Bekijk resultaten enquête: Welk exemplaar haal jij in huis?

Aantal stemmers
16. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Shield

6 37,50%
  • Sword

10 62,50%
Pagina 10 van 12 Eerste ... 6789101112 Laatste
    Booster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    sommige evolutiemethodes zijn toch maar vreemd
    This signature is a lie!

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch heel wat sterke en leuke designs qua nieuwe pokemon. Grote fan van Rookidee en de evolutielijn, 1 van de allerbeste pidgey look a likes qua evolutielijn en moveset. 8 uur ver waarvan 7 uur in de wild area, echt top!
    Psn: Metalkev

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Link_006_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    https://www.reddit.com/r/pokemon/com...own_so_far_in/
    Het is alles samen toch wat te veel. Iedere andere game met zo'n issues zou kritiek krijgen tot en met maar nee, het is pokemon, dus overal 9/10...
    Maar ja waarom zou GF moeite doen als mensen toch alle rommel kopen als er pokemon op staat. Geef zo een spel eens aan een serieuze developer zoals SE/monolith/nintendo zelf, als je ziet wat een afwerking die steeds leveren. Wat een spel zou dat zijn <3. Nuja ik kan er helaas geen zak aan doen want het zal wel weer verkopen als zoete broodjes, volgende keer nog minder moeite doen dus GF!
    Speel de game zelf in plaats van reddit te lezen.
    Is het wat simpel ja, maar daarom niet minder leuk.
    400 pokemons meer dan genoeg.
    Aanvallen ok je kan er 20 hebben waar je er maar 5 van gebruikt dit is mijn eerste pokemon ooit maar ik vind dat er veel te veel negativiteit over is waneer de game echt wel leuk is een 8 is zeker op zijn plaats.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren mijn 1ste badge gehaald, toch even mijn mening neerpennen.

Ik was blij toen deze werd aangekondigd op de switch, eindelijk een pokemon game op een console en niet meer op die 3DS.
    Maar al snel was ik teleurgesteld bij de 1ste beelden van de game. Die graphics? op de switch??? komaan zeg.
    Pakt Astral Chain effe die graphics zijn al 10 keer mooier dan Pokemon, de gfx van pkmn Sword zijn gewoon de gfx van 3DS upscaled. kan bijna niet anders.
    op mijn TV kan ik het niet spelen want ik vind het ugly as fuck. Zelfs Zelda was beter.

Maar hey gfx is niet alles gameplay is ook belangrijk, ook hier een 2de teleurstelling, de formule van battles blijft hetzelfde 4 moves, animaties zijn ook ondermaats, ne dubbele kick is gwn springen en 2 voeten zien op de andere pokemon...?? wat???
    Het is echt wel tijd voor een overhaul van pkmn gevechten hoor.
    Dynamax is dikke kak i mean come on uw pokemon 10 keer groter dan normaal....? samen met de raids denk ik dat deze feature gewoon gebasseerd is op de raids van pokemon Go....

moeilijkheidsgraad is the fucking smpel....vanaf het begin hebben uw pokemon eigenlijk een exp share want iedereed krijgt exp na een gevecht je moet uw pokemon zelfs niet in een gevecht uitsturen. zoals vroeger.
    Weten jullie nog Black en White, DAT waren pokemon games met een challenge ik weet nog dat ik daar onder level was toen ik een gym deed, of moeite had met gevechten soms, soms zelfs gewoon de vloer geveegd met mij....
    Geen belachelijke exp share, no nonsense dat WAS de game op vlak van moeilijkheidsgraad, waarschijnlijk hebben veel baby's toen gehuild dat het te moeilijk was ofzo? want toen kwam X en Y en dat was een walk in the park.

Last but not least de pokemons...
    Gisteren een rollycoly ofzo gevangen, hij evolueert, was mijn verbazing groot toen hij evolueert in een fucking mijnkar met kool?!?!?! WTF Gamefreak....
    En zijn type dan nog, rock en fire lol...
    hetzelfde met die fucking theepot als ne pokemon, en ja ik weet het ge kunt da van elke gen zeggen dat er rare pokemons zitten maar komaan, pak ne magnemite van gen 1 dat op een magneet is gebaseerd, is toch beter bedacht en ziet er cooler uit dan een theepot of ne fucking mijnkar....
    Pas op er zitten nog goeie pokemons in deze gen ook die corviknight vind ik badass. de evoluties van de starter pokemon gelijk sobble weird as fuck. die van scorbunny is bijna half mens half konijn, Grokey vind ik nog eigenlijk de beste evolutie chain hebben.
    Dan had ik liever dat ze meer pokemons van de vorige gens hadden gebracht in plaats van enkele bedenkelijke keuzes uit deze gen.....??

nuja ik zal wel spelen om te zien wat het geeft maar eelijk gezegd, deze game voelt rushed aan, pokemons geknipt, animaties en gfx lijken geript te zijn uit de 3DS en dan gewoon upscale.
    Pokemons die geknipt zijn vinden ze terug in de source code van de game dus een mysterie waarom ze erin zitten (DLC misschien? )
    Review scores zijn belachelijk hoog voor deze game

My two cents about this game.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ik zo lees wat deze game te bieden heeft dan ben ik blij dat ik mijn geld aan de nieuwe Star Wars game heb besteed.Het is zo ook wel duidelijk dat Gamefreak niet 100% van Nintendo is.

Had al die ontwikkeltijd van Lets Go in deze game gestoken want volgens mij had niemand om die game gevraagd.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb er nu zo'n 14 uur op zitten en zit in de finale, bijna bij de Champion.

Ivm de teleurstellingen over deze game, ik ben er grotendeels mee eens. Ik vermoed dat ze met een harde deadline zaten, namelijk de eerste episode van de nieuwe serie die sinds vandaag uit gekomen is, waardoor ze vast hebben moeten snoeien. Nu, wat de mogelijke reden(en) ook waren, gezien het nu op de Nintendo Switch is, hebben ze deze keer de optie een update uit te brengen die alles nog goed kan maken. De vraag blijft wel, zullen ze nog een update uit brengen en zal dit de rest van de pokedex implementeren?

Gisteren ook een pokemon met mismatched typing tegengekomen. Naam vergeten, maar tis een octopusachtig ding dat ik zag rondzwemmen in het water. Begon er een gevecht mee en hij zag er een fighting-type uit. Omdat ie ook in het water zat, dacht ik: cool, ne water/fight type, da heb ik nog nodig. Gevangen en nope, tis fighting-type only. What the fuck?!

Mira's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Gisteren mijn 1ste badge gehaald, toch even mijn mening neerpennen.

Ik was blij toen deze werd aangekondigd op de switch, eindelijk een pokemon game op een console en niet meer op die 3DS.
    Maar al snel was ik teleurgesteld bij de 1ste beelden van de game. Die graphics? op de switch??? komaan zeg.
    Pakt Astral Chain effe die graphics zijn al 10 keer mooier dan Pokemon, de gfx van pkmn Sword zijn gewoon de gfx van 3DS upscaled. kan bijna niet anders.
    op mijn TV kan ik het niet spelen want ik vind het ugly as fuck. Zelfs Zelda was beter.

Maar hey gfx is niet alles gameplay is ook belangrijk, ook hier een 2de teleurstelling, de formule van battles blijft hetzelfde 4 moves, animaties zijn ook ondermaats, ne dubbele kick is gwn springen en 2 voeten zien op de andere pokemon...?? wat???
    Het is echt wel tijd voor een overhaul van pkmn gevechten hoor.
    Dynamax is dikke kak i mean come on uw pokemon 10 keer groter dan normaal....? samen met de raids denk ik dat deze feature gewoon gebasseerd is op de raids van pokemon Go....

moeilijkheidsgraad is the fucking smpel....vanaf het begin hebben uw pokemon eigenlijk een exp share want iedereed krijgt exp na een gevecht je moet uw pokemon zelfs niet in een gevecht uitsturen. zoals vroeger.
    Weten jullie nog Black en White, DAT waren pokemon games met een challenge ik weet nog dat ik daar onder level was toen ik een gym deed, of moeite had met gevechten soms, soms zelfs gewoon de vloer geveegd met mij....
    Geen belachelijke exp share, no nonsense dat WAS de game op vlak van moeilijkheidsgraad, waarschijnlijk hebben veel baby's toen gehuild dat het te moeilijk was ofzo? want toen kwam X en Y en dat was een walk in the park.

Last but not least de pokemons...
    Gisteren een rollycoly ofzo gevangen, hij evolueert, was mijn verbazing groot toen hij evolueert in een fucking mijnkar met kool?!?!?! WTF Gamefreak....
    En zijn type dan nog, rock en fire lol...
    hetzelfde met die fucking theepot als ne pokemon, en ja ik weet het ge kunt da van elke gen zeggen dat er rare pokemons zitten maar komaan, pak ne magnemite van gen 1 dat op een magneet is gebaseerd, is toch beter bedacht en ziet er cooler uit dan een theepot of ne fucking mijnkar....
    Pas op er zitten nog goeie pokemons in deze gen ook die corviknight vind ik badass. de evoluties van de starter pokemon gelijk sobble weird as fuck. die van scorbunny is bijna half mens half konijn, Grokey vind ik nog eigenlijk de beste evolutie chain hebben.
    Dan had ik liever dat ze meer pokemons van de vorige gens hadden gebracht in plaats van enkele bedenkelijke keuzes uit deze gen.....??

nuja ik zal wel spelen om te zien wat het geeft maar eelijk gezegd, deze game voelt rushed aan, pokemons geknipt, animaties en gfx lijken geript te zijn uit de 3DS en dan gewoon upscale.
    Pokemons die geknipt zijn vinden ze terug in de source code van de game dus een mysterie waarom ze erin zitten (DLC misschien? )
    Review scores zijn belachelijk hoog voor deze game

My two cents about this game.
    Hehehe eerlijk gezegd vind ik Polteageist fantastisch, maar dan ook net omdat die zo simplistisch is maar sommige pokemon gaan er inderdaad wel echt over.
    Ik heb er nog maar zo’n drie uurtjes opzitten, dus veel kan ik er niet over kwijt. Ik geef je wel gelijk wat die gevechten betreft, die kick die twee voetjes zijn of cute eyes of whatever dat dan twee niet eens mooi afgewerkte rondjes zijn die ogen voorstellen. Dat had gewoon allemaal veel cooler en mooier kunnen zijn. Pokemon zien er ook “plat” uit, lijken gewoon nog te vlak getekend en niet echt geanimeerd. Net daarom vind ik die dynamax gevechten toch nog iets hebben.

We hebben hier 2 switches en ik heb nu wel de handheld naast de docked versie gezien en ik vond eigenlijk wel dat de docked versie er veel beter uitzag kleuren zijn helderder en alles is iets scherper, op handheld is het bij mij veel vager en fletser..

Ik amuseer me er wel goed mee, maar ja, je mag eigenlijk niet teveel nadenken over hoeveel beter het spel nog had kunnen zijn..

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kom het eigelijk ook nacht in deze pokemon? Nog niet voor had

Fiezik's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kun je je pokemon uit de pokebal halen en laten achter u lopen? Zoals in Lets go
    Psn ID = fiezik
    Battlefield Veteran BF3, BF4, BF1 & BF V Battlelog BF3, Battlelog BF4 & BF Stats BF1

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fiezik Bekijk bericht
    Kun je je pokemon uit de pokebal halen en laten achter u lopen? Zoals in Lets go
    Neen.

Zangrax's schermafbeelding
    iTrader
    75 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan niet echt kiezen tussen de 3 starters.. Zou ze liefst alle 3 willen

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zangrax Bekijk bericht
    hopen dat je met random trades hen krijgt.

diknmuis's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zangrax Bekijk bericht
    Ik kan je grookey en scorbunny geven.
    PSN:diknmuis
    XBL/steam: diknmuis (GoW4 - Horde)
    Uplay: muisdikn (The Division)

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik denk dat ik nu een 7-tal uren gespeeld heb, net mijn 2de badge gehaald. Niveau is inderdaad even makkelijk als de Let's Go maar stoort mij niet zo, 't is voor mij vooral nostalgie.
    Last.fm | Followmy.tv
    SW-5777-0196-5984

Timso23's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die Rookidee vind ik wel echt schitterende evolutielijn!

Pagina 10 van 12 Eerste ... 6789101112 Laatste

Regels voor berichten