Discussie: Nintendo Switch

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    74 (99%)
    wie gaat er vrijdag crash team racing kopen? Ik alvast wel. Kijk ernaar uit
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik ook, grijs gespeeld vroeger op PS toen ik klein was en dat was dan nog gewoon tegen AI nu met online en handheld mode van tijd tot tijd = win

iTrader
    74 (99%)
    Toychamp staat hij maar aan 35,99
    Collishop 35
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

iTrader
    5 (100%)
    Amazon.fr aan 29.99 maar ben er nog nie uit ofk ne Franse cover wil of nie, anders ist wss Dreamland voor 34.99

iTrader
    74 (99%)
    Gaat het op die 5 euro steken? En dan heb je het vrijdag al. Amazon niet

iTrader
    0
    Dat mensen zo kunnen janken om een spelleke zeg. Als ik hem niet had kunnen bestellen, was dat jammer geweest ja. Volgende keer beter.

CTR ga ik afwachten. Als hij goed blijkt te zijn, haal ik hem waarschijnlijk wel op de PS4. Ik vind het moeilijk om games als Spyro en Crash niet voor een Sony-console te kopen

Prophex's schermafbeelding
    iTrader
    99 (100%)
    Link amiibo nu ook te koop bij GM: https://www.gamemania.be/Accessories...inks-awakening

kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prophex Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maximum aantal reserveringen al bereikt helaas. Ik heb hem nog via amazon.de op de kop kunnen tikken..
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobDilla Bekijk bericht
    Dat mensen zo kunnen janken om een spelleke zeg. Als ik hem niet had kunnen bestellen, was dat jammer geweest ja. Volgende keer beter.
    Nogmaals als je zelf erachter had gevist had je ook niet de '' ge moet maar rapper zijn he mannen '' mentaliteit , dus wees eens niet hypocriet :')

Het gaat niet om het spelleke, als dat het was koop ik een gewone editie en was ik klaar, het gaat mij vooral om de artbook, maar los daarvan was het gewoon ruk geregeld op Bol/GM/Coolblue, en als je dat ontkent dan ist dat puur en alleen omdat je er wel 1 hebt kunnen oppikken in hele deze soap.

Bol.com was fair play ja, pech dat ik op een werkdag om 10u s'ochtends niet op Bol.com zat te browsen, al de andere plekken waren gewoon voor 0% in orde met deze pre-order, moet zowat de meest scheef geregelde pre-order zijn die ik ooit heb meegemaakt.

iTrader
    0
    Iemand My friend Pedro aan't spelen? Bevindingen?
    PSN: Rurouni1560

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    crash team racing vorige week kunnen spelen met enkele vrienden ( inc 2 en 4 player splitscreen)

valt toch wel tegen...

+ campaign mode
    + extra tracks tov de originele versie

- al de rest...

load times zijn echt gigantisch. tot een minuut om een cup te selecteren en dan nog eens 30 sec per map. terwij lje bij mk8 een dikke 10 seconden laad voor de cup en tussen de maps nooit meer.
    karakters op char screen moeten ook een half uur laden.
    graphics zijn een pak lelijker dan mk8
    controls vallen tegen op de switch.

super onoverzichtelijk in 4player/2player splitscreen. je ziet geen kloten van wat er gebeurt op je scherm door de lage resolutie in multiplayer en het doffe kleurenpallet.

dusja, als je hem koopt zou ik al zeker niet de switch versie kopen. all in all een deftige kart racer maar kan spijtig genoeg niet typen aan MK8. deze versie spelen heeft eigenlijk mijn childhood memories verpest
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    11 (100%)
    Toch ook wel flink gedramatiseerd ... Heb 'm op dag van launch in co-op en solo ongeveer 4-5u gespeeld en valt eigenlijk veel beter mee dan ik verwacht had.

Laadtijden zijn langer dan bij andere games, maar het viel me vreemd genoeg niet bijzonder op tot ik anderen over hoorde klagen. Characters duren ook even, maar die 2 seconden vallen dan ook wel weer mee. Met de graphics is niets mis, het is gewoon degelijk. MK8 is beter ja, maar wederom is het absoluut niet iets dat mij opviel tijdens het spelen. En met de controls zie ik al helemaal geen probleem, geen idee wat je zou kunnen storen. Van doffe kleuren ook geen last.

MK8 > CTR, maar de gameplay van CTR is gewoon echt goed. Ik hoorde van de andere spelers ook niet echt negatieve punten, behalve soms de laadtijden. CTR biedt trouwens wel veel content vind ik, en in meer variatie dan MK8.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper1 Bekijk bericht
    Toch ook wel flink gedramatiseerd ... Heb 'm op dag van launch in co-op en solo ongeveer 4-5u gespeeld en valt eigenlijk veel beter mee dan ik verwacht had.

Laadtijden zijn langer dan bij andere games, maar het viel me vreemd genoeg niet bijzonder op tot ik anderen over hoorde klagen. Characters duren ook even, maar die 2 seconden vallen dan ook wel weer mee. Met de graphics is niets mis, het is gewoon degelijk. MK8 is beter ja, maar wederom is het absoluut niet iets dat mij opviel tijdens het spelen. En met de controls zie ik al helemaal geen probleem, geen idee wat je zou kunnen storen. Van doffe kleuren ook geen last.

MK8 > CTR, maar de gameplay van CTR is gewoon echt goed. Ik hoorde van de andere spelers ook niet echt negatieve punten, behalve soms de laadtijden. CTR biedt trouwens wel veel content vind ik, en in meer variatie dan MK8.
    ik speel op een 55 inch oled tv die professioneel gekalibreerd is. mario kart kunnen we vanuit de zetel spelen van op 3 meter afstand. voor CTR moesten we een stoel pakken en 2 meter dichter kruipen om te zien wat er allemaal gebeurt op de baan. dat terzijde is MK8 een previous gen game en is het jammer dat ctr zelf daar niet aan kan typen.

en over de controls : die item button zit gewoon niet goed op a. zou beter shoulder button geweest zijn zoals in elke andere kart racer. nogal een geluk dat je niet/ zeer zelden moet remmen in ctr. anders kon je onmogelijk items gebruiken + remmen tegelijkertijd.

de vele minpuntjes vielen vooral op omdat we diezelfde dag eerst MK8 gespeeld hadden en vlak daarna CTR. dan zie je eigenlijk pas wat een wereld van verschil al die kleine dingen maken. nuja. 1 iemand van de groep was wél enthousiast.

het is geen slechte game he. verre van, en veel van mijn puntjes zijn mierenneuk maar het telt wel allemaal op als je al een zo goed als perfecte kart racer hebt op dezelfde console. Als je zowel MK als CTR hebt liggen zou ik niet snappen waarom je ooit CTR zou opstarten. MK8 doet alles beter behalve de sp campaign.

above average 7/10 game in mijn ogen.

iTrader
    11 (100%)
    Akkoord

Enkel grafisch hadden wij niet die issues. Ook 55" en op 3m afstand op split screen, maar geen issues. Voor mij een 7,5.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper1 Bekijk bericht
    Akkoord

Enkel grafisch hadden wij niet die issues. Ook 55" en op 3m afstand op split screen, maar geen issues. Voor mij een 7,5.
    was dat 2 of 4 player splitscreen? de 2 player splitscreen viel wel mee. maar vanaf je met 4 speelt zakt de resolutie enorm.

Pagina 239 van 239 Eerste ... 139189229235236237238239

Regels voor berichten