Bekijk resultaten enquête: Welk exemplaar haal jij in huis?

Aantal stemmers
20. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Shield

9 45,00%
  • Sword

11 55,00%
Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314
    Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenpachi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De previews van Temtem, de indie mmo Pokemon cloon en zijn binnen en het veegt blijkbaar op quasi elk gebied de vloer aan met Pokemon. Fijn dat er eindelijk alternatief is zodat het luie Pokemon wakker geschut wordt. Dit had gerust 10 jaar vroeger mogen gebeuren.

https://www.youtube.com/watch?v=69yncmi7c04
    het is geschud worden.

TemTem is op pc, Pokemon op switch, ik betwijfel ten zeerste dat Gamefreak hierdoor wakker wordt geschud.
    Begrijp mij niet verkeerd, ik zou niets liever willen dat Pokemon vernieuwd wordt....Het is dringend nodig.
    Maar ook bij TemTem zie ik dingen die mij dwars liggen zoals het belachelijke turn based combat die maar 4 moves hebben.....

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nu zet je mij voor schut.

Er is release gepland op alle consoles ook. Ik zeg niet dat Pokemon er van wakker zal liggen of het aan zijn cijfers zal voelen. Maar dit is wel voeding voor alle fans om te staven dat het veel beter kan en moet.

En inderdaad, het zal niet revolutionair zijn op elk vlak maar er zijn tenminste wel tactische layers toegevoegd zoals de 2vs2, de staminabar, synergie en blijkbaar zit het met deze moeilijkheidsgraad wel snor.
    Kan alleen maar aangemoedigd worden.
    Laatst gewijzigd door Kenpachi; 17 januari 2020 om 11:00
    PSN: Rurouni1560

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    243 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren uitgespeeld! Ik vond hem toch wel vrij goed, zelf een difficulty spike op het einde met Leon.

Het was anders wel wat makkelijk ja, heb nooit echt getrained en heb nooit 1 battle verloren.. Ik had precies wel chance met mijn Scorbunny? Of stemt het spel tegenstanders af op je eerste Pokémon? Want van sommige gevechten vond ik het precies te opvallend.. Bv. ook met Oleana, Rose, ...

Zijn er aanraders postgame?

PSN: BuYcKi

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze games zijn inderdaad veel te makkelijk. En voor de mensen die het moeilijker willen maken voor zichzelf door bv. een nuzlocke of andere challenge run te doen, hebben ze ervoor gezorgd dat je nu de EXP Share niet meer kan afzetten. Dus ik vrees toch echt wel voor de toekomst van deze games, en dan vooral voor de meer hardcore fans die er al vanaf het begin bij zijn (waaronder ikzelf). Ze willen echt zoveel mogelijk casual fans in deze serie betrekken, en dan krijg je jammer genoeg deze games.

Genoeg ranting nu, om op je vraag te antwoorden: het spel stemt tegenstanders niet af op je starter Pokémon (buiten Hop en Leon met hun starters), maar zoals je in elke Pokémon game hebt zijn er altijd betere en slechtere starters. Cinderace heeft in dit geval de stats die er toe doen in de juiste plaats, met de nodige moves. Iets wat Inteleon niet echt heeft qua moves, en Rillaboom is zeker ook niet slecht. Al hangt het ook vooral af van je team natuurlijk, en je levels vergeleken met de tegenstanders enzo.

Postgame heeft eigenlijk niet zoveel te bieden buiten de Battle Tower en Raid Battles, plus de typische online battles en Raids dan. Al is dit wel voorlopig, want binnen een paar maanden komt er DLC uit waarin we weer een tijdje zoet zullen zijn denk ik toch.

Valt het op dat ik teleurgesteld ben in deze games?
    Denkt nostalgisch terug aan de piek van Pokémon in Emerald, Platinum, HGSS, BW2... zucht...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze games zijn juist wél gemaakt voor hardcore fans. Ze hebben zoveel QOL improvements toegevoegd dat het toegankelijker is om met competitive battling te starten. Dynamax is een superfun mechanic dat een extra layer toevoegt aan double battles. Ik moet wel toegeven dat het broken is in singles. Daarbij werden de Dallas Regionals gehouden vorig weekend, met 550 competitors denk ik? Wat het grootste VGC event ooit was, als ik het goed heb.

Ik kijk uit naar de toekomst. De expansion pass vind ik ook een goede stap tov een derde 'improved' game. Als ze nu nog wat meer geld en aandacht in VGC pompen, kan het echt wel iets groots worden.

X-Vision's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Zijn er aanraders postgame?
    Uwen hond gaan vangen he in het slumbering weald.

In Hulbury kan je een miniquest doen in het restaurant voor een Lucky Egg (EXP booster)
    In Circhester is er een politieagent in het hotel (links) die je dagelijks kan bevechten.
    The road to success is always under construction.

Link_006_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Holy *^^* wat een dikke rip-off die home... Echt diep triest dit, dan nog eens u nintendo abo erbij ...
    For science, you monster

X-Vision's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Link_006_ Bekijk bericht
    Holy *^^* wat een dikke rip-off die home... Echt diep triest dit, dan nog eens u nintendo abo erbij ...
    Rip off? Niemand verplicht u om de premium te nemen. Meeste casuals hebben genoeg aan de gratis functies.
    The road to success is always under construction.

Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Regels voor berichten