Pagina 5 van 37 Eerste 12345678915 ... Laatste
    Tenor's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die weet of de virtual console versies van de oudere games beschikbaar zullen komen voor de switch? Zou graag ocarina of time en Wind Waker wel nog eens opnieuw spelen😊.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    op https://www.facebook.com/groups/NintendoVLNL/ is de volgende foto te vinden, geen kassaticket echter atm.

tgc_9012's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    PSN: tgc_9012

iTrader
    41 (92%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shyheim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nog mensen die trouwens gewoon de Wii-U versie van het spel kopen?

Heb te weinig gebruik gemaakt van mijn Wii en Wii-U om nog eens early adapter te zijn van een nieuwe Nintendo-console, helaas. Ik troost mij wel met de gedachte dat er bij de launch nog geen andere interessante titels zullen zijn, dus geen insta-300 EUR waard voor mij. Ik wacht dan wel op een interessante bundel ofzo in het najaar .
    Heb deze pas gereserveerd voor de Wii u bij Dreamland. Tja doet inderdaad raar dat ik niet van in het begin eigenaar zal zijn van een nieuwe Nintendo console maarja... Het zou misschien wel geholpen hebben mochten ze Zelda dan toch niet uitgebracht hebben voor de Wii u, maar dat zou wel een serieus mes in onze rug geweest zijn.
    GamerTag: ShakerTrain

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is oorspronkelijk gemaakt voor de wiiu dus ook maar normaal. Ik koop de switch niet want enkel zelda en mijn wiiu moet nog zijn nut bewijzen na 3 jaar stof te vangen. Mindere graphics deren me niet.
    Hopelijk worden de wiiu games nu ook wat goedkoper want zelda ww hd, mario 3d world, xenoblade en donkey kong tf staan ook nog op mijn lijstje.

iTrader
    41 (92%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chysko Bekijk bericht
    Is oorspronkelijk gemaakt voor de wiiu dus ook maar normaal. Ik koop de switch niet want enkel zelda en mijn wiiu moet nog zijn nut bewijzen na 3 jaar stof te vangen. Mindere graphics deren me niet.
    Hopelijk worden de wiiu games nu ook wat goedkoper want zelda ww hd, mario 3d world, xenoblade en donkey kong tf staan ook nog op mijn lijstje.
    Als ik u een tip mag geven om deze games te kopen aan €20 a €25 dan moet u naar de winkels gaan waar ze niet zo heel veel games verkopen een Fun bijvoorbeeld of een lokale shop. Daar moet u dan zoeken naar die player choice games of hoe noemen ze ook weer en zij hebben dan meestal nog de game met originele cover aan dezelfde prijs liggen.
    GamerTag: ShakerTrain

iTrader
    1 (67%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is het al geweten hoeveel GB Zelda BOTW gaat innemen?
    Zou het spel liever downloaden in plaats van fysiek te kopen voor de Switch.
    Dan weet ik ook direct of ik extra geheugen moet kopen voor de switch.

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik begin mezelf ook meer en meer de vraag te stellen of ik toch niet voor de WiiU versie moet gaan... Allé, ik ben nu met Woolly World bezig en begin/half april ga ik me een PS4 halen voor Horizon en Mass Effect. Maar tegen dan zal het ergens eind zomer zijn en ik weet niet of ik dan nog een 4/5 maanden wil wachten tot ik mijn Switch ga halen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeronoke Bekijk bericht
    Skyward Sword was ook tof.Persoonlijk vond ik hem zelfs leuker dan Twilight Princess.

Ik wil trouwens geen beelden meer zien tot ik de Switch zelf heb.
    Ik vond er alvast niet veel aan. Meest teleurstellende Zelda ooit voor mij...
    En ja, ik ben niet zo een fan van die art style (Wind Waker ook niet), maar die laatste was tenminste nog een leuke game op zich.
    Twilight Princess is voor mij een van de meest onderschatte Zelda's ooit. Maar ja, ik ben misschien biased omdat ik gewoon enorm fan ben van die realistische stijl. Hopelijk keren ze daar ooit eens naar terug.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door red room Bekijk bericht
    Als ik u een tip mag geven om deze games te kopen aan €20 a €25 dan moet u naar de winkels gaan waar ze niet zo heel veel games verkopen een Fun bijvoorbeeld of een lokale shop.
    ok thnx, ik zal eens mijn ronde doen en anders maar via de eshop want daar staan ze al aan 20€ (inclusief metroid prime trilogy :-) )

laloo's schermafbeelding
    iTrader
    72 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinarello Bekijk bericht
    Is het al geweten hoeveel GB Zelda BOTW gaat innemen?
    Zou het spel liever downloaden in plaats van fysiek te kopen voor de Switch.
    Dan weet ik ook direct of ik extra geheugen moet kopen voor de switch.
    The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 13.4 GB

Otani's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die special edition met de etui van Zelda voor de Switch vind ik nergens meer terug. De limited edition heeft een beeldje en OST en zo maar dat interesseert me minder. Enig idee of die special ook een limited is?
    You think maths is complicated? Maths is the simple bit. It's cats that are complicated.

*badeendje*'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je kan Zelda: Breath of the Wild met Japanse dialogen en voice acting spelen!

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het spel is geleaked op het internet blijkbaar en veel mensen zijn het al aan het spelen.

Legend of Zelda: Breath of The Wild Gets Pirated Days Before Launch, Causing Major Leaks | Kotaku UK

Booster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    daar klik ik dus niet op
    This signature is a lie!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn er hier nog meer mensen bang dat de open wereld wel eens heel leeg kan gaan aanvoelen ?
    Ook over de misschien wel te kleine/korte shrines in plaats van de bekende moeilijke dungeons heb ik een twijfel.

Ik kijk nog steeds enorm uit naar 3 maart hoor maar een twijfel of het echt top gaat worden heb ik wel.

Pagina 5 van 37 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten