Pagina 1 van 37 1234511 ... Laatste
    Toratsuru's schermafbeelding
    iTrader
    89 (92%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Zelda: Breath of the Wild

officiële site
    release: 2017

Vergeet alles wat je ooit hebt geleerd over The Legend of Zelda-games. Maak een ontdekkingsreis in een wereld vol avontuur in The Legend of Zelda: Breath of the Wild, een grensverleggende, nieuwe game in de bekroonde serie. Trek door velden, wouden en berggebieden om te zien wat er van het verwoeste koninkrijk Hyrule is geworden in dit adembenemende avontuur waarin je alle vrijheid hebt.
    Laatst gewijzigd door StanTem; 9 december 2016 om 15:16
    PSN: toratsuru

Toratsuru's schermafbeelding
    iTrader
    89 (92%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Zelda: Breath of the Wild

Ik ben toch nog blij dat hij op WiiU uitkomt
    PSN: toratsuru

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ziet er ongelooflijk goed uit, al hoop ik wel dat er effectief genoeg te beleven en te zien is in die open wereld. Daar gaan de meeste titels tegenwoordig de mist in.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Enige reden dat ik de WiiU nog niet verkoop want dat staat daar al meer dan 2 jaar stof te vangen.

Python[BE]'s schermafbeelding
    iTrader
    71 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met Wind Waker was het open wereld concept toch relatief goed geslaagd. Hoewel open wereld daar misschien te veel gezegd is..

ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Zal hem waarschijnlijk kopen voor de Switch, de eerste keer toch. Heb ook Twilight Princess vroeger gekocht, eerst samen met de Wii en dan een paar jaren later op GameCube. Dus zal uiteindelijk wel beide versies eens spelen in de toekomst.

Ik vraag me alleen af of er speciale extra's zijn voor gebruik met het WiiU-gamepad (als je de GamePad samen met TV gebruikt). De Switch blijkt dat niet te kunnen, daar is het beeld op TV of op handheld (niet allebei tegelijkertijd).

Espe's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Van wat ik gemerkt heb tijdens het spelen van de demo, was er wel degelijk veel te doen. Maar veel zat ook verstopt. Beetje zoals de eerste NES titel. I liked it.
    Espe Speelt met zichzelf (Voor wie eens iets anders wilt op YouTube dan de standaard 15-jarigen met Counter Strike en Minecraft)

Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit spel zal tonnen content hebben, en dan heb ik niet over gewoon sandbox open world gedoe. Ik heb veel van de Treehouse sessies gezien, en in één van de laatste bezochten ze optionele dungeons. Die variëren in grootte, en er zouden er zo'n 100 zijn... Die laatste die ze toonden was al vrij complex, met veel van die physics puzzels (met die zotte stored energy upgrade)

Breath of the Wild lijkt tot nu toe een halve reboot van de serie. Er is zoveel veranderd, de tijd van de klassieke aLttp/OoT-formule lijkt voorbij. Ze hebben duidelijk naar andere games zoals Dark Souls gekeken, maar het zijn invloeden die het geheel net verfrissend doen aanvoelen. Voorbeeld: schatkisten in recente Zelda's waren na een tijd meer trolls dan iets anders, want hoeveel rupees heb je nodig, om er niks mee te kopen? Nu heb je tonnen gear/wapens met stats, wat de loot ook veel beter maakt.

Maar de DkS invloed valt dus enorm op. De zware vijanden doen tonnen schade (eindelijk gedaan met 1/4 heart bs) en in de laatste gameplay sessie zie je vijanden in een vintage DkS ambush zitten. Er is zoveel in de nieuwe Zelda die me enorm blij maakt. Volgens mij zal de lange dev tijd zijn vruchten afwerpen.

ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mogelijk laatste trailer tot de release op 3 maart 2017 (zowel voor WiiU als Switch).

Plus nog de nieuwe, Europese boxart:

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat mij opviel tijdens de Switch presentation :

Geen anti aliasing en voor mij persoonlijk lijken ze veel cell shaded gfx te gebruiken om het toch voor elkaar te krijgen om te draaien op de hardware.
    Sommige hier zullen dan wel zeggen '' ja dat is Nintendo stijl '' maar het valt toch wel op dat zo goed als alles wat ik heb gezien vannacht cell shaded gfx had, mij persoonlijk spreekt dat niet aan en zeker niet voor de prijs van de hardware, ben eerder voor real life gfx of een echte anime stijl zoals gravity rush 2 op ps4 of tales of berseria.

iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    dude, gravity rush is zo cell-shaded als't maar kan

Python[BE]'s schermafbeelding
    iTrader
    71 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zit wel een beetje op deze hype train. De trailer zint me wel. Ghaphics lijken me zeker oké.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Graphics waren wat ackward op de trailer maar het zal wel wennen. Het is zelda natuurlijk dus het zal wel vloeiend spelen. Wind Waker vond ik in het begin ook freaky maar het bleek een waar meesterwerk te zijn. Nog 2 maanden en mijn WiiU mag nog eens draaien. Is de prijs voor de WiiU versie al bekend?

Lord0Link's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    stond al klaar om de US Master Edition te kopen via Amazon omdat wij als Europeanen deze versie niet krijgen, maar die was al spijtig genoeg direct uitverkocht en nu staat ebay vol met deze brol.
    The Legend of Zelda: Breath of the Wild MASTER EDITION | eBay
    | i7-8700K @5Ghz | EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 | G.Skill 32 GB DDR4 @4266MHz |
    |Acer 27 L Predator XB271HUbmiprz G-Sync|Logitech G933|Wooting One|Roccat Kone Pure|
    | XBL: LordI0ILink ImI | Steam: Lord0Link | PSN: Lord0Link |NN id: Lord0Link| 3DS: 4124-5061-5887 |

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door craisin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    dude, gravity rush is zo cell-shaded als't maar kan
    Niet in de sense van het word, de stijl leunt dicht aan bij cell shading maar swoit dan nog, gravity rush draait op 1080p met anti aliasing, Zelda op 900p zonder.
    Mijn punt is gewoon op de switch gaat alles eruit zien zoals Zelda of Mario en niets ( of bitter weinig ) zoals Last of us of Uncharted, meeste zullen dat de ''Nintendo stijl van gfx'' noemen maar ik ben er gewoon vrij zeker van dat die tablet niet meer aankan, Zelda moet al in 900p in docked mode en de vraag is of er upscaling is naar 1080p want qua technische gegevens was het maar doodstil op die voorstelling, aandacht ging puur naar controllers delen en 1-2-Switch spelen op een feestje ergens ( alsof iemand dat ook effectief gaat doen buiten Japan )

Nintendo heeft gewoon het Sega syndroom , maar blijven vasthouden aan wat ze zelf willen ( heel da motion sensor gedoe met controllers, hun gfx stijl, hun eigen games met medium tot weinig 3th party A+ titels )
    Verschil is dat, unlike Sega , Nintendo genoeg cash in de bank heeft om nog een paar console floppers te maken.

Pagina 1 van 37 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten