Pagina 5 van 11 Eerste 123456789 ... Laatste

Discussie: Pokémon: Let's Go

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Deze game is idd gemaakt om het go publiek van de phone game richting console en pokemon rpg te krijgen, is ook altijd zo gezegd geweest door de makers dus daarover klagen is vijgen na pasen.

Mijn vriendin vind het momenteel wel tof, maar die speelt ook elk moment dat ze buiten is Go, ik ga er na het weekend eens in rond huppelen.
    Lees mijn vorige post opnieuw. Ik klaag niet dat het voor de pkmn Go publiek is gemaakt. Ik klaag dat ze die shit niet goed geimplementeerd hebben.
    Op pkmn go kan je uw ballen gooien in welke direktie dat je wilt, op switch niet, je moet wachten tot hij centraal staat.
    (In tv mode, op handheld mode beweegt de camera met de switch)
    Het feit dat je soms meer xp krijgt voor het vangen van een pkmn dan vechten is ook van de pot gerukt. Ik moest juist 50pkmn vangen voor het krijgen van Charmander. Mijn pkmn’s zijn van lvl 14 naar bijna 20 gegaan.

Er zit bijna geen uitdaging in maar ja de laatste generatie pokemons op de 3ds waren ook zo.

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De rpg zal wel wat diepgaander zijn (hopelijk). Nu gewoon omzet binnehalen gelinkt aan het succes van pokemon go. Slimme zet, en persoonlijk Kanto in 3d, ik kan niet wachten om vanavond te beginnen.
    Psn: Metalkev

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Lees mijn vorige post opnieuw. Ik klaag niet dat het voor de pkmn Go publiek is gemaakt. Ik klaag dat ze die shit niet goed geimplementeerd hebben.
    Afhankelijk van hoe je je laatste zin van je vorige post leest kan je het wel als een vraag zien, je zegt '' tis overduidelijk gemaakt om pokemon go in de schijnwerpers te zetten dunno why. '' dus ik zei gewoon waarom ze het in de schijnwerpers zetten, om mensen aan te trekken die go spelen en naar switch te krijgen voor de volgende full rpg.

Tbh ik ga het enkel spelen omdat mn vriendin een copy heeft gekocht dus kost me niks, heel die pokemon go invloeden vond ik al niets toen ik de E3 video over de game zag en heeft me sindsdien ook nooit kunnen overtuigen, er zit te weinig uitdaging in imo.
    Ik speel pokemon go maar ik vind dat heel die aspecten geen plek hebben in een pokemon console game.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Afhankelijk van hoe je je laatste zin van je vorige post leest kan je het wel als een vraag zien, je zegt '' tis overduidelijk gemaakt om pokemon go in de schijnwerpers te zetten dunno why. '' dus ik zei gewoon waarom ze het in de schijnwerpers zetten, om mensen aan te trekken die go spelen en naar switch te krijgen voor de volgende full rpg.

Tbh ik ga het enkel spelen omdat mn vriendin een copy heeft gekocht dus kost me niks, heel die pokemon go invloeden vond ik al niets toen ik de E3 video over de game zag en heeft me sindsdien ook nooit kunnen overtuigen, er zit te weinig uitdaging in imo.
    Ik speel pokemon go maar ik vind dat heel die aspecten geen plek hebben in een pokemon console game.
    Is gewoon slimme zet, meeste mensen willen niet buiten komen( kijk maar hoeveel zever er was omdat ze moesten buiten komen )
    Er zijn nu eenmaal ook mensen die in gebieden wonen dat er geen pokemons waren, en die heel ver moesten rijden.
    Dan heb je nog mensen in een rolstoel. Is gewoon slim gezien dat ze dit nu op Switch uitbrengen, ze konden natuurlijk ook een functie in Pokemon Go steken dat je niet meer moest wandelen maar dat gaat niet meer opbrengen natuurlijk.
    Voor mij is gewoon voor het te hebben, is gewoon iets nostalgie. Pokemon is nog altijd HOT en je mag dat nu draaien of keren, dat zal altijd blijven verkopen.
    Niemand had verwacht dat Pokemon GO zo een succes ging zijn, en deze zal ook wel genoeg verkopen en wie weet komen er nog updates.

En van mij mag er dan een aparte room zijn dat we kunnen joinen en rond lopen en spreken met andere en eens battle doen met onze Pokemons.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik ben admin op een discord server voor pokemon go in het antwerpse.
    Als je dan raids doet op pkmn go, of je doet mee aan de Community days zie je dat pkmn go toch al bijzonder populair is, dus mijn laatste zin doelde eigenlijk dat pkmn go op zich al populair is.
    Ook het merendeel van die mensen heeft precies geen interesse in deze switch versie. Zie ik ook op de discord server.

However pokemon let’s go gaat zeker goed verkopen omdat dit de eerste pokemon game is op een console.
    Het zal denk ik ook meer gekocht worden door mensen die de nostalgie missen van de oude game.

Chillhound's schermafbeelding
    iTrader
    86 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wel stom dat je die ring niet van dat touwtje bij die pokebal plus kunt halen. Stoort mij enorm en vindt het comfortabeler om zonder die ring rond uw vinger te spelen
    PSN: Chillhound

natpoesje's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Leuk spel. Enkel die framedrops.. meh !

Chillhound's schermafbeelding
    iTrader
    86 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Heb juist een 2 tal uurtjes gespeeld en als pokemonfan kan ik zeggen dat de game......meh is.

Er zijn gevallen da ge meer exp krijgt als je ne pokemon vangt dan ermee te vechten.
    Pokemon vangen zoals iedereen weet zonder ertegen te vechten.
    Maar dat systeem suckt, ballen worden in een rechte lijn gegooid. Dus als de pokemon naar een kant loopt en blijft daar staan you screwed. Je moet wachten tot de pokemon centraal staat. En de pokemon kan elk moment gewoon wegrennen.
    Exp is gedeeld door de party pkmn die je hebt. Is zo van het begin.
    Dunno of je het kan aanzetten of afzetten.
    De gyms kan je pas bevechten als je aan voorwaarden voldoet, bij Broch was het dat je ne grass of water type moet doen....terwijl mijn pikachu tegen dan al fighting moves kon doen die zijn ook super effective.
    Ik had wel het geluk dat ik ne bulbasaur kon vangen in veridian forest.

Kga het vnvd nog wa spelen maar tis overduidelijk gemaakt om pokemon go in de schijnwerpers te zetten dunno why.
    Met de analoge stick kan je mikken waar je naartoe wilt gooien. Dus ook naar links of rechts.
    PSN: Chillhound

Palasam's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chillhound Bekijk bericht
    Met de analoge stick kan je mikken waar je naartoe wilt gooien. Dus ook naar links of rechts.
    Ook in docked? Want dat lijkt niet te werken...
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Pokémon is nooit moeilijk geweest. Mensen denken dat alleen, omdat ze vroeger toen ze klein waren geen weet hadden van type-effectiveness. Dat er vroeger grotere level-jumps waren, dat klopt. Maar is er serieus iemand die het leuk vindt om een half uur in het gras Pidgey's te beaten?

Het is inderdaad jammer dat veel mechanics niet in de game zitten. Maar da konde al weten bij de announcement. Dit is gewoon een game om de Pokémon GO-spelers terug over te halen, en om de transitie naar de Switch te maken. If that's not your cup of tea, dan is het beter om te wachten op de game volgend jaar.

Wat mij na een aantal uren spelen opvalt:

- Die Pokéball Plus is echt een kutcontroller. Het zal blijven bij Mew overzetten en gebruiken als decoratie.
    - Exp. gaat best traag als je enkel vecht.
    - Pokémon vangen gaat het makkelijkst in handheld mode.
    - Pokémon worden redelijk snel moeilijk om te vangen met een gewone Pokéball, en die Razz berries vind ik ook niet zo snel meer.
    - Er zijn véél meer Ace Trainers verspreid over de wereld, die betere Pokémon hebben en dus ook iets moeilijker zijn dan gewone trainers.

Voor mij is het gewoon een prima tussendoortje voor Smash uitkomt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ondanks dat dit voor mij echt een casual game is vermaak ik me er enorm mee.Als die andere straks gewoon een dikke RPG is dan is dit voor nu prima zo.

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het enige dat teleur stelt is de co-op, player 2 kan niets doen behalve een pokeball gooien...Hoe epic zou het niet zijn om samen op pokemon avontuur te gaan...
    Laatst gewijzigd door Slayer_Kev666; 17 november 2018 om 16:20
    Psn: Metalkev

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayer_Kev666 Bekijk bericht
    Het enige dat telleur stelt is de co-op, player 2 kan niets doen behalve een pokeball gooien...Hoe epic zou het niet zijn om samen op pokemon avontuur te gaan...
    Nintendo & Co-op is nog steeds geen goed huwelijk.Zo vind ik het bizar dat er geen online-matchmaking in zit.

Wat handige info:https://www.youtube.com/watch?v=y3k4cmnLOm4
    Laatst gewijzigd door jeronoke; 17 november 2018 om 18:19

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lol meent ge dat nu dat ge een pokéball plus moest kopen om Mew te kunnen krijgen?!
    Wat een bullshit, had ik da geweten had ik het spel zelfs niet gekocht

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeronoke Bekijk bericht
    Nintendo & Co-op is nog steeds geen goed huwelijk.Zo vind ik het bizar dat er geen online-matchmaking in zit.

Wat handige info:https://www.youtube.com/watch?v=y3k4cmnLOm4
    Volgens mij is Nintendo de enige publisher dat met nog een redelijk aantal games uitkomt waar couch co-op wél mogelijk op is.

Pagina 5 van 11 Eerste 123456789 ... Laatste

Regels voor berichten