Pagina 2 van 37 Eerste 12345612 ... Laatste
    Toratsuru's schermafbeelding
    iTrader
    86 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord0Link Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    stond al klaar om de US Master Edition te kopen via Amazon omdat wij als Europeanen deze versie niet krijgen, maar die was al spijtig genoeg direct uitverkocht en nu staat ebay vol met deze brol.
    The Legend of Zelda: Breath of the Wild MASTER EDITION | eBay
    dat is echt niet normaal meer limited edition in europa is ook van hetzelfde
    PSN: toratsuru

Serpico6's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toratsuru Bekijk bericht
    De limited edition is dat deze, of is er een verschil tussen limited en special edition?
    https://www.dreamland.be/e/nl/dl/nin...-eng-fr-113683

/edit: ik zie net op de foto dat dit dus de limited edition is, te bestellen bij dreamland dus.

iTrader
    0
    Toch ook maar 5€ verschil tussen de WiiU (55€) & Switch (60€) versie. Had toch gehoopt om de WiU versie wat goedkoper te kunnen vinden maar valt wel mee als oude games als smash bross & MK8 nog altijd 50-55€ kosten. Als pc-gamer ben ik echt niet meer gewoon om zoveel te moeten betalen voor één game.

iTrader
    0
    Ondertussen vandaag de wiiu versie besteld via bol.com. 60€ wel maar het is nu ook niet dat ik dat ooit ga voelen en het is niet dat nintendo plots dlc's daarvoor gaat uitbrengen aan 15€ per stuk.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Deze game is blijkbaar de laatste Nintendo-game voor de Wii U.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

haribo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De al uitgebrachte games voor de Wii U blijven voorlopig verkrijgbaar, zowel in de winkel als in de Nintendo eShop. Ook de online diensten zullen vooralsnog actief blijven. Het is eventueel wel mogelijk dat andere ontwikkelaars nog games zullen uitbrengen voor de Wii U.

Bron: Tweakers

ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toratsuru Bekijk bericht
    Is het de fout van Nintendo? Of van online (en gewone) winkels die geen regels hebben zoals "slechts 1 per klant"?

Omdat het gaat hier nog altijd om "LIMITED EDITION". Ze gaan er geen 5 miljoen units van maken. Het is niet zoals de NES Classic waarvan ze de vraag onderschat hadden. Maar het zou iets helpen als winkels regels zouden hebben rond zulke pre-orders. En dan heb ik het ook over winkels in alle regio's ter wereld.

Toratsuru's schermafbeelding
    iTrader
    86 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShadowJoker Bekijk bericht
    Is het de fout van Nintendo? Of van online (en gewone) winkels die geen regels hebben zoals "slechts 1 per klant"?

Omdat het gaat hier nog altijd om "LIMITED EDITION". Ze gaan er geen 5 miljoen units van maken. Het is niet zoals de NES Classic waarvan ze de vraag onderschat hadden. Maar het zou iets helpen als winkels regels zouden hebben rond zulke pre-orders. En dan heb ik het ook over winkels in alle regio's ter wereld.
    Winkels peizen natuurlijk: als we maar verkopen
    PSN: toratsuru
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    In mijn ogen is het alleen Game Mania die dat niet doen, althans die in Genk niet. Omdat het is al voorgekomen dat ik een game wou bestellen daar en ze zeiden van "1 per klant omdat we hebben er niet genoeg voor iedereen" en dan moest ik meestal 5€ betalen voor dat spel te pre-orderen.

Maar in veel andere winkels is het "first come, first serve"... Als de eerste dus 10 exemplaren ervan koopt, dan hebben die andere 9 er niks aan.

EDIT: Het zijn natuurlijk wel grote uitzonderingen, die taferelen waar winkels er ook ECHT 10 of meer exemplaren van zo'n Limited Edition hebben. Hier in België toch.
    Laatst gewijzigd door ShadowJoker; 22 januari 2017 om 18:07

iTrader
    212 (100%)
    Zelda is goud gegaan:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild has gone gold, meaning it is complete and off to manufacturers to be made ready for retail release.
    The Legend of Zelda: Breath of the Wild has finally gone gold, only five years too late to save the Wii U | VG247
    Twitch - offline

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)

iTrader
    11 (100%)
    Stiekem hoop ik dat ze de (kleine) framerate issues van de Switch docked versie nog kunnen wegwerken hebben. Je leest toch veel dat ze 'noticeable' zijn, wanneer er bvb. veel gras gerendered moet worden. Zou ik jammer vinden voor zo'n flagship launch title.

Aan de andere kant: bij The Wind Waker HD waren er hier en daar ook (zeker als je bommen afvuurde vanuit je boot) en 't blijft een zalig spel imho.
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!

iTrader
    0
    Nu ook dlc voor zelda. Het einde van traditioneel all in one gamen is nu een feit.

iTrader
    212 (100%)
    Twitch - offline

Psy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Vind het veel geld voor wat het maar is ... soit oké die laatste dlc kan misschien de moeite zijn, maar dan moet ge wachten tot eind dit jaar -.-
    de andere twee dlc's zijn maar zwakjes voor zo'n hoge prijs.

voor meer story enz had ik dat met veel plezier betaald ..
    // Mine i7 6700k @ 4.6Ghz 1.25v - EKWB P360 // Asus Maximus VIII Formula // 32GB Corsair DDR4 3000 // MSI 1080 GTX Gaming X //
    2x Samsung EVO 1TB SSD // Corsair AX860i // Acer XB271HU 144hz 1440p Gsync // In Win 909

// Vriendin i7 7700k @ 4.8Ghz 1.28v - Noctua D15S // Asus Maximus VIII Hero // 16GB Corsair DDR4 3000 // Gigabyte G1 Gaming 1070 GTX //
    Samsung Evo 512GB - WD Livebook 4TB // Corsair AX750 // Dell S2716DG 144hz 1440p Gsync // Corsair 750D

Pagina 2 van 37 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten