Pagina 4 van 251 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Discussie: Nintendo Switch

Picknick21's schermafbeelding
    iTrader
    71 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een voordeel kan ook zijn dat Nintendo hun development team niet meer hoeft op te splitsen tussen handheld en console versies van een spel. Zo komen er potentieel meer games uit voor 1 systeem. Soms kijk ik in de rekken naar de 3DS games, en vind ik het jammer dat veel van die games niet beschikbaar zijn op de Wii-U. De NX zou dat probleem kunnen oplossen.
    Treat people the way you want to be treated ^^

CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    303 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picknick21 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Een voordeel kan ook zijn dat Nintendo hun development team niet meer hoeft op te splitsen tussen handheld en console versies van een spel. Zo komen er potentieel meer games uit voor 1 systeem. Soms kijk ik in de rekken naar de 3DS games, en vind ik het jammer dat veel van die games niet beschikbaar zijn op de Wii-U. De NX zou dat probleem kunnen oplossen.
    Das idd iets dat ervoor zou kunnen zorgen dat er op/rond release veel meer first party games uitkomen en voor mij is een nintendo console ook enkel voor de exclusives.
    Xbox live : oO CurrY Oo/ Psn: The MLG CurrY/ Nintendo ID: oO_CurrY_Oo

ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mij maakt het nier meer uit of Nintendo het goed doet met 3DS, WiiU en deze nieuwe hybrid-fuckmachineNX (of wat ze het ook willen noemen). Mijn Nintendo--fandom is weg, totaal weg... Het interesseert me gewoon niet meer.

Ik heb mijn hele leven gegeven aan Nintendo, 25 jaren van mijn 29 die ik leef... terwijl de meeste mensen mij constant hebben uitgelachen en getreiterd en serieus gepest omdat Xbox en PlayStation "beter waren". Maar dit hele Pokémon Go-fenomeen slaat alles... Mensen waarvan ze mij hebben uitgelachen zijn nu de ganse dag bezig met dat Pokmon-gedoe op hun smartphone.

En dat is schijnheiligheid in de grootste graad, in mijn ogen.

Ik zeg het maar gewoon omdat er waren wat mensen die mij een bericht hebben gestuurd, waarom ik een tijd lang niets meer liet zien in het NIEUWSTE AANWINST topic, dus daar is de reden waarom ik weg bleef.

Dus tot nooit meer, mijn voormalige Nintendo-fanboys en girls.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is het tijdperk van een 3ds voorbij met de NX aan de horizon ?
    Was aan het denken om er 1ntje te kopen bij Pokémon Sun and Moon maar als een half jaar later ofzo de NX uitkomt neem ik aan dat de 3ds qua development naar de achtergrond gaat/gedaan is ?

Dat zie ik dan ook weer niet zitten na 200 euro uit te geven

iTrader
    71 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jammer dat je gepest werd :/ Maar doe gewoon je eigen ding. Speel wat je wil!

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gamerboy101 Bekijk bericht
    Is het tijdperk van een 3ds voorbij met de NX aan de horizon ?
    Was aan het denken om er 1ntje te kopen bij Pokémon Sun and Moon maar als een half jaar later ofzo de NX uitkomt neem ik aan dat de 3ds qua development naar de achtergrond gaat/gedaan is ?

Dat zie ik dan ook weer niet zitten na 200 euro uit te geven
    Afhankelijk wat NX juist is. Als je echter Pokémon Sun and Moon wilt spelen koop je gewoon de 3DS er zijn nog genoeg top games om aan de slag te gaan met de 3DS.
    DS

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    362 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picknick21 Bekijk bericht
    Jammer dat je gepest werd :/ Maar doe gewoon je eigen ding. Speel wat je wil!
    Als hij ps2 speelde, had hij misschien niet de Hermit-arcana gekregen.

(j/k, speel wat je wilt op wat je wilt, kinderen zullen onnozel zijn. Ik speelde altijd op playstation en had gameboys, maar voelde nooit echt alsof ik moest lachen met men nintendo-kameraden. Ik was zelfs redelijk jaloers toen ik windwaker zag op een kameraad zen gamecube)
    Fire, walk with me
    Last.fm

iTrader
    71 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Als hij ps2 speelde, had hij misschien niet de Hermit-arcana gekregen.

(j/k, speel wat je wilt op wat je wilt, kinderen zullen onnozel zijn. Ik speelde altijd op playstation en had gameboys, maar voelde nooit echt alsof ik moest lachen met men nintendo-kameraden. Ik was zelfs redelijk jaloers toen ik windwaker zag op een kameraad zen gamecube)
    Ik moest even terug opzoeken wat de Hermit-arcana opnieuw was
    Dat Nintendo gebash was/is er inderdaad. Maar nooit heb ik het gevoel gehad dat het me zo diep raakte. Sommige games spreken inderdaad voor zich. Resident Evil 4 op Gamecube was zo'n game voor mij. Playstation en Nintendo vullen elkaar goed aan. Ik speel ze ook beiden, en ben altijd benieuwd wat voor nieuws ze zullen brengen.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShadowJoker Bekijk bericht
    Mij maakt het nier meer uit of Nintendo het goed doet met 3DS, WiiU en deze nieuwe hybrid-fuckmachineNX (of wat ze het ook willen noemen). Mijn Nintendo--fandom is weg, totaal weg... Het interesseert me gewoon niet meer.

Ik heb mijn hele leven gegeven aan Nintendo, 25 jaren van mijn 29 die ik leef... terwijl de meeste mensen mij constant hebben uitgelachen en getreiterd en serieus gepest omdat Xbox en PlayStation "beter waren". Maar dit hele Pokémon Go-fenomeen slaat alles... Mensen waarvan ze mij hebben uitgelachen zijn nu de ganse dag bezig met dat Pokmon-gedoe op hun smartphone.

En dat is schijnheiligheid in de grootste graad, in mijn ogen.

Ik zeg het maar gewoon omdat er waren wat mensen die mij een bericht hebben gestuurd, waarom ik een tijd lang niets meer liet zien in het NIEUWSTE AANWINST topic, dus daar is de reden waarom ik weg bleef.

Dus tot nooit meer, mijn voormalige Nintendo-fanboys en girls.

Of m.a.w: doe toch eens gewoon uw goesting jong... Wat moet gij u nu aantrekken wat een ander wel of niet zegt of doet.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    die pokemon go hype zal even snel verdwijnen als ze opkwam... soort mensen die die games spelen zijn helemaal geen gamers en als het nieuwe er af is laten ze dat ook weer liggen tot de volgende flappy birds uitkomt. en trouwens.. mensen doen toch wat ze willen. laat ze lachen, hun verlies dat ze heel hun jeugd aan COD verspild hebben ipv metroid en zelda.

ik heb hetzelfde met mijn manga verzameling, voor 99% van de mensen is manga dragonball en pokemon en al die andere kiddy bullshit terwijl ze die marvel en dc bullshit films hypen tot en met. tot ge ze een paar volumes van berserk, vagabond of monster laat lezen na maanden/jaren overtuiging en daarna willen ze nooit meer kijken naar die superhero 13 in een dozijn crap voor pubers.

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat is er mis met marvel?

Espe's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernie.be Bekijk bericht
    Wat is er mis met marvel? ������
    Don't. It's a trap.

Bekijk het zo: We zijn allemaal wel ergens in verdiept. Games, anime, films, cars, muziek, ...
    En dan merk je hoe ondergewaardeerd de "echte" stuff is die niet tot de mainstream behoort.
    Om fair te zijn is er absoluut niets mis met mainstream stuff, maar door de grote hysteria die er soms voor ontstaat gaan de "echte" fans nogal een afkeer krijgen ervoor.

Dus zaj zal wel heel goede redenen hebben om Marvel te haten, net zoals ShadowJoker de mainstream Pokémon nu haat.
    Maar dat gaat je vraag niet beantwoorden.

Het enige dat we kunnen doen is positief blijven, en accepteren dat de mainstream er moet zijn, om nieuwelingen in bepaalde genres te krijgen.
    Marvel films brengen meer mensen naar de comics, Pokémon GO brengt meer mensen naar de nieuwe games, ...
    En in plaats van die mensen pubers te noemen, zouden we ze beter de tijd geven om het genre op hun tijd/manier te ontdekken.

De frustratie is volkomen normaal en begrijpelijk, maar ga er gewoon niet op in. :P
    Espe Speelt met zichzelf (Voor wie eens iets anders wilt op YouTube dan de standaard 15-jarigen met Counter Strike en Minecraft)

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gerucht:
    Winkelketen Tesco heeft tijdelijk een prijs van £349,99 of €400 vermeld op hun site.

Mening:
    Nog afwachten wat de details van de console zullen zijn, maar in mijn ogen €50-100 teveel, aangezien hij minder krachtig zou zijn dan de ps4\xone.
    Ik wacht in spanning de officiële launch af...

CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    303 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bradhadair Bekijk bericht
    Gerucht:
    Winkelketen Tesco heeft tijdelijk een prijs van £349,99 of €400 vermeld op hun site.

Mening:
    Nog afwachten wat de details van de console zullen zijn, maar in mijn ogen €50-100 teveel, aangezien hij minder krachtig zou zijn dan de ps4\xone.
    Ik wacht in spanning de officiële launch af...
    Das vermoedelijk maar een placeholder prijs en die zetten ze dan hoog genoeg. Ik zou ook denken dat het wel iets minder zal zijn.
    Xbox live : oO CurrY Oo/ Psn: The MLG CurrY/ Nintendo ID: oO_CurrY_Oo

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    362 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tssss. Halverwege oktober ondertussen en nog geen piep van nintendo

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
    Fire, walk with me
    Last.fm

Pagina 4 van 251 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten