Discussie: Nintendo Switch

Palasam's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eindelijk toegekomen aan het uitspelen van South Park: TFBW. Top spel, allen is de performance (op de Switch alleen?) niet zo goed. Veel framedrops, lange laadtijden en ook 2-3 crashes gehad... Maar super aanrader voor de gameplay, humor en de story.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En kent er iemand een site die alle store aanbiedingen toont en waar je ook een wishlist kan maken?
    Onlangs met iemand op de trein zitten babbelen die op zijn Switch bezig was en die zei iets van zo een site.
    Maar ben de naam vergeten.
    dekudeals.com
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    77 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben de snes games super mario world aan het spelen op switch. Dit zijn toch zonder zever de beste 2d platformers ooit he
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

fredenevy's schermafbeelding
    iTrader
    317 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    Ben de snes games super mario world aan het spelen op switch. Dit zijn toch zonder zever de beste 2d platformers ooit he
    Wat kosten deze op aan te kopen?
    Zwaait de bisschop met zijn mijter, let dan op voor uwen schijter...

http://psnprofiles.com/FredEnEvy

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    146 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredenevy Bekijk bericht
    Wat kosten deze op aan te kopen?
    Kan je ‘gratis’ spelen als je een Nintendo online membership hebt. Een beetje de cheap ass versie van gamepass/ps+
    Xbox Live: kTs Yones

Serpico6's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Mortal Kombat 11 amazon.fr

Momenteel staat Mortal Kombat 11 aan €19,90 op amazon.fr, de standard edition.
    Blijkbaar zijn er 2 versies, https://www.amazon.fr/Mortal-Kombat-...s%2C182&sr=1-3
    Bij deze zie ik staan in de vragen:
    Question :
    Bonjour jeu et boîte en français ?
    Réponse :
    Bonjours boite anglaise mais jeux en français complet
    Par joan le 28 juillet 2019

Iemand ervaring met Franse versie van Mortal Kombat 11 of deze in het engels te spelen is?
    Crash team racing heb ik van amazon.fr en deze is in het engels te spelen..

Ook geen verschil blijkbaar tussen de 2 versies:

Question :
    bonjour quelle est la différence avec la version standard ? merci
    Réponse :
    Bonjour il n’ya pas de difference

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Staat ondertussen 34,89 EUR
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Serpico6 Bekijk bericht
    Momenteel staat Mortal Kombat 11 aan €19,90 op amazon.fr, de standard edition.
    Blijkbaar zijn er 2 versies, https://www.amazon.fr/Mortal-Kombat-...s%2C182&sr=1-3
    Bij deze zie ik staan in de vragen:
    Question :
    Bonjour jeu et boîte en français ?
    Réponse :
    Bonjours boite anglaise mais jeux en français complet
    Par joan le 28 juillet 2019

Iemand ervaring met Franse versie van Mortal Kombat 11 of deze in het engels te spelen is?
    Crash team racing heb ik van amazon.fr en deze is in het engels te spelen..

Ook geen verschil blijkbaar tussen de 2 versies:

Question :
    bonjour quelle est la différence avec la version standard ? merci
    Réponse :
    Bonjour il n’ya pas de difference
    Alle spellen zijn multi-language. De box-art kan wel in verschillende talen zijn. Zo had ik astral chain met een franse box-art en was speelbaar in het engels.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met de komst van Luigi Mansion 3 wil ik een switch aankopen maar twijfel over de 2 modellen. Ik ga de switch zuiver als handheld gebruiken.
    Op welk vlak verschillen de switch en switch lite buiten het aansluiten op de TV? Is er een hardware verschil?
    Wat voor mij het belangrijkste is welke van de 2 heeft het mooiste scherm, beste knoppen en ligt het beste in de hand.

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat moet ieder voor zich uitmaken. Er is niet echt een duidelijke winnaar, vind ik, zeker omwille van het significante prijs-verschil:

Normale switch:
    + dockable
    + als er een probleem is met de joy-cons kan je ze vervangen
    + langere batterijduur (bij laatste revisie)
    +- er is een kickstand (maar die is niet bijster stabiel)
    + HD-rumble in games die het ondersteunen. Is leuk, indien goed gebruikt.
    +- scherm lagere pixel-density dan switch, maar wel groter. Ik vind door de pixel-density het scherm van de Lite wel mooier. Maar het kan wel problematisch zijn bij games waar on-screen HUD aan de kleine kant is.
    +- de buttons zijn 'clicky'. Voelen stevig aan, maar in een stille ruimte hoor je het klikken wel.

- duurder

Switch lite:
    + Iets steviger (omdat, na verloop van tijd, de joy-cons bij de normale switch iets losser gaan zitten en dus lichtjes kunnen wiebelen)
    +- kleiner scherm, maar hogere pixel density (wordt als aangenamer ervaren)
    + goedkoper
    +- batterijduur is minder dan de nieuwe revisie switch (maar wel langer dan de originele switch, dus dat valt goed mee)
    +- de buttons zijn minder 'clicky' dan de normale switch.
    - geen kickstand, dus je moet altijd een case/stand hebben als je tabletop wil spelen. je zal losse joy-cons/pro-controller moeten meehebben als je dat wil doen.
    - geen HD-rumble
    - niet dockable
    - als er een probleem is met de joystick(s) moet je de hele unit insturen.

Ik speel vnl. handheld op mijn normale switch (+90% van de tijd). Ik vind het wel leuk om af en toe eens te docken als ik er de kans toe heb. Maar ik ben wel jaloers op die turquoise Switch Lite, en het lijkt wel wat praktischer om mee te nemen onderweg. De normale switch heeft de meeste features, maar je betaalt er ook wel een premium voor. En de Switch Lite heeft ook enkele sterke punten (pixel density scherm, voelt steviger).
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na het uitkomen van de gereviseerde switch kan je de originele switch wel een stuk voordeliger 2de hands vinden...
    Ik heb mijne 1,5 jaar geleden 2de hands gekocht (was toen 6 maanden oud) en nog geen spijt van gehad. Die vroegen daar toen ook niet veel voor, 230€ incl 2 spellen. Ik denk dat je nu voor >200 wel eentje 2de hands kunt vinden.

Mits je er eentje in goede staat vindt is dat mss wel een idee.

Ik ga naast mijn switch een switch lite kopen (nuja, mijn zoontje hergebruikt de originele switch, die speelt wel op TV). Maar ik heb hem nog steeds niet.

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kan enkel over de lite oordelen maar ik vind die zeer aangenaam. Niet zwaar, ligt goed in de hand, goed scherm, ok batterij duur.

Enige dat ik gemerkt heb, is dat er soms storing zit door bv een GSM (denk ik) , ook al staat de lite in vliegtuigmodus. Nog mensen gemerkt? Heb dit enkel op de trein voor.
    Laatst gewijzigd door Savatar; 22 oktober 2019 om 13:19
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een gewone en zou nu misschien wel voor de Lite gaan als ik opnieuw kocht. Speel 90% van de tijd handheld en dan voelt die gewone toch soms wat groot aan.
    En je steekt een kleine €100 in uw broekzak hé.
    PSN: Shaddix-be

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als ze de sticks hadden vervangen zou ik resoluut zeggen haal de Lite als je voornamelijke handheld gaat spelen.

Maar aangezien het dezelfde shit sticks zijn als in de gewone switch zou ik de revisie van de gewone switch kopen.
    Ja het is 100 euro meer maar elke keer als je sticks gaan driften op een lite kan je heel dat ding opsturen naar Nintendo.

Voor de gewone joy cons koop je voor nog geen 10 euro nieuwe sticks + tools op AliExpress , volg een video en je vervangt die makkelijk zelf.
    Eerste keer kan dat een uur duren maar erna doe je dat op 10 min per joy con.

Je kan geluk hebben dat je sticks na een jaar nog niet driften of je kan pech hebben dat ze op 6 maanden al 2x driften.

fredenevy's schermafbeelding
    iTrader
    317 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn er ook thirdparty joy cons, die minder kosten dan de originele?
    Iemand ervaring mee als deze bestaan?
    Zwaait de bisschop met zijn mijter, let dan op voor uwen schijter...

http://psnprofiles.com/FredEnEvy

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredenevy Bekijk bericht
    Zijn er ook thirdparty joy cons, die minder kosten dan de originele?
    Iemand ervaring mee als deze bestaan?
    Voor welk doeleinde ? als je gewoon andere joy cons zoekt om aan de switch zelf te hangen heb je oa de hori split pad voor 50 euro bv, maar je mist nfc/rumble/gyro en ze hebben geen batterij ingebouwd dus ze zuigen je Switch batterij leeg.

Voor wireless heb je imitatie joy cons in China voor bv 30 euro maar de kwaliteit is redelijk subpar, zoek je gewoon extra controllers om wireless te spelen met meerdere mensen koop je imo beter gewoon imitatie Pro controllers op bv AliExpress, die kosten 19-20 euro en doen alles wat de echte pro controller doet buiten je Switch wakker laten worden met de Home button, maar batterij duur is deftig, kwaliteit ook en ze hebben Rumble.

Voor zover ik weet bestaan er niet echt knock off joycons of 3th party buiten de Hori Split pad, Hori maakt ook een 3th party left joycon met echte Dpad maar daar is geen rechter joy con van.
    Je hebt bucht zoals dit : https://www.fruugo.be/reytid-vervang...SABEgIxlvD_BwE

Maar vergeleken met bv de ''fake'' Pro controllers uit China zijn fake joy con wel echt bucht dus denk niet dat je veel meer keuze hebt dan de echte te kopen, of de hori split pad ( maar die werkt niet wireless want geen batterij er in )

Pagina 249 van 250 Eerste ... 149199239245246247248249250 Laatste

Regels voor berichten