Pagina 6 van 242 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Discussie: Nintendo Switch

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Die gfx zien er toch goed uit wtf?

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    is een nieuwe versie van de SOC die in de shield tablets zit. presteert iets beter dan xbone/ps4. (desktop gtx 950) natuurlijk hangt veel er vanaf van hoe nintendo deze clockt om de battery life..$

al bij al vind ik het teleurstellend. weer de zoveelste gimmick console. had nu echt eens gehoopt dat nintendo naar hun roots ging en met de beste hardware afkwam zoals het altijd al geweest is tot de wii.

hun keuze voor nvidia is ook debiel.. alle andere consoles draaien op AMD hardware dus porten gaat veel moeilijker en duurder worden.

iTrader
    78 (99%)
    Niiiiiiice

iTrader
    109 (97%)
    Al bij al blij, zie dit perfect werken. Overal meenemen etc, en maar 1 console nodig. Ziet er wel wat goedkoop uit qua materiaal.. Als de specs meevallen ben ik blij deze aan te schaffen.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    is een nieuwe versie van de SOC die in de shield tablets zit. presteert iets beter dan xbone/ps4. (desktop gtx 950) natuurlijk hangt veel er vanaf van hoe nintendo deze clockt om de battery life..$

al bij al vind ik het teleurstellend. weer de zoveelste gimmick console. had nu echt eens gehoopt dat nintendo naar hun roots ging en met de beste hardware afkwam zoals het altijd al geweest is tot de wii.

hun keuze voor nvidia is ook debiel.. alle andere consoles draaien op AMD hardware dus porten gaat veel moeilijker en duurder worden.
    ow nvidia :o

bwa op de dag vandaag is mobiel zijn ook belangrijk, en sinds Nintendo ook zich meer richt op mobiele phones lijkt deze console een logische stap.
    maw deze console zou dus mee kunnen met de next gen consoles....als dit zo is dan komt deze zeer misschien binnen hier.

chellesan's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    wow dit is wel zalig, een console en handheld tesamen en met console graphics
    psn: chellesan
    twitch (hier stream ik mijn games en anime)
    myanimelist
    steam: chellesan

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    75 (99%)
    Ik zie een nieuwe Mario game. Cartridges? Zouden dan de wiiu games nog werken erop of alleen als download ? Hoe groot zou het scherm zijn van de handheld. Cool dat je die kan meenemen en dan voor je zetten en spelen als een console
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

younglink's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Aaawwww, weer een gimmick console. Had gehoopt dat ze terug eens iets 'normaal' gingen doen
    Hopelijk vallen de specs eens beetje mee.
    PSN: younglink
    Playing: (PS4) / (PC) Ghost Recon Wildlands
    A delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad. Shigeru Miyamoto

michiel6661's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Concept spreekt me weinig aan, als ik wil gamen doe ik dat wel thuis.
    Ik ben Michiel, groetjes.

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Op zich is het een console voor thuis ook, he boys. Voor hetzelfde geld laat je dat gewoon in z'n unit staan en zit je constant met de Pro Controller op uw 65 inch-scherm te spelen.

CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    303 (100%)
    Ja bij mij zal dat wrs wel het geval zijn 95% van de tijd.
    Xbox live : oO CurrY Oo/ Psn: The MLG CurrY/ Nintendo ID: oO_CurrY_Oo

Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Nieuwe Mario dus ik ben al verkocht. Third party support, eigenlijk geloof ik daar niet meer in bij Nintendo, maar we zien wel zeker

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Super concept vind ik wel Nu vooral afwachten voor de specs, batterij duur, etc...

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    Ziet er zeer goed uit. Misschien wel iets te vroeg om "gimmick" te roepen? Ze noemde de dualscreens bij de 3DS of gewone DS ook niet echt een gimmick meer hé. Feit dat ze handheld en console combineren betekent dat ik al die fantastische games gelijk de 3DS had niet moet spenderen terwijl ik op een klein schermke tuur.

Tevens vraag k me af waarom mensen zeggen dat Nintendo gewoon een no-nonsens krachtige console moeten maken. Waarom zouden ze proberen te wedijveren met Sony/MS? Dezelfde partijen die nu allebei bovendien vrij zielige pogingen doen om meer het pc-gaming-publiek aan te trekken en "upscaled 4K" proberen op te hemelen als de volgende revolutie. Dat is een competitie die ze nooit kunnen winnen. De Wii u tablet was imo nooit echt nuttig omdat je altijd in hetzelfde huis bleef en omdat de Wii U zen OS pokketraag was en onhandig. Dit lijkt echter op de verfijnde versie die mogelijk een gigantische hoeveelheid games kan bieden voor thuis en onderweg.
    Fire, walk with me
    Last.fm

soulgamer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het enige waar ik aan blijf denken en bedroeft om ben... Geen 3D meer voor handheld gaming? ik doe dit altijd zo graag.

Pagina 6 van 242 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Regels voor berichten