mrpatton's schermafbeelding
    iTrader
    31 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Overstap van wiiu naar switch

Ik ben van plan voor mijn zoon een switch te kopen, ik vroeg me af of er (gedownloade) Games zijn zoals bijvoorbeeld Minecraft Mario kart enzovoort die eveneens op je switch kan downloaden en spelen .. Ik vermoed dat ik het antwoord al ken maar ik dacht het toch even na te vragen voor de zekerheid.

Grts
    Light up the Darkness

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er zijn al veel wiiu games op de switch beschikbaar, meestal in een delux versie.
    Maar je zal wel opnieuw mogen betalen ervoor

iTrader
    31 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mja, zo kennen we nintendo wel
    Light up the Darkness

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrpatton Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mja, zo kennen we nintendo wel
    is toch niet enkel nintendo die dit doet?

elke console heeft hier last van.

anders moet je maar pcgamer worden. maar zelf hier komen ze af met bullshit als definitive editions of remasters die er 99% hetzelfde uitzien als het origineel ( hallo dark souls remasterd)

iTrader
    31 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Neen, maar zij zijn wel de onbetwiste kampioen in zulke zaken.

En ikzelf game enkel op PC, de switch is voor mijn zoon
    Light up the Darkness

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    is toch niet enkel nintendo die dit doet?

elke console heeft hier last van.

anders moet je maar pcgamer worden. maar zelf hier komen ze af met bullshit als definitive editions of remasters die er 99% hetzelfde uitzien als het origineel ( hallo dark souls remasterd)
    Tgoh, op Xbox One kan je met backwards compatibility best wat games van Xbox 360 spelen hoor.

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij apple en Google mag je zoveel devices kopen, het blijft hetzelfde account en de content die gedownload is blijft te downloaden,

Als console fabrikanten dit soort smerige trucjes spelen zal t voor mij ook geen Xbox one, PS4 of een Switch worden, ga ik gewoon over naar steam, gog, Apple en Google voor mijn games.

Iets wat je al hebt dien je nog eens 2000 keer te kopen opnieuw, dan zal t bij mij rap opgelost zijn, wie laat zich zo in t zak zetten.

Gelukkig dat mijn eshop bibiotheek maar een paar classic snes games bevat op mijn 3ds xl, die zal ik met een switch ook mogen weg gooien. Dat mensen dit soort kloterij nog voor lief nemen en niet er tegen in gaan zoals een programma in nederland als Kassa en Radar en hier Test Aankoop. Ge moet toch echt gek zijn om u zo te laten naaien iedere keer door die spelbedrijven. Ik denk ook dat de 3ds xl voor mij de laatste handheld gaat zijn van Nintendo en ik mij geen console meer aanschaf. Dit is echt stof wat je doet nadenken met wat je uberhoubt mee bezig bent.
    Binnen 5 jaar komen ze weer met iets anders af en begin je weer vanaf 0, ben je nog verder van huis.

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit is mede de reden waarom het echt wel meer dan aanvaardbaar is om Ninty consoles en games te hacken. Zijn sinds de Wii met die vuile Apple toestanden bezig. Hun prijzen blijven absurd hoog voor grotendeels zwaar gedateerde tech.

Fantastische games want een Oddysee gebeurt simpelweg niet op een ander platform, maar als bedrijf zijn ze er zwaar op achteruit gegaan. De tijden dat ze echt vooruitstrevende software produceerde zoals een Mario 64 of een Metroid Prime zijn ook al lang gepasseerd.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Dit is mede de reden waarom het echt wel meer dan aanvaardbaar is om Ninty consoles en games te hacken. Zijn sinds de Wii met die vuile Apple toestanden bezig. Hun prijzen blijven absurd hoog voor grotendeels zwaar gedateerde tech.

Fantastische games want een Oddysee gebeurt simpelweg niet op een ander platform, maar als bedrijf zijn ze er zwaar op achteruit gegaan. De tijden dat ze echt vooruitstrevende software produceerde zoals een Mario 64 of een Metroid Prime zijn ook al lang gepasseerd.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk
    die tijden mis ik ook wel, de tijd dat rare games maakte voor nintendo. Er kwamen veel vooruitstrevende games uit op nintendo consoles waar we nu nog van spreken. En nintendo had ook altijd de beste tech in zijn consoles zitten. Nu zijn die altijd de slechtste, snap niet waarom ze dit eigenlijk doen
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nintendo komt steeds creatief uit de hoek qua gaming. Maar op hardware vlak zijn ze niet sterk. Maar toch zijn ze in staat om iets mooi te creëren qua games.

Op sommige vlakken komen ze idd achter. Denk hierbij aan een goede online service. Achievements systeem ( voor mij alvast) een gamepass service.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    De hardware is telkens een tikkeltje anders en dat is leuk uit creatief standpunt, een PS en een Xbox zijn in feite hetzelfde ding buiten de games, een gamecube etc was nu ook wel een statische console maar de controller was dan nog heel anders dan bv een dualshock.
    Gamecube had ook in de tijd de sterkste GPU in de console maar helaas een zwakkere CPU, maar grafisch kon het in theorie beter zijn dan de PlayStation, er waren ook wel een paar leuke 3th party games maar op dat gebied was het toch zwakker, Nintendo is eigenlijk altijd geweest voor Mario of Zelda games te spelen.

Het sterke punt van de switch is het grafische niveau wat je in handheld mode haalt en het feit dat je bv docked kan spelen en dan in bed nog een uurke kunt verder doen, of in de zetel.
    Een groot deel wat ze met de reveal wilden pushen zoals bv de kickstand gebruiken en iedere speler 1 joycon dat heb ik nog niet gebruikt en gaat ook aan mij voorbij, lijkt te fel gepushed als bv naar een party te gaan en opeens trek je een Switch boven '' hey mannen wie wilt er een potje switch ? '' niemand doet dat.

Hun visie voor online en dan vooral voice chat loopt idd wel grandioos achter qua gebruiksgemak, snap nog steeds niet dat iemand daar ooit heeft bedacht dat dat je een app op je smartphone moet gebruiken voor voice chat op je console, de prijs voor een jaartje online is dan weer wel peanuts maarja je krijgt er ook weinig extra's voor terug tov bv PS+ of Live Gold.

En dan ja die prijzen van first party games die altijd hetzelfde blijven ongeacht de ouderdom van het spel, zelfs USED versies of hier op Buy and Sell valt er weinig ''deals'' te scoren, je moet eens geluk hebben dat Amazon 2+1 doet op Switch games or 3 games voor 100 euro en dan kan je eens een prijsje scoren.
    Feit dat Zelda van op launch day nog steeds retail boven de 50 euro kost is belachelijk, idem met Mario Kart 8 ondertussen, ze zouden zoveel meer software kunnen pushen als ze eens mee deden aan bv een E3 sale of dergelijke qua software.

Bij de concurrentie heb je bijna 4x per jaar dat je voor een prijsje A+ exclusives kunt scoren, ofwel een Spring Sale bij GM, of Christmas sale op de PS store, meanwhile bij Nintendo nog steeds 60 euro voor exclusive games van nu ondertussen 2 of 1.5 jaar geleden.
    Maarja dat is altijd de Nintendo manier geweest qua software prijzen dus ondertussen heeft het geen zin meer om te vergelijken met game sales die de concurrentie doet.

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    die tijden mis ik ook wel, de tijd dat rare games maakte voor nintendo. Er kwamen veel vooruitstrevende games uit op nintendo consoles waar we nu nog van spreken. En nintendo had ook altijd de beste tech in zijn consoles zitten. Nu zijn die altijd de slechtste, snap niet waarom ze dit eigenlijk doen
    Nintendo kan ook naar de weg van Google,Microsoft en Apple volgen door hun spelletjes op die platformen uit te brengen.

Dan zitten we met premium en free 2 play met microtransacties. Nee laat ze maar gewoon bij consoles houden, gamen op een smartphone of tablet is echt geen pretje met een premium apps verdienmodel.
    Moest switch online nu vol gegooid zijn met retroconsole games van eender welk platform had ik m al lang in huis gehaald, ik als retro gamer blijf bij de classic nes en snes die ik nu al een half jaar in huis heb.
    Je hoeft t gewoon aan je tv te pluggen en je bent er klaar mee en t neemt niet veel plaats in. Van mij part mogen ze nog een gamecube en n64 voor de tv uitbrengen met een resem aan games of de switch online game dienst grondig hervormen tot retro platform. nu is het aanbod ervan gewoon te mager. Wat ik jammer vindt. Nintendo heeft echt de kans gemist om de switch als retro platform voor hun games en die van derden ter beschikking te stellen, dat zou voor mij gewoon de oplossing geweest zijn. Nu zijn er een handjesvolle collectie nes games te spelen, Nintendo kan echt beter dan dit op hun nieuwe switch.

Regels voor berichten