Discussie: Nintendo Switch

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beide games zijn goed vergelijkbaar. Nooit een diep verhaal, maar Torchlight 2 heeft me toch al 60u weten boeien (1e character). Het verhaal is niet zo spectaculair maar de sfeer is wel goed, en het is idd beetje cartoony versie van D3. End game is minder uitgebreid dan bij D3, maar voor €14 krijg je erg veel game terug.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Beide games zijn goed vergelijkbaar. Nooit een diep verhaal, maar Torchlight 2 heeft me toch al 60u weten boeien (1e character). Het verhaal is niet zo spectaculair maar de sfeer is wel goed, en het is idd beetje cartoony versie van D3. End game is minder uitgebreid dan bij D3, maar voor €14 krijg je erg veel game terug.
    Wat is er endgame ? Ook iets als rifts in D3 of ?

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iets beperkter dan dat:
    1) NG+, zoals ook bekend uit o.a. The WItcher en Diablo. Je start de game helemaal opnieuw op, met behoud van alle assets en XP. Het level van tegenstanders wordt aangepast aan je level.
    2) Mapworks: na uitspelen van het verhaal kan je maps kopen, aangepast aan verschillende levels/moeilijkheidsgraden. Dat is wel leuk en enigszins vergelijkbaar met Rifts in D3.

Je kan tot level 100 gaan, tegenstanders in Mapworks gaan tot ongeveer 115. De kwaliteit van de build maakt daar, net als in de Greater Rifts in D3, of en hoe efficiënt je door die maps kan gaan. Je moet ze kopen, maar die kosten ongeveer 500-1000 gold. Na uitspelen van verhaal heb je makkelijk 1,5 mio.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Iemand bekend met Northgard? In het algemeen of op de switch?
    Ik zoek zo een soort RTS om mij wat mee te amuseren, maar dat aanbod ligt nogal laag lijkt me.

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Northgard gespeeld op de PC, het is zeker niet slecht, maar als je iemand bent die met RTS meteen terugdenkt aan de grote namen zoals Age of Empires, Warcraft/Starcraft of Command And Conquer, vermoed ik dat je wel teleurgesteld gaat zijn.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Nintendo Belgie verlengt fabrieksgarantie op Joy-cons voor stick drift van 12 naar 24 maanden na een klacht van Test Aankoop.

Dit geld op zowel een Switch die je nog moet kopen als op een Switch die je al bezit, dus heb je een joy con met stick drift en die is al ergens tussen 13 en 24 maanden oud kan je gewoon bij Nintendo een repair ticket starten en de joy con opsturen net zoals in je eerste 12 maanden na aankoop, dus voor joy con drift issues heb je in je 2de jaar in principe geen bijstand nodig van de winkel waar je je Switch hebt gekocht.
    uiteraard heb je in je 2de jaar wel nog de winkel nodig voor bv een slechte batterij of kapotte USB-C poort of je fan in je switch die piept of dergelijke, deze regel geld enkel voor stick drift op joy cons.

Op zich leuk dat ze zich schikken naar de klacht van Test Aankoop en hierbij volgt Nintendo Belgie oa Nintendo Frankrijk en de UK qua stick repairs maar aan de andere kant heeft de console een lifespan van 5-7 jaar dus na 2 jaar zit je nog met de gebakken peren door een design fout van hun.
    Maar nu kan je tenminste 24 maanden na aankoop je stick drift opsturen ipv maar 12 maanden dus je hebt een jaar ''extra'' voor je zelf moet klungelen met vervangsticks van Amazon.

Pagina 253 van 253 Eerste ... 153203243249250251252253

Regels voor berichten