Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste
    Link_006_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik begrijp de commentaar wel, moon vond ik ook wel belachelijk kinderachtig met momenten. Die dialoog soms, flauwe rivaal. XY vond ik beter, hopelijk terug meer die richting uit, gyms is al een grote stap in goede richting. En hopelijk met opties voor ev moeilijkheid. Graphics in game zien me nog net te doen uit (al zou het zeker wat minder fel/fluffy mogen voor mij).
    Ondertussen nog wat dex vullen tegen release.
    For science, you monster

GosU's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Ga je uw pokemon uit lets go kunnen overzetten? Of komt pokebank naar de switch? Of is hier nog niets over bekend
    Psn: G_o_S_U_

iTrader
    0
    Ik begrijp bepaalde commentaar ook tot op een bepaald level. Maar de typical 'genwunners' of 'nostalgiehoertjes' moeten wel inzien dat élke gen voor- en nadelen heeft. En soms is het ook gewoon puur subjectief.

Hoe kun je nu commentaar hebben op Sun & Moon als je de Ghost trial niet eens hebt gespeeld, die zich plaatsvond in een 'creepy' plek? Dat je je een toerist voelde in die game is logisch, aangezien je net uit Kanto komt in Alola (Hawaii). Wie zou dan niet de toerist uithangen? Trainer customization vind ik juist een hele goede feature en zou voor mij juist een bummer zijn, moesten ze dat achterwege laten in de komende games. Al dat borstelen en schoonheidscontest gedoe interesseert mij ook geen hol. Maar dat is geen verplichte content hé? Ook kun je Mimikyu moeilijk schattiger noemen dan Jigglypuff of Marill.

Qua moeilijkheidsgraad zat Sun/Moon ook beter dan X/Y met een aantal uitdagende trials, en een pittige bossfight in de Ultra-versies.

Om eerlijk te zijn vond ik de graphics ook wat tegenvallen, maar dat is omdat ik er ook redelijk hoge verwachtingen voor had. Voor de rest vond ik alles tot nu top! De starters, de regio, de basic trainer skins, etcetc.

Waar ik op hoop voor gen 8:

- Terug een 'annoying rival', denk aan Blue, Silver, Barry.
    - Uitgebreidere training customization.
    - Verschillende save files, en een ingebouwde nuzlocke of hard mode.
    - Uitgebreide post-game (ziet er trouwens veelbelovend uit als je de map bekijkt).
    - Betere online HUB. Festival Plaza vond ik echt verschrikkelijk.
    - Liever minder Pokémon met goede designs dan de Black/White tour met 150 mediocre designs.
    - Nieuwe mega's.
    - Nieuwe region forms.
    - Terug een diepe story à la Black/White.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    De twee games in de hoofdserie van Pokémon-RPG’s zullen iets complexer zijn dan de eerdere Pokémon-games. “Voor doorwinterde trainers”, zegt producer Junichi Masuda. “Het zijn twee games waarbij het hart van elke speller sneller zal kloppen.”
    Ik ben benieuwd....

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    144 (98%)
    Deze middag om 15.00 is het Pokémon direct.
    Xbox Live: kTs Yones

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    De graphics zien er nu toch wel echt zwak uit?
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    144 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De graphics zien er nu toch wel echt zwak uit?
    Is volgens mij vooral een copy paste van de let’s go games. Soit,grafix boeien me niet zo bij deze titel. Als de gameplay maar genoeg diepgang heeft.
    Xbox Live: kTs Yones

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    275 (100%)
    Dayuuuummmmm, wel nice aankondiging vond ik nu.

15 november 2019, misschien moet ik eindelijk een Switch aankopen?
    Bij twijfels, eet een snoepje.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    80 (89%)
    Steam & PSN
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Toch wel ontgoocheld door deze Pokemon.

Zijn nog altijd turn based gevechten, dat moet echt veranderen....
    En wtf is die shit nu met dynomax waar de pokemons groter worden echt bullshit, hun inspiratie is op kan nie anders. of ze hebben hun inspiratie gehaald vanuit Pokemon Go waar de raid pokemons ook groter zijn dan normaal.
    Die raid functie is gewoon vanuit Pokemon Go gehaald, om ook nog ondertussen abo's te verkopen voor die online play....

bah, ik ga het wel spelen waarschijnlijk maar toch wel ook dik ontgoocheld.
    I expected more maar tis een gewoon een 3DS game die ze op de switch uitbrengen, gfx kon ook wel beter....

iTrader
    0
    Inderdaad zeer meh.
    Straf dat ze niet meer willen halen uit hun top franchise.
    PSN: Rurouni1560

iTrader
    0
    Er niet meer uit willen halen?

- Graphics zien er elke keer beter uit.
    - De eerste designs zien er Pokémon-superclean uit.
    - Overworld Pokémon blijven (tegen ALLE verwachtingen in, iedereen dacht dat het een Let's Go-gimmick zou worden)
    - Wild Area geeft een tikkeltje BotW-vibes, waar je voor het eerst de camera kan besturen (lijkt dat ze echt toe willen werken naar meer open world)
    - Fatsoenlijke multiplayer co-op in de vorm van Max Raid Battles
    - Dynamax ziet er op eerste zicht super inspiratieloos en gimmicky uit. Maar dat zeiden we ook van Mega Evolutions toen het announced werd. En nu wilt iedereen nieuwe zien. Imo lijkt het véél meer balanced dan Mega Evo's of die broken-ass Z-moves. Als het aan mij ligt, laten ze die achterwege deze generatie. Afwachten dus.
    - Gyms zien er beter uit dan ooit tevoren. Kijk ook even naar het publiek. FIFA had daar 20 jaar voor nodig om zo'n publiek in de game te verwerken.
    - Characters zien er in eerste instantie supertof uit.

Het kan je ding niet zijn, maar ik vind na de Direct van gisteren dat je niet kunt zeggen dat ze er weinig uithalen.

Ik snap dat mensen in eerste instantie geen fan zijn van Dynamax, of het design van de legendaries. Maar kijk even door de gimmick heen en besef dat Dynamax Mega's en Z-moves kan vervangen én het veel meer balanced kan maken. En laat die Dynamax de rest van deze fantastische Direct niet overschaduwen.

Wat betreft turn-based. Mij lijkt dat ze dat nooit gaan veranderen, en maar goed ook. Anders zou het geen Pokémon zijn. Als je andere gameplay wilt, kun je nog altijd spin-offs kopen. En om online te battlen heb je sowieso Nintendo Online nodig, dus ik zie het probleem niet.

Uiteindelijk is het allemaal subjectief natuurlijk, maar ik ben na gisteren nóg meer hyped voor deze game dan ik eerst was.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Ik wil er alleszins een Switch voor kopen
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Davy993's schermafbeelding
    iTrader
    43 (98%)
    Interesse om een Switch te kopen is gestegen .
    Zou ik wachten tot één te kopen in het najaar? Er zijn namelijk geruchten dat er dit jaar een upgegrade versie zou uitkomen...
    PSN: davymc993
    MyAnimeList

Mira's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davy993 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Interesse om een Switch te kopen is gestegen .
    Zou ik wachten tot één te kopen in het najaar? Er zijn namelijk geruchten dat er dit jaar een upgegrade versie zou uitkomen...
    Als het voor Pokémon is zou ik inderdaad gewoon wachten tot het najaar. En met wat geluk krijgen we meer info tijdens E3

Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Regels voor berichten