Pagina 3 van 251 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Discussie: Nintendo Switch

Boombastic's schermafbeelding
    iTrader
    43 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk als Nintendo nog succes wil hebben in de toekomst dat ze cross platform zullen moeten gaan... Dus hun games op Playstation en Xbox (zoals Sega)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Imo heeft Nintendo gewoon de hardware nodig zodat 3th party devs hun A titels niet links laten liggen

ralleke's schermafbeelding
    iTrader
    590 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je kan sinds vandaag de NX pre-orderen bij Game Mania. Voor diegene die snel willen zijn.
    Gamertag & Playstation ID: ralleke
    3DS friendcode: 3007-8062-6808

Prior's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou de Wii u een prijsverlaging krijgen nu de NX aangekondigd is ?

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prior Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zou de Wii u een prijsverlaging krijgen nu de NX aangekondigd is ?
    Zolang we niet weten wat de NX juist is, lijkt de kans me klein.

Espe's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boombastic Bekijk bericht
    Ik denk als Nintendo nog succes wil hebben in de toekomst dat ze cross platform zullen moeten gaan... Dus hun games op Playstation en Xbox (zoals Sega)
    Ik denk net van niet.
    Het zijn net die IP's van Nintendo, waardoor de mensen nog hun (let's face it, inferieure) hardware kopen. (En met inferieur bedoel ik enkel hardwarematig)

Plus, ze hebben zoveel geld, dat ze nog 30 jaar verlies kunnen draaien voor ze in de problemen komen.
    Espe Speelt met zichzelf (Voor wie eens iets anders wilt op YouTube dan de standaard 15-jarigen met Counter Strike en Minecraft)

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    140 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    idd, en de hardware eens krachtig genoeg maken.
    +
    eens een deftige engine laten draaien zoals de PS4/Xone, want persoonlijk ben ik die 'kinderachtige' layout meer dan beu. Wordt eens volwassen Nintendo met uw NX.
    PSN: Jonas89

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben ik niet echt akkoord mee. Ze moeten gewoon zorgen dat ze technisch meekunnen met de rest, dat ze een normaal online-platform/gedrag vertonen en ook normale controls aanbieden met normale controllers (een beetje de pro controller standaard maken dus eigenlijk). In dat geval zullen de 3rd party's graag op de wagon springen en zo geraak je ergens.

ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja, want dat heeft voor SEGA echt wonderen gedaan...

Maar serieus, dan heb ik nog liever dat Nintendo games voor STEAM ofzoiets op PC uitbrengen dan naar de concurrentie platforums te brengen.

Evolµtion's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    PSN & XBL: RaidXT http://twitch.tv/syberwolf
    i9 9900K, Aorus Master Z390, Corsair Vengeance Pro RGB 16GB 3200 DDR4, Gigabyte RTX 2080 Ti Gaming OC
    Playing: Death Stranding, Ghost Recon: Breakpoint, Gears 5 | Waiting for: Cyberpunk 2077, The Last Of Us 2, Pokemon: Sword, Bayonetta 3, GTA VI

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evolµtion Bekijk bericht
    Ik vrees dat de specs niet bijzonder krachtiger zullen zijn dan de PS4 of zelfs de X1.. Damn dit gaat het toch niet worden.. zero interesse.

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtralecherus Bekijk bericht
    Ik vrees dat de specs niet bijzonder krachtiger zullen zijn dan de PS4 of zelfs de X1.. Damn dit gaat het toch niet worden.. zero interesse.
    Ze zouden zelfs niet aan de specs van de eerste PS4/X1 komen.
    Dat zou een GI GAN TISCHE fail zijn van Nintendo... Nu een console vervangen door een console/handheld die een console van drie jaar oud nog eens niet bijbeent? Nee sorry, dan mag Nintendo voor mij rotten. En de kritiek zal dan niet mals zijn.
    Ik weiger het voorlopig te geloven omdat een bedrijf echt niet ZO achterlijk kan zijn. Maar de bronnen zijn toch wel hard...

Picknick21's schermafbeelding
    iTrader
    71 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zie dit meer als een krachtige handheld met TV functionaliteit dan een portable console. Ze zijn altijd zeer goed geweest in de handheld markt. De 3DS heeft ook een heel mooie, grote library aan games vergeleken met de Wii-U. Indien dit nieuws waar is kunnen ze toch weer die handheld markt domineren. En voor de casual gamer is dit misschien ook een leuk alternatief i.p.v. een PS4 of XBOX One. Ik zie ze zo al een updated versie van Pokémon Go uitbrengen voor NX, gratis en op dag 1 van release. Ik vraag mij ook af als er nog een plaatsje zou zijn voor hen op de markt indien ze met een console als Sony en Microsoft zouden afkomen. Het is te vroeg om te oordelen. Ikzelf moet gewoon een presentatie zien van die games. Ze moeten er goed uit zien en talrijk zijn. Dan ben ik verkocht. Het verschil van specs met de concurenten maakt mij op dat punt dan helemaal niet meer uit. Ben in elk geval benieuwd!
    Treat people the way you want to be treated ^^

CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    303 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zal wel afwachten wat Nintendo uiteindelijk zelf zegt. Zit nu opzich ook niet te wachten op gewoon nog een console die even sterk is als de ps4/X1 maar dan met nintendo exclusives op want die heb ik al staan.
    Voor mensen die maar 1 console kunnen of willen kopen is het nog iets anders natuurlijk.
    Xbox live : oO CurrY Oo/ Psn: The MLG CurrY/ Nintendo ID: oO_CurrY_Oo

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik sluit mij aan bij Picknick21 en CurrY. Eerst zien wat er uiteindelijk komt, daarna beslissen.

Voor mij hebben ze ergens nog een punt als ze zeggen dat de kracht van de console niet doorslaggevend is voor mijn beslissing. Nintendo NX zou enkel voor de exclusives zijn voor mij, dus indien die goed zitten en ik kan een klassieke controller gebruiken voor deze games, komt hij uiteindelijk wel binnen. Zeker indien een aantal klassiekers kunnen gedownload worden (en door het concept een combinatie van oude handheld en consolegames). Denk dan
    - de Donkey Kong games (country 1-3, country returns, tropical freeze);
    - Mario (alle 2D + World + 3D World);
    - Mario World 2: Yoshi's Island + Yoshi's Island DS + Yoshi's New Island + Yoshi Wooly World;
    - Pokemon games (zeker het idee van Pokemon go is zo zot nog niet, zeker als hij krachtiger zou kunnen zijn dan op smartphones);
    - Tales of the Abyss?
    Allemaal games die makkelijk kunnen aanzien worden als games voor handhelds, maar ook net de games die voor mij de ziel van Nintendo weergeven (en een spel als Bayonetta doet dat niet voor mij). Nintendo heeft nog steeds de naam van kindvriendelijke console te zijn (en wordt door veel mensen net daarom gekocht voor hun kinderen). Daarnaast kopen gamers hun console toch voor de exclusives die ze niet willen missen.
    Mijn gevoel is dat ze door de vreemde controls van de WII U net de casual gamers nu missen die al wat ouder zijn, lang trouw waren aan Nintendo, nu uitgeweken zijn door het ontbreken van een aantal multiplats en nu ook wat meer willen dan enkel de "kleurrijke kinderspelletjes". De vraag is wel of deze nu nog gaan terugkeren naar Nintendo indien deze niet krachtig genoeg is om meer gevarieerdere games te spelen...

Beetje achtergrond die mij tot deze visie leidt in spoiler, geen essentiële info:
    Spoiler:

Pagina 3 van 251 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten