Pagina 6 van 37 Eerste ... 234567891016 ... Laatste
    Nickbuster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeronoke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zijn er hier nog meer mensen bang dat de open wereld wel eens heel leeg kan gaan aanvoelen ?
    Ook over de misschien wel te kleine/korte shrines in plaats van de bekende moeilijke dungeons heb ik een twijfel.

Ik kijk nog steeds enorm uit naar 3 maart hoor maar een twijfel of het echt top gaat worden heb ik wel.
    Volgens mij, en ik heb for your information zelf het meeste nieuws proberen te mijden, heeft Nintendo hier wel een ander soort aanpak met 'open world' dan andere developers.

Waar veel open worlds gewoon een wereld creëren en volproppen met content, lijken ze bij Zelda meer na te denken over hoe alles in elkaar kan overlopen. En de wereld ook openstelt vanaf het prille begin. Zo'n andere designaanpak en filosofie geeft BIJ HET SPELEN een heel ander gevoel.
    Kijk naar de eerste Zelda: je kan gaan en staan waar je wilt, maar het ontdekkingsgevoel en gevoel van 'progress' trekt zich werkelijk wel door.

Ik denk dat de shrines altijd wel leuk zullen zijn om op te lossen, al is het maar omwille van het feit dat Zelda puzzels altijd wel 'leuk' zijn. Vroeger gebundeld in (althans in het geval van Twilight Princess) grote dungeons, nu eerder overal verspreid zodanig dat wanneer je er zin in hebt er mee aan de slag kan. Plus er zijn nog steeds wat grotere dungeons, heb ik gehoord (no spoilers, please).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nickbuster Bekijk bericht
    Volgens mij, en ik heb for your information zelf het meeste nieuws proberen te mijden, heeft Nintendo hier wel een ander soort aanpak met 'open world' dan andere developers.

Waar veel open worlds gewoon een wereld creëren en volproppen met content, lijken ze bij Zelda meer na te denken over hoe alles in elkaar kan overlopen. En de wereld ook openstelt vanaf het prille begin. Zo'n andere designaanpak en filosofie geeft BIJ HET SPELEN een heel ander gevoel.
    Kijk naar de eerste Zelda: je kan gaan en staan waar je wilt, maar het ontdekkingsgevoel en gevoel van 'progress' trekt zich werkelijk wel door.

Ik denk dat de shrines altijd wel leuk zullen zijn om op te lossen, al is het maar omwille van het feit dat Zelda puzzels altijd wel 'leuk' zijn. Vroeger gebundeld in (althans in het geval van Twilight Princess) grote dungeons, nu eerder overal verspreid zodanig dat wanneer je er zin in hebt er mee aan de slag kan. Plus er zijn nog steeds wat grotere dungeons, heb ik gehoord (no spoilers, please).
    Het is ook zeker eens tijd dat de serie eens wat anders gaat doen maar een beetje twijfel heb ik na het luistern van een soort preview podcast wel.

Steelkenny's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weet iemand waar ik Zelda nog kan verkrijgen op 03/03? D: Dreamland gaat hem niet binnen hebben op 03/03 en Game Mania heeft 'm voor mij niet klaarliggen op 03/03 want out of stock FeelsBadMan

(switch)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    E shop ?

Verstuurd vanaf mijn Redmi Pro met Tapatalk

Nickbuster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steelkenny Bekijk bericht
    Weet iemand waar ik Zelda nog kan verkrijgen op 03/03? D: Dreamland gaat hem niet binnen hebben op 03/03 en Game Mania heeft 'm voor mij niet klaarliggen op 03/03 want out of stock FeelsBadMan

(switch)
    Waar staat dat DreamLand hem niet gaat hebben? Staat bij mij op zelfde datum als de Switch na reservatie.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    222 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steelkenny Bekijk bericht

(switch)
    Bart Smit normaal gezien.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Shit ! het voelt vandaag als Donderdag.
    Hoop dat ze morgen al bellen.

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.youtube.com/watch?v=se-NEt1rxBc

Finale versie van beide games vergeleken Wii-U VS Switch. Geen spoilers is gewoon de intro die iedereen al 100 keer gezien heeft ondertussen als je zowat Zelda volgt.

Ziet er 99% identiek hetzelfde uit qua graphics, alleen dat de Switch een hogere resolutie en wsl iets minder framedrops zal hebben. Wii-U is 720p en Switch 900p. Dus het is imo de moeite niet om een Switch te kopen voor amper 1 game. Als je toch enkel maar Zelda BoTW gaat spelen op voorwaarde dat je een Wii-U hebt staan die stof staat te vangen .

*badeendje*'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zelda en Nintendo Switch zijn nog verkrijgbaar in Media Markt en Collishop op de dag van release

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor collishop moet ik je teleurstellen, daar verwijzen ze je naar je lokale dreamland om te vragen of ze nog winkelstock zullen hebben. Leveringen van webshop lukt niet meer op 3/03
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!

Fraze's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan je deze game ook online kopen en downloaden ?
    Royal Antwerp Fc
    PSN: Fred1880

Tenor's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtralecherus Bekijk bericht
    https://www.youtube.com/watch?v=se-NEt1rxBc

Finale versie van beide games vergeleken Wii-U VS Switch. Geen spoilers is gewoon de intro die iedereen al 100 keer gezien heeft ondertussen als je zowat Zelda volgt.

Ziet er 99% identiek hetzelfde uit qua graphics, alleen dat de Switch een hogere resolutie en wsl iets minder framedrops zal hebben. Wii-U is 720p en Switch 900p. Dus het is imo de moeite niet om een Switch te kopen voor amper 1 game. Als je toch enkel maar Zelda BoTW gaat spelen op voorwaarde dat je een Wii-U hebt staan die stof staat te vangen .
    Het is nog af te wachten hoe de switch het zal doen maar heb toch al gelezen van mensen die het spel op wii-u spelen dat de framerate serrieus zakt op bepaalde plaatsen of wanneer er meerdere enemies ineens komen. Nuja, mocht ik nog een wii-u hebben wachtte ik ook wel nog met de aanschaf van een switch maar moet zelda kunnen spelen dit weekend.

Ankuro's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraze Bekijk bericht
    Kan je deze game ook online kopen en downloaden ?
    Dat vraag ik mijzelf ook af, iemand die kan bevestigen?

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

*badeendje*'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een overzicht van alle Zelda: Breath of the Wild reviews.

"Adembenemend, Legendarisch, Open-wereld perfectie, 100/100, A+, ..."
    De reviews zijn ongelooflijk positief (buiten de frame-rate)

Pagina 6 van 37 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten