Pagina 1 van 2 12 Laatste

iTrader
    6 (100%)

Project Octopath Traveler

Genre: RPG
    Ontwikkelaar: Silicon Studio
    Uitgever: Square Enix

Laatst gewijzigd door CHTboy; 15 november 2017 om 17:31

iTrader
    0
    Veelbelovend. Kijk uit naar de release!

Palasam's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Toen ik de oorspronkelijke demo speelde, sprak het spel me niet zo hard aan. Maar gisteren de Treehouse bekeken hiervan en god wat ziet het er een top spel uit! Zal eerstdaags ook de nieuwe prologue demo downloaden en spelen.
    Leuk bij de nieuwe demo: elk character is speelbaar en je progress wordt mee overgezet naar de main game (demo maximaal 3 uur te spelen).

Treehouse:
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

Beenhesp's schermafbeelding
    iTrader
    141 (98%)
    Mij sprak de vorige demo ook minder aan. Zal het nog kans moeten geven

Sent from my iPhone using Tapatalk

iTrader
    105 (100%)
    Nog iemand de prologue demo gespeeld? Heb er 2u30min opzitten en begonnen met Ophelia en al H’aani gerecruteerd.
    Ik ben helemaal verkocht door de gameplay, de art-style en god, de muziek! 13 juli kan er niet snel genoeg zijn...
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

Mira's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palasam Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nog iemand de prologue demo gespeeld? Heb er 2u30min opzitten en begonnen met Ophelia en al H’aani gerecruteerd.
    Ik ben helemaal verkocht door de gameplay, de art-style en god, de muziek! 13 juli kan er niet snel genoeg zijn...
    Ik heb het omgekeerd gedaan, ben begonnen met H’aanit en zit nu net bij Ophelia. De eerste demo vond ik eerlijk gezegd een beetje saai, maar ik ben blij dat ik deze demo nog een kans heb gegeven! Leuke sfeer en mooie art style, en inderdaad, de muziek maakt het wel af Ik weet nog niet hoe het met de andere personages zit, maar de gameplay van H’aanit spreekt me wel aan, leuk dat je ook gewoon beesten kan vangen om in battles te gebruiken .

iTrader
    105 (100%)

iTrader
    6 (100%)
    Wat is je mening tot zo ver?

iTrader
    105 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CHTboy Bekijk bericht
    Wat is je mening tot zo ver?
    Ik ben er verliefd op! De sfeer zit héél goed door zowel graphics, muziek als verhaal. Ik speel het voor een keer niet in het Japans omdat de voice cast in het Engels fan-tas-tisch werkt levert.
    Heb nu, samen met mijn tijd van de demo, net geen 5u gespeeld en heb 3 personages verzameld. Ieder een aparte speelstijl, ieder een aparte story. De path actions van ieder personage geeft altijd wel iets anders: Thief kan pickpocket terwijl de Cleric een follower kan meenemen op haar reis.
    Het tedere verhaal van de Cleric deed me bijna wenen terwijl ik af en toe eens moeten lachen heb met de trash talk van de Thief.
    Combat ben ik ook fan van: turn-based, maar met een break system gebaseerd op weapon/spell types in combinatie met boost.

Het is voor een RPG misschien wat vroeg om dit uit te spreken, maar ga het toch doen: 1 van de beste, zo niet, DE beste titel op de Switch.

iTrader
    0
    Dit is wee zo'n exclusieve RPG die de Switch echt uniek maakt.Goed dat Square dit 100% voor de Switch ontwikkeld heeft.

Majin-Luffy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ook 2 uurtjes ver, 2 personages in team nu. Super RPG! Zal weer tientallen uren in beslag nemen.
    Engelse voice idd zeer sterk, nog geen minuut spijt van gehad.

Tip voor mensen die de donkere schaduw randen rond scherm haten, je kan ze uitzetten in settings. Pakt wel wat sfeer weg, maar je ziet meer vind ik

Mira's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Zal bij mij toch ook enkele uurtjes in beslag nemen ik ben begonnen met Haanit, ik zie net dat aanbevolen level van het tweede chapter 24 is. Ik zit nu bij m'n vijfde character dus zal ze dan maar eerst allemaal "verzamelen" en hopen dat ik daarna verder kan met tweede hoofdstuk? Wat is jullie eerste character? Hebben jullie al favorieten?

iTrader
    105 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mira Bekijk bericht
    Wat is jullie eerste character? Hebben jullie al favorieten?
    Ik ben begonnen met Ophelia, heb daarna H’aanit opgehaald en gisteren Therion. Terwijl ik ze alle 3 heel sterke personages vind, moet Therion toch wel het beste zijn. Ook wel omdat zijn voice actor prachtig werk levert.
    De rest moet ik nog tegenkomen, daar kijk ik wel naar uit .

Mira's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Ik ben begonnen met Ophelia, heb daarna H’aanit opgehaald en gisteren Therion. Terwijl ik ze alle 3 heel sterke personages vind, moet Therion toch wel het beste zijn. Ook wel omdat zijn voice actor prachtig werk levert.
    De rest moet ik nog tegenkomen, daar kijk ik wel naar uit .
    Ik vind Therion tot nu ook wel de beste, speelstijl van H’aanit is ook leuk. Ik zit nu aan 5 en helaas moet ik dus een keuze maken voor de party (max 4) . Ik denk wel dat Therion met z’n thief skills en Alfyn met zijn apothecary skills interessant kunnen zijn, dus ik zal Cyrus of Ophelia moeten laten vallen..
    Laatst gewijzigd door Mira; 16 juli 2018 om 19:16

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Damn deze ziet er echt wel goed uit

Dit zal m'n 2e game worden!

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten