Discussie: Nintendo Switch

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)

Nintendo Switch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die is echt OP, maar zou op mobiel al generfd zijn. We zouden op oude build zitten, ik speel vooral met die olifant tank/support.
    Ben ook iets van rond de level 10, elke dag inloggen en die rewards krijgen. Had in het begin niet door dat je die chests kon open doen.
    Is voor mij echt wel leuke game op de switch, speel het liever in handheld dan docked eigenlijk.
    Yup ik ook. Alleen jammer dat je voor ranked meer heroes nodig hebt. Zijn allemaal nog veel te duur eigenlijk sommige heb je 14k coins nodig....
    Zelfs met nerfed valhein zou je nog kunnen winnen want wat sommige pippo’s doen

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Yup ik ook. Alleen jammer dat je voor ranked meer heroes nodig hebt. Zijn allemaal nog veel te duur eigenlijk sommige heb je 14k coins nodig....
    Zelfs met nerfed valhein zou je nog kunnen winnen want wat sommige pippo’s doen
    De prijzen zijn ook niet mals, 9 euro voor champion. Nu bij lol is dit ook wel zo, maar van lol weet je zeker dat de game nog jaren gespeeld zal worden. Van deze hier heb ik wat schrik voor daar geld tegen te gooien eigenlijk. Sommige zijn inderdaad dom, lopen gewoon te vechten onder de tegenstander hun tower en dan nog tegen 2. Gasten denken dat ze single player game op easy aan het spelen zijn soms.
    Ze weten ook niet waar te lopen, met 3 op mid Misschien moeten ze toch zo lane pick voor de match doen. Dat ze weten waar ze moeten lopen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide :
    Wii U, 3DS, Nintendo Switch, xbox one s, ps4.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)

Nintendo Switch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    De prijzen zijn ook niet mals, 9 euro voor champion. Nu bij lol is dit ook wel zo, maar van lol weet je zeker dat de game nog jaren gespeeld zal worden. Van deze hier heb ik wat schrik voor daar geld tegen te gooien eigenlijk. Sommige zijn inderdaad dom, lopen gewoon te vechten onder de tegenstander hun tower en dan nog tegen 2. Gasten denken dat ze single player game op easy aan het spelen zijn soms.
    Ze weten ook niet waar te lopen, met 3 op mid Misschien moeten ze toch zo lane pick voor de match doen. Dat ze weten waar ze moeten lopen.
    Ja idd. Ik heb nog lol gespeeld dus ik weet hoe ik deze moet spelen maar voor iemand die het voor de eerste keer speelt kan dat verwarrend zijn. Ook geen chat ingame dat je niet kan zeggen dude no...
    Lol
    Ik hoop toch dat het populair wordt maar ik vrees ervoor zeker als er een mobiele versie ervan is. Schijnt dat de game massief populair is in Japan dacht ik?

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Ja idd. Ik heb nog lol gespeeld dus ik weet hoe ik deze moet spelen maar voor iemand die het voor de eerste keer speelt kan dat verwarrend zijn. Ook geen chat ingame dat je niet kan zeggen dude no...
    Lol
    Ik hoop toch dat het populair wordt maar ik vrees ervoor zeker als er een mobiele versie ervan is. Schijnt dat de game massief populair is in Japan dacht ik?
    Er is een ingame chat, rechter joystick 2 x indrukken. Eerste x indrukken kan je van die pre made chat dingen sturen.
    De mobiele versie schijnt wel goed te zijn, en zitten veel spelers op. Zou een van de meest gespeelde moba's te zijn op mobiel zelf.
    Ik hoop ook dat het populair wordt, maar zoals je zegt. Meeste zullen nu al smartphone hebben die krachtig genoeg is voor die game te spelen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide :

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hoe bevalt mario party ?
    Ik ben aant wachten op de joy con bundel (ik vraag me af waarom deze later uitkomt).

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Ok, nu ben ik pissig.

Al van in het begin heb ik problemen met de verbinding van de joy-cons (Switch gekocht op launch). Omdat ik op tv altijd mijn 2 pro controllers gebruikt, heb ik het zo gelaten.

Vorige maand gaat plots de trilfunctie kapot van de ene. Hij trilt nog, maar maakt een vreemd ratelend geluid. Er is vanbinnen duidelijk iets losgekomen.

Nudat Super Mario Party uitkomt, is het wel belangrijk dat de joy-cons deftig werken op tv, dus stuur ik ze op.

Na bijna 3 weken wachten krijg ik ze terug, met de melding dat de reparatiedienst geen probleem heeft vastgesteld...

Pardon? De connectiviteitsproblemen hebben ze dan duidelijk niet getest, want soms werken ze zelfs niet goed op een meter van de console zonder dat er iets tussen zit. Andere keren werken ze wel nog goed zelfs al zit er drie meter en een zetel tussen. Het is dus compleet random. Maw, ze hebben het amper getest. Ondanks het feit dat dit een gekend probleem is.

Ten tweede, de trilfunctie hebben ze ook niet gerepareerd, terwijl je hier echt niet naast kan kijken. Waarschijnlijk hebben ze dit stuk van de probleembeschrijving niet eens gelezen.

Die rotzakken kunnen zich maandag aan een heel kwaad telefoontje verwachten. Het is al schandalig genoeg dat controllers van 80 euro een slechte verbinding hebben, dat ze dan nog drie weken doen om uiteindelijk doodleuk niks te herstellen, is er zwaar over.

Mikadoez's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernie.be Bekijk bericht
    Hoe bevalt mario party ?
    Ik ben aant wachten op de joy con bundel (ik vraag me af waarom deze later uitkomt).
    Leuke game, toffe minigames... het oude concept in een nieuw jasje !! Mss jammer dat het enkel met de joy cons te spelen is, maar dat is een klein minpuntje. Wel aan te raden

Hopelijk komen er (gratis) uitbreidingen in de toekomst, maar momenteel niet direct nodig.
    Xbox360: Mikadoez || http://www.trueachievements.com/Mikadoez.htm
    Nintendo Network ID: Mikadoez || Nintendo 3DS Friendcode: 0361 - 6446 - 5455

smetske83's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Zelf ook eigenaar van Mario party.
    Echt wel leuk spel om met de kinderen spelen.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik raak er niet uit of ik die limited edition pokemon editie van de switch will kopen of moet wachten op de 2019 revisie
    Vind ook niet echt terug hoe widespread die issues zijn van barsten in de behuizing van de Switch en waardoor het precies komt + het is niet zeker wat er veranderd aan de ''new'' switch dus voelt ook wat dom om daar nu al op te wachten en die pokemon editie mis te lopen.

Achja we zullen wel zien in November hoe sterk de wilskracht is, die pokemon switch is toch nog overal te bestellen dus gaat ook niet uitverkopen.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Ik raak er niet uit of ik die limited edition pokemon editie van de switch will kopen of moet wachten op de 2019 revisie
    Vind ook niet echt terug hoe widespread die issues zijn van barsten in de behuizing van de Switch en waardoor het precies komt + het is niet zeker wat er veranderd aan de ''new'' switch dus voelt ook wat dom om daar nu al op te wachten en die pokemon editie mis te lopen.

Achja we zullen wel zien in November hoe sterk de wilskracht is, die pokemon switch is toch nog overal te bestellen dus gaat ook niet uitverkopen.
    Mijn switch vliegt overal en nog geen barsten in. Heb zelf geen case voor erin enkel screen protector.
    Men broer heeft overlaatst ook switch gekocht, 2019 is lang he. Kan begin zijn, midden, eind 2019.

Ik zou er persoonlijk niet op wachten en hem gewoon kopen.

iTrader
    3 (100%)
    Mja barsten zouden blijkbaar eerder komen na maanden door hitte en weer af te koelen, sommige hebben een switch van launch en nu pas barsten dus tis moeilijk te zeggen, nuja zou je toch wel gewoon garantie op moeten hebben.
    Gerucht is 2de helft van 2019 maar is idd nog lang, aan de andere kant zou de Switch enkel zijn voor pokemon dus dan vind ik het ook weer veel geld, koop erna wel meer games ervoor maar in het begin zou pokemon toch de drijfveer zijn.

Moest ik volgende maand overstag gaan koop ik em wel gewoon denk ik, 2de deel van 2019 is idd nog lang.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Mja barsten zouden blijkbaar eerder komen na maanden door hitte en weer af te koelen, sommige hebben een switch van launch en nu pas barsten dus tis moeilijk te zeggen, nuja zou je toch wel gewoon garantie op moeten hebben.
    Gerucht is 2de helft van 2019 maar is idd nog lang, aan de andere kant zou de Switch enkel zijn voor pokemon dus dan vind ik het ook weer veel geld, koop erna wel meer games ervoor maar in het begin zou pokemon toch de drijfveer zijn.

Moest ik volgende maand overstag gaan koop ik em wel gewoon denk ik, 2de deel van 2019 is idd nog lang.
    Men vriendin heeft de switch voor 1 game en das splatoon 2. Voor de rest koopt ze af een toe een game maar die speelt ze dan weer niet.
    Maar de switch heeft wel mooie games buiten Pokemon ook. Mario games zijn top, zelda, nu komt diablo ook aan en zal zeer leuke handheld zijn.

iTrader
    3 (100%)
    Klopt, de appeal voor mij enerzijds is ook wel de grafische kwaliteit die je kan krijgen in handheld mode, hoewel geen ps4 lvl van gfx is het toch nice wat je draagbaar op beeld kan toveren, en er zijn idd een paar games die me meteen van de start ook wel boeien en op de lijst staan na pokemon, oa Mario kart lijkt me wel chill voor een paar online potjes per dag, diablo ook, en Bayonetta 3 wanneer ie uitkomt.

Zelda is helaas niet mijn ding ( no offence Nintendo fans ) ik zou dan nog eerder de console kopen voor Bayonetta dan voor Zelda, maar dat is ieder zijn ding.
    Nuja zal het dan wel bezien eenmaal Pokémon uit is.

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    starlink iemand al ? ziet er nog tof uit, (niet fysieke versie i guess)
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

ebuzola's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Starlink ziet er inderdaad nice uit, paar streams al bekeken en denk dat ik deze misschien later ook ga aanschaffen.

Pagina 215 van 215 Eerste ... 115165205211212213214215

Regels voor berichten