Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste
    Rdbc1983's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De amiibo kan je nog bestellen op de website van dreamland

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    PSN: TheRtist10

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heeft iemand hem al? Ik ga vanavond naar Dreamland, maar bij mij doen ze daar altijd zo moeilijk

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Fiezik's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heeft iemand hem al? Ik ga vanavond naar Dreamland, maar bij mij doen ze daar altijd zo moeilijk
    Nee maar had hem ook graag vnv al gehad... wel besteld bij game mania
    Psn ID = fiezik
    Battlefield Veteran BF3, BF4, BF1 & BF V Battlelog BF3, Battlelog BF4 & BF Stats BF1

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    146 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Kan er als ik wil achtergaan, maar mijn madam is met de auto weg Zal voor morgenvroeg zijn.
    Xbox Live: kTs Yones

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En voila, zoals verwacht doen die fuckers van Dreamland moeilijk. Ze willen het niet verkopen zonder bewijs dat andere winkels hem verkopen.
    Morgen heb ik niet de kans om er achter te gaan en andere winkels heb in niet in mijn buurt

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    De release datum is dan ook 20/9/2019 en niet 19/9/2019 dus ik vind dat zelfs niet zo helemaal vreemd dat je van een kale reis terug komt.
    Ale natuurlijk jammer dat je er niet achter kan morgen maar dat is dan ook een persoonlijk probleem, zo moet je voor iedereen wel de release op een andere datum zetten

Vroeger keek men tenminste echt uit naar een release dag, nu tegenwoordig is dat al vaak ( alleen niet op het Nintendo forumdeel ) 2 dagen op voorhand van '' wie heeft em al? '' '' is hij al ergens te koop ?'' ''' weet er iemand waar ik die al kan krijgen?''' en dan zo minstens 5 pagina's van dat gezever waar je moet door kruipen voor je weer een useful post ziet.

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    De release datum is dan ook 20/9/2019 en niet 19/9/2019 dus ik vind dat zelfs niet zo helemaal vreemd dat je van een kale reis terug komt.
    Op zich zou ik dat niet betwisten, ware het niet dat ik al sinds het N64 tijdperk gewoon ben van elke Nintendo game de dag op voorhand al te kunnen kopen ik denk dat al 100 games op voorhand kon gaan kopen, en deze niet

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Normaal is er altijd wel minstens 1 shop de dag voor release ja, maar soms blijft het ook gewoon ''stevig op slot'' bij wijze van spreken tot release day.
    Maar ge kunt altijd eens proberen zoals jij gedaan hebt, een nee is dan nog maar een nee

iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Misschien is het de laatste jaren dan wat strenger geworden, ik koop zelden of nooit nog nieuwe games. Maar Link's Awakening is pure nostalgie

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    bestel het dan op bol, dan heb je het wel morgen. Ik ga gebruik maken van de inruil actie bij gamemania
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Krijg hem vandaag via Bol binnen.Heb wel weer zin in een old-school Zelda.
    Dit is trouwens de enige Zelda die ik ten tijden van de Gameboy nooit gespeeld heb en dus is hij compleet nieuw voor mij.

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als kind was ik erin geslaagd om me in de 2e dungeon vast te zitten, geen sleutels meer (verkeerde nutteloze deur geopend) Geen idee of het toen een bug was of aan mij lag. Toen herbegonnen en sindsdien save ik altijd voor de dungeons tot wanneer die uitgespeeld is.

Het deuntje dat je op het einde moet spelen voor de finale boss, zit na al die jaren nog steeds in mijn hoofd. Dit spel was mijn eerste kennis making met Zelda. Sindsdien verkocht aan de serie.

Een nadeel heb geen Nintendo Switch, maar twijfel nu toch wel om een Switch Lite aan te schaffen...
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    146 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Savatar Bekijk bericht
    Een nadeel heb geen Nintendo Switch, maar twijfel nu toch wel om een Switch Lite aan te schaffen...
    Dat is volgens mij waar Nintendo op hoopt Zelda in combinatie met die nieuwe Pokémon in november, die Lite gaat serieus verkopen.
    Moest ik zelf nog geen gewone switch hebben, het zou ook kriebelen. Maar 2 consoles is mss wat overkill.
    Xbox Live: kTs Yones

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Savatar Bekijk bericht
    Als kind was ik erin geslaagd om me in de 2e dungeon vast te zitten, geen sleutels meer (verkeerde nutteloze deur geopend) Geen idee of het toen een bug was of aan mij lag. Toen herbegonnen en sindsdien save ik altijd voor de dungeons tot wanneer die uitgespeeld is.

Het deuntje dat je op het einde moet spelen voor de finale boss, zit na al die jaren nog steeds in mijn hoofd. Dit spel was mijn eerste kennis making met Zelda. Sindsdien verkocht aan de serie.

Deze Zelda is natuurlijk wel erg geschikt voor op een Lite.

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeronoke Bekijk bericht
    Deze Zelda is natuurlijk wel erg geschikt voor op een Lite.

Breath of the Wild dan niet?
    Twijfel ook nog tussen light en gewone...

Voornamelijk adventure/platform games en metroidvania ga ik spelen, party en sport heb ik geen interesse in.
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten