lite, maar zo fullscreen heeft ook wel zijn charmes
    Laatst gewijzigd door Yones; 20 september 2019 om 13:42
    Xbox Live: kTs Yones

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Plus de gewone Switch heeft een hardware revisie gekregen waardoor de batterij eigenlijk beter is dan die van de Lite. Zelfs als je de Switch alleen maar handheld zou gebruiken, is dat een goed argument om voor de gewone te gaan i.p.v. de Lite. Je kan de Joy-Cons ook vervangen mocht je last krijgen van drift van de analog sticks. En mocht je je ooit bedenken en de Switch toch als main console op televisie te willen gebruiken, dan kan de gewone dat alsnog wel. De Lite gaat dat nooit kunnen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Voornamelijk adventure/platform games en metroidvania ga ik spelen, party en sport heb ik geen interesse in.
    In mijn ogen is een grote open-wereld game zoals BOTH meer geschikt voor het grote tv scherm.Als je twijfelt tussen de standaard[gewone] of Lite dan zou ik voor de standaard Switch gaan.

Mijn eerste reactie sloeg meer op het feit dat deze nieuwe Zelda game[oude structuur] ook goed tot zijn recht komt in handheld -mode.

Dit nog:Alle games spelen sowieso ook fijner met een Pro-controller.
    Laatst gewijzigd door jeronoke; 20 september 2019 om 14:49

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeronoke Bekijk bericht

Dit nog:Alle games spelen sowieso ook fijner met een Pro-controller.
    Domme vraag maar speel je anders op tv met 2 van die kleine joycons in je 2 handen ipv 1 grote controller?

Ik zou de switch eigenlijk voor de indie en 2d games aanschaffen, voor de grote 3d games heb ik pc en PS4. Nuja... Een Dark Souls of The Witcher 3 on the go lijkt me ook wel wat .. man twijfels .. verjaardag is 9 oktober :]
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Domme vraag maar speel je anders op tv met 2 van die kleine joycons in je 2 handen ipv 1 grote controller?

Ik zou de switch eigenlijk voor de indie en 2d games aanschaffen, voor de grote 3d games heb ik pc en PS4. Nuja... Een Dark Souls of The Witcher 3 on the go lijkt me ook wel wat .. man twijfels .. verjaardag is 9 oktober :]
    Er zit bij de gewone Switch zo'n middenstuk wat je tussen de Joycons kan doen maar het ding is dat die knoppen te klein zijn en niet zo prettig zijn in gebruik.

Hak de knoop door en koop een gewone Switch.Pro-controler komt later wel mocht dat nodig zijn.

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    936 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeronoke Bekijk bericht
    Er zit bij de gewone Switch zo'n middenstuk wat je tussen de Joycons kan doen maar het ding is dat die knoppen te klein zijn en niet zo prettig zijn in gebruik.

Hak de knoop door en koop een gewone Switch.Pro-controler komt later wel mocht dat nodig zijn.
    Kan jeronoke alleen maar gelijk geven
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem

playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gewone Switch + pro controller vind ik de fijnste manier van spelen.

Deze Link's awakening is echt prachtig! Net een sessie van 2 uurtjes zitten spelen en ben echt verbaasd hoe Nintendo zo een oud spel op zo'n authentieke manier terug leven inblaast.

Als er iemand in regio Geraardsbergen nog op zoek is naar een special edition ... heb er ééntje klaar liggen bij Collishop die ik niet ga afhalen.
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    || PSN: MRplayforfun91 || PS4 - PS3 - PS2 - PS Vita - Switch - Wii U - 3DS (TLOZ : Majora Mask SE)

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

BotW heeft toch wel wat cinematische pracht en gaat zowel breed als diep. Deze Zelda is letterlijk top down, en is ook als handheld game ontwikkeld, vandaar.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zeer goed spel. Ik vind het zelfs niet makkelijk van tijd. Sommige puzzels kan ik wel even op zitten ;-)
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor iemand die de limited edition heeft gekocht:

In het B&S subforum zag ik iemand een lim. ed. verkopen, en op de foto's viel het me op dat op het game-doosje naast de PEGI rating er ook zo'n lelijke USK rating op staat. Het was me niet duidelijk of dit een lim. ed. van België was . Maar voor iemand die de lim. ed. in België gekocht heeft (bij GM, Dreamland, MM, ...) , is dat bij jullie ook het geval?

Ik moet de mijne nog gaan afhalen, en dit is voor mij iet of wat een deal-breaker.
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    147 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MacK Bekijk bericht
    Voor iemand die de limited edition heeft gekocht:

In het B&S subforum zag ik iemand een lim. ed. verkopen, en op de foto's viel het me op dat op het game-doosje naast de PEGI rating er ook zo'n lelijke USK rating op staat. Het was me niet duidelijk of dit een lim. ed. van België was . Maar voor iemand die de lim. ed. in België gekocht heeft (bij GM, Dreamland, MM, ...) , is dat bij jullie ook het geval?

Ik moet de mijne nog gaan afhalen, en dit is voor mij iet of wat een deal-breaker.
    Net even gekeken en idd de USK rating staat er jammer genoeg ook op.
    Xbox Live: kTs Yones

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Leuke zelda maar zeker geen 50+ euro waard.

is voor de meesten uitgespeeld op een uurtje of 8 ( ik heb ondertussen al 100% alles gevonden op 2 dagen casual spelen)... de dungeons rush je op een kwartiertje max 30 min door en de overworld is enorm klein door gameboy limitations.

extra shells en heart pieces zijn wel leuk

framedrops zijn ook bizar voor een spel dat op een ps3 zou moeten kunnen draaien.

eerder een game die in het 30-40 euro segment thuis hoort imo. maar kon hem natuurlijk niet laten liggen door al de nostalgie

het is een deftige remaster met enorm veel framedrops, maar een goede remaster. had liever een volledige remake gezien, maarja het is nintendo en idioten zoals mij spelen het toch.

8/10

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    Leuke zelda maar zeker geen 50+ euro waard.

is voor de meesten uitgespeeld op een uurtje of 8 ( ik heb ondertussen al 100% alles gevonden op 2 dagen casual spelen)... de dungeons rush je op een kwartiertje max 30 min door en de overworld is enorm klein door gameboy limitations.

extra shells en heart pieces zijn wel leuk

framedrops zijn ook bizar voor een spel dat op een ps3 zou moeten kunnen draaien.

eerder een game die in het 30-40 euro segment thuis hoort imo. maar kon hem natuurlijk niet laten liggen door al de nostalgie

het is een deftige remaster met enorm veel framedrops, maar een goede remaster. had liever een volledige remake gezien, maarja het is nintendo en idioten zoals mij spelen het toch.

8/10
    Wtf man dungeon op een kwartier. Als je ze vanbuiten kent misschien? Ik heb deze nog nooit gespeeld en ben er toch wel lang aan bezig. 8 uur op het volledig spel? Ook weer als je het al eens gespeeld hebt misschien. Ik ben minstens het dubbel bezig eraan
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als je ervaring hebt met dit soort games of de game boy versie hebt gespeeld zijde daar idd heel snel door uit, voor mensen die nooit Zelda hebben gespeeld voor breath of the wild bv of heel casual spelen duurt het een stukje langer maarja het is geen 20-30u game.

Ik snap wel het punt waarom mensen zeggen dat het geen 60 euro waard is, het is en blijft gewoon een game boy remaster en dat waren geen lange games qua speelduur, maarja Nintendo is Nintendo en Zelda is Zelda dus 59.99 aub.
    En aangezien het een 1st party titel is kunde ook al vergeten dat het ooit onder de 40 euro gaat duiken net zoals MK8 na 2.5 jaar of Splatoon 2 of Breath of the Wild, etc.

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een remaster kan je dit eigenlijk niet noemen, want er is niets van de code uit de originele Gameboy game gebruikt. Link's Awakening DX was een remaster, met upgraded visuals. Dit is een remake van de ground up, die toegegeven héél erg trouw blijft aan het origineel, en het eiland waarop het spel zich afspeelt zelfs "blok voor blok" nagebouwd heeft.

Aangezien het een korte game is snap ik de kritiek wel dat mensen €60 voor dit spel véél vinden, anderzijds genoeg andere games waar je op even weinig tijd doorheen zit. Ondanks dat het meer dan tien jaar geleden is dat ik het origineel gespeeld heb, kon ik echter nog steeds de oplossing van bepaalde puzzels herinneren, dat helpt natuurlijk ook niet bepaald bij de speelduur. De kortste dungeons zit je inderdaad wel degelijk op een kwartiertje doorheen (de allereerste bijvoorbeeld), maar over de laatste heb ik zondagavond toch nog behoorlijk lang gedaan.

Alles in beschouwing moet je deze game vooral zien als een tussendoortje. Breath of the Wild blijft natuurlijk dé Zelda van deze generatie, en wat mij betreft nog altijd zo mogelijk de beste game van deze generatie.
    Wat de prijs betreft: waarom zou Nintendo een Zelda game verkopen voor €40 als ze weten dat mensen zoals ik er toch sowieso ook €60 voor zouden neertellen?
    Buiten de framerate probleempjes vind ik dit bovendien één van de mooiste games op de Switch dankzij de unieke stijl.

Pagina 3 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten