Bekijk resultaten enquête: Welk exemplaar haal jij in huis?

Aantal stemmers
13. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Shield

5 38,46%
  • Sword

8 61,54%
Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567
    Majin-Luffy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gamespot 9/10
    IGN 9.3

Metacritic 84
    Opencritic 80
    9Lives 9

Excited!

Wel zeggen ze dat Sobble z'n evoluties niet te vet zijn, jammer ... Dan toch maar Scorbunny zeker
    Laatst gewijzigd door Majin-Luffy; Gisteren om 16:11

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AssasinGhost Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Op reddit en Twitter zijn er serieus want mensen aant flippen (#gamefreaklied) door de dexit en een hoop andere problemen met de game...
    heh nu pas???
    Die pokedex was al sinds een paar weken bekend welke pokemon er gaan inzitten en welke niet...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    heh nu pas???
    Die pokedex was al sinds een paar weken bekend welke pokemon er gaan inzitten en welke niet...
    Wrs willen ze reageren op de steun dat de game/community kreeg afgelopen dagen met #ThankYouGameFreak trending wereldwijd. Ze willen ons laten horen dat ze met meer (lees: luider) zijn I guess

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    heh nu pas???
    Er zijn leaks en data miners hebben ontdekt dat er geen verschil is tussen de modellen van de vorige generatie en nu. Dat excuus gebruikte gamefreak als reden waarom er maar 400 inzitten.

Dus ze hebben gelogen over het feit dat ze alles nieuwe modellen hebben moeten geven en van 0 hebben moeten beginnen.
    Wat volgens de data miners dus niet klopt.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Er zijn leaks en data miners hebben ontdekt dat er geen verschil is tussen de modellen van de vorige generatie en nu. Dat excuus gebruikte gamefreak als reden waarom er maar 400 inzitten.

Dus ze hebben gelogen over het feit dat ze alles nieuwe modellen hebben moeten geven en van 0 hebben moeten beginnen.
    Wat volgens de data miners dus niet klopt.

Maar voor de switch versies hebben ze weldegelijk van 0 moeten beginnen. Al de vorige pokemon games zijn op DS en 3DS uitgebracht, wat een volledige andere chip architectuur is dan een Nintendo switch.
    Dus al die codering van de pokemon moest van scratch gemaakt zijn. Dus je zit zomaar met +800 pokemons die je moet namaken.
    wat men bedoelt is dat de animaties van de modellen grotendeels hetzelfde zijn als op de 3ds.

Ik wil ze hier ook niet verdedigen hoor want als ik het zo bekijk de graphics zijn ondermaats voor een switch vind ik, de animaties zijn hetzelfde EN gamefreak is geen klein bedrijf meer.
    Ze hadden gerust meer pokemon in de game hebben gestoken met de mankracht die ze hebben.

AssasinGhost's schermafbeelding
    iTrader
    82 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na een x aantal reviews te hebben gelezen ben ik eigenlijk meer positief dan negatief.
    Al die negativiteit lijkt me wat overdreven.
    Toch hyped voor morgen!
    Volg mij op Twitter @rulmondeshaun voor alles over Fitness & voeding.
    Instagram

PSN: AssasinGhost

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    285 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Snap het Pokédex gezaag niet. Is voor mij doodnormaal dat elke region nieuwe Pokémon heeft en zo weinig mogelijk oude.
    Bij twijfels, eet een snoepje.

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Blijven hopen op de diamond and pearl remakes op de switch...
    Psn: Metalkev

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouGarou Bekijk bericht
    Snap het Pokédex gezaag niet. Is voor mij doodnormaal dat elke region nieuwe Pokémon heeft en zo weinig mogelijk oude.
    Het gaat meer om het feit dat ze überhaupt niet in de code zitten. Dus je kunt ze ook achteraf niet overzetten naar de nieuwe games. Ik vind de dex-cut ook alleen maar meer refreshing voor competitive. Maar ik snap wel dat veel mensen teleurgesteld zijn.

Dat gezegd heeft GameFreak de situatie wel niet heel goed aangepakt, door met vage excuses te kopen, etc.

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    285 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobDilla Bekijk bericht
    Het gaat meer om het feit dat ze überhaupt niet in de code zitten. Dus je kunt ze ook achteraf niet overzetten naar de nieuwe games. Ik vind de dex-cut ook alleen maar meer refreshing voor competitive. Maar ik snap wel dat veel mensen teleurgesteld zijn.

Dat gezegd heeft GameFreak de situatie wel niet heel goed aangepakt, door met vage excuses te kopen, etc.
    So? Ik heb niemand bij Silver/Gold horen zagen dat die van Red/Blue er niet in zaten.
    Bij twijfels, eet een snoepje.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Spijtig dat ze zelfs niet in de code zitten. Eerst dacht ik dat het gewoon sloeg op het beperkt aantal catches en de rest moet je transferren van andere games, helaas niet dus. Aan de ene kant is 5/6 van m'n dream team gelukkig wel transferrable, aan de andere kant is die ene untransferrable wel juist mn favoriet van het team.

Hopelijk draaien ze bij en brengen ze een update waardoor ze allemaal in de code zitten. Op de Nintendo DS en oudere systemen hadden ze nog het excuus dat ze met een beperkte bestandsgrootte zitten (voor zover ik weet), maar met de Switch is er daar geen sprake van.

Waar deze game voor mij vooral om te doen is, is de Battle Stadium. In HGSS had je deze ook en kon je met rental teams proberen zo ver mogelijk te gaan. Eerste ronde van 7 tegenstanders wist je op voorhand alle 3 de pokemons, tweede ronde slechts 2, etc. In Ultra Sun/Moon kwam deze min of meer terug maar was je afhankelijk van andere spelers. Concept die ik uiteindelijk ontoereikend vond. Hopelijk kom ik in Sword/Shield aan mn trekken.
    Laatst gewijzigd door Yusifer; Vandaag om 13:20

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    So? Ik heb niemand bij Silver/Gold horen zagen dat die van Red/Blue er niet in zaten.
    Klopt niet je kon ruilen met mensen die rood en blauw hadden.

En ik zie dat mensen dingen overhoop hier halen. De fuss is dat dataminers hebben ontdekt dat de codes en ontwerpen van vorige gen pokemons ER WEL INZITTEN in sword and shield maar dat Gamefreak gewoon moedwillig deze er niet inzet omdat ze beweerden dat ze voor alle pokemon van 0 moeten beginnen, terwijl ze gwn alles van de 3ds’en hebben gekopiëerd pokemons en hun animaties. Dus de data zit erin, de pokemon NIET.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wil hem vandaag spelen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zei toch dat het mij niets uitmaakt. Maar ik begrijp andere hun frustraties wel. Ik heb bijv. een perfect 6IV Salamence op Ultra Sun die ik dus niet kan overzetten.

Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567

Regels voor berichten