Pagina 37 van 37 Eerste ... 273334353637
    xzen's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Zelda: Breath of the Wild

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tichke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ahzu. Aan wat zie je dat dan? Ik vraag het want heb ergens een level 50 weapon gevonden (terwijl ik wapens gebruik die tussen de 5 a 10 gaan ...). Die zat in een "verborgen" shrine die ik unlockte (één waar je binnenin weinig moet doen). Geen idee of die breekbaar is, maar ik dacht die bij te houden voor later in het spel.
    Zoals KnightOfCydonia aanhaalt, gewoon verder spelen en je zal er wel op botsen.
    Het wapen van lvl 50 kan sowieso van pas komen, dus bijhouden kan inderdaad zeker geen kwaad!
    PSN ID: xzen88
    Origin ID: xz3n

xzen's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Zelda: Breath of the Wild

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickie Bekijk bericht
    Ik vond dit spel heerlijk. Het was zalig om de krachten op te bouwen, korokzaadjes zoeken, alles upgraden, shrines doen voor meer hartjes of stamina bijeen te krijgen enz,... De exploratie, de prachtige landschappen, de heerlijke ontdekkingen, allemaal heel leuk. Ik stelde het doelbewust uit om Ganon niet te gaan verslaan, met 101 shrines op de conto en al divine beasts gedaan was ik op een duur heel overpowered. Dan ben ik eens per ongeluk bij Ganon beland en hem belachelijk snel verslaan. Sindsdien het spel nog nauwelijks aangeraakt. Het boeit (voorlopig?) niet meer.
    Ik kan me hier eigenlijk perfect in vinden. Ganon ging inderdaad nogal easy neer, en na alle shrines te hebben uitgespeeld, Ganon te verslaan, ... heb ik het spel ook niet meer aangeraakt.

Een trophy system voor Nintendo Switch zou hierbij eigenlijk niet misstaan. Het spel is super op zich en heeft geen trophy’s nodig om een goed spel te zijn, maar het zou wel meer replay value geven, of value om door te spelen en nog verder te gaan. Ookal kwam ik nu al aan een mooi aantal uren playtime.
    PSN ID: xzen88
    Origin ID: xz3n

iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is de DLC nog de moeite als je het spel hebt gecleaered. Bedoel de end game blijft hetzelfde, ganon verslaan. Zijn het enkel quests wapens en items erbij? Misschien dan wel jammer dat ik die dlc niet eerder heb gehaald want het nut ontgaat me een beetje...

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
    Als ik niet genoeg liefde heb om op te houden met roddelen of anderen te verlagen maak ik niet alleen een hoop nutteloos lawaai. Maar ben ik gewoonweg destructief
    (Dorothy Law Nolton)

iCruysberghs's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben serieus aan het twijfelen om deze te kopen of MK8D).
    Ik heb nog een Zelda-game gespeeld en ik ben bang dat mijn verwachtingen te hoog liggen door de absurd hoge reviewscores.
    Wat zouden jullie kopen, Zelda of Mario Kart? Al weet ik waarschijnlijk al welk antwoord ik ga krijgen in een Zelda topic...

Mira's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cruysberghs_ Bekijk bericht
    Ik ben serieus aan het twijfelen om deze te kopen of MK8D).
    Ik heb nog een Zelda-game gespeeld en ik ben bang dat mijn verwachtingen te hoog liggen door de absurd hoge reviewscores.
    Wat zouden jullie kopen, Zelda of Mario Kart? Al weet ik waarschijnlijk al welk antwoord ik ga krijgen in een Zelda topic...
    Dat hangt ook af van wat je juist zoekt: MK8D is voor mij eerder een leuke game om tussendoor te spelen, snel opstarten en potje racen, bijvoorbeeld ideaal onderweg, ook leuk met vrienden. Zelda speel ik wanneer ik weet dat ik veel tijd heb en echt kan opgaan in het spel. En in mijn ogen kloppen de scores wel, zeker wanneer je al wat verder hebt gespeeld en echt een goed idee krijgt van wat de wereld allemaal inhoudt. Van MK8D weet je natuurlijk op voorhand al beter aan wat je je kan verwachten

Ik zou persoonlijk voor Breath of the Wild gaan, is voor mij eigenlijk een must have voor op de switch

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik heb de switch gekocht voor de breath of the wild.
    Maar bon ben eerder een fervente speler van rpg. Racers boeien mij niet zo erg ( heb ook de 3dsxl recent gekocht om al de andere zeldagames te kunnen spelen :d). Platformers ook niet. Dus zoiets als mario of luigi of... boeit mij niet zo erg. Octopath daarentegen dan weer wel. Maar ben nog effe aan het wachten dat ze op de 2de handse markt komen :d.

Al moet ik eerlijk zijn dat ik de vroegere zeldagames prefereer boven deze. Veel te veel open... je verzuipt zo'n beetje in de spelcontent. Ik houd een beetje meer van een mooie gestructureerde spelsessie met meer verhaal. Wat ik ook leuk vond aan dragon age 2 (die echter door veel reviewers werd afgebrand). Dragon age 3 inquisition vond ik dan weer maar niets...

Link_006_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zoals gezegd hierboven, als je voor open world bent, nog nooit een game zo open als botw gespeeld. Maar nadeel is dat je u overwelmd/verdwaald kan voelen.
    DLC vond ik op momenten beter dan gewone game. Armor is nutteloos buiten een masker dat je helpt kokori seeds ofzo te vinden. Die uitdaging met levels is serieus uitdagend. Champions ballade was het leukst imo, leuke shrines en uitdagingen (en story dacht ik), het is niet dat er een nieuw gebied ofzo bijkomt.
    For science, you monster

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vond het juist niet moeilijk. En ik had nog nooit een zelda gespeeld en ben open world beu. Maar dit spel vond ik echt top
    Gewoon op je gemak area per area verkennen en zoveel mogelijk opdrachten doen daar en dan verdee naar de volgende

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernie.be Bekijk bericht
    Ik vond het juist niet moeilijk. En ik had nog nooit een zelda gespeeld en ben open world beu. Maar dit spel vond ik echt top
    Gewoon op je gemak area per area verkennen en zoveel mogelijk opdrachten doen daar en dan verdee naar de volgende
    Identiek hetzelfde
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xzen Bekijk bericht
    Ik kan me hier eigenlijk perfect in vinden. Ganon ging inderdaad nogal easy neer, en na alle shrines te hebben uitgespeeld, Ganon te verslaan, ... heb ik het spel ook niet meer aangeraakt.

Een trophy system voor Nintendo Switch zou hierbij eigenlijk niet misstaan. Het spel is super op zich en heeft geen trophy’s nodig om een goed spel te zijn, maar het zou wel meer replay value geven, of value om door te spelen en nog verder te gaan. Ookal kwam ik nu al aan een mooi aantal uren playtime.
    Ik moet nog 19 shrines uitspelen en de DLC's afwerken. Maar zoals gezegd, Ganon verslaan, geen interesse meer. Nochtans zwaar verslaafd geweest en 100+ uren in gestoken. Hoe dan ook een ZALIG spel. Link to the Past was altijd mijn lievelingsspel, in mijn vorige generatie als gamer. Nu na 20 jaar terug beginnen gamen kan ik moeilijk zeggen dat ik Link to the Past nog 'beter' vind. Gewoon heerlijke herinneringen, dat wel.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickie Bekijk bericht
    Ik moet nog 19 shrines uitspelen en de DLC's afwerken. Maar zoals gezegd, Ganon verslaan, geen interesse meer. Nochtans zwaar verslaafd geweest en 100+ uren in gestoken. Hoe dan ook een ZALIG spel. Link to the Past was altijd mijn lievelingsspel, in mijn vorige generatie als gamer. Nu na 20 jaar terug beginnen gamen kan ik moeilijk zeggen dat ik Link to the Past nog 'beter' vind. Gewoon heerlijke herinneringen, dat wel.
    Link to the past is voor mij de beste zelda game ooit. Dit zowel op grafische vlak, geluid, gameplay en verhaal.

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na een jaar (onbegrijpelijk) in de kast te liggen eindelijk aan BotW begonnen en uitgespeeld na 85u. Toppertje, en naast The Witcher 3 ook de enige open world game die ik echt leuk vond.

Binnenkort 's aan Mario Odyssey beginnen, die is op dezelfde manier blijven liggen

iTrader
    17 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben ook aan deze begonnen. Speelt echt tof enigste open world spel dat me echt nog is kan het gevoel geven om verder te blijven spelen samen met pokemon let's go en mario odyssey.

Pagina 37 van 37 Eerste ... 273334353637

Regels voor berichten