iTrader
    11 (100%)

Herroepingsrecht Nintendo eShop

Heeft er iemand al eens gebruik gemaakt van herroepingsrecht voor digitale aankopen in de eShop? Ik zou wel enkele aankopen willen doen in de eShop nu dat het aanbiedingen zijn, bvb Wolfenstein II en Doom. Maar als de graphics/performance handheld (80% van de tijd voor mij) echt tegenvallen, zou het handig kunnen zijn om af te zien van de aankoop.

Indien je al een aankoop herroepen hebt, wat gebeurt er dan precies? In de kleine letters staat dat ze het terugstorten, maar verwijderen ze de game dan ook uit je account? Kunnen ze dan effectief de installatie ongedaan maken, of kan je het gewoon niet meer herdownloaden nadat je het verwijderd hebt.

Klinkt misschien vreemd dat ik dit allemaal vraag, maar vind het toch relevant voor de (toch nog steeds) vrij dure eShop aankopen. Bij fysieke games kan je het tenminste nog 2dehands kwijt als een game tegenvalt, maar digitaal hang je er voor altijd aan vast.
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    144 (98%)
    Persoonlijk nog geen ervaring met dat herroepingsrecht

Maar anno 2019 met internet/YouTube/ Twitch enz... kan je daar toch voldoende info uit halen over de performance ?
    Xbox Live: kTs Yones

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Volgens een thread op Reddit heb je 48u de tijd voor hem terug te refunden.
    Je kan het ook meerdere keren doen, er zou gezegd zijn dat dit maar 1 keer kan.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yones Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Persoonlijk nog geen ervaring met dat herroepingsrecht

Maar anno 2019 met internet/YouTube/ Twitch enz... kan je daar toch voldoende info uit halen over de performance ?
    Goh ja en nee. Inderdaad er zijn heel wat videos en analyses zoals die van DigitalFoundry, dus je kan het wel inschatten hoe het eruit ziet en hoe de framerate is. Maar in welke mate dat dan 'storend' is als je het effectief handheld speelt moet je toch zelf ervaren, vind ik. 'n lagere framerate heeft misschien extra input-lag ten gevolge; wazige textures vallen misschien beter mee op het kleine scherm van de Switch, dan als wanneer je het full-screen van 'n youtube filmpje ziet. Enz.

The proof of the pudding is in the eating.
    CrackNuT. ]

iTrader
    11 (100%)
    K kan mijn eigen vraag ondertussen beantwoorden: wanneer je de de laatste bevestiging geeft voor te betalen in de eshop, moet je aanvinken dat je afstand doet van je herroepingsrecht..
    CrackNuT. ]

Regels voor berichten