Pagina 1 van 6 12345 ... Laatste

Discussie: Plots lage rugpijn

iTrader
    0

Plots lage rugpijn

Gisteren wakker geworden met rugpijn, die zich situeert vlak boven mijn gat. Heel de dag last van gehad, maar 'k dacht dat het wel zou beteren als ik heb geslapen. Nu nog steeds last van, doet zelfs nog meer pijn. Ik kan amper bukken, het lijkt alsof er iets blokkeert als ik dat probeer.

Heb wat opgezocht en dit lijkt op een verschot. Dit zou 2 weken kunnen aanhouden?

Iemand hier ook last van of ervaring mee?

Zal weer plezant worden op het werk, ik moet daar veel bukken. Ik durf er niks van te zeggen en ik durf ook niet thuis te blijven omdat ik daar de enige ben die dit werk kent.

gillegun's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Kan je nog gemakkelijk en voldoende urineren?

Lage rugpijn, is soms te verklaren aan nierproblemen
    Intel Q6600@3.6Ghz,1.4V cpu Cooled by Prolimatech Megahalems, mobo: MSI P6N Sli Platinum, graka: MSI Ati HD5870 , 2*2GB Patriot Viper DDR2-6400 LL, Samsung Spinpoint F1 750GB 32Mb, Seagate Barracuda 500GB 16MB Cache, Coolermaster M700 psu, Coolermaster Stacker 832 SE(modded to iron man case) and 5 Scythe 120mm Slip Stream 1900Rpm. 8*120MM apolish Silver fans(Enermax) 2*Innovatek Raptorvibes, 2*Scythe Ita Kaze

iTrader
    0
    Ja, dat kan ik.

En nu heb je me bang gekregen met die nierproblemen. xD

Pariah's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lmaonaise Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gisteren wakker geworden met rugpijn, die zich situeert vlak boven mijn gat. Heel de dag last van gehad, maar 'k dacht dat het wel zou beteren als ik heb geslapen. Nu nog steeds last van, doet zelfs nog meer pijn. Ik kan amper bukken, het lijkt alsof er iets blokkeert als ik dat probeer.

Heb wat opgezocht en dit lijkt op een verschot. Dit zou 2 weken kunnen aanhouden?

Iemand hier ook last van of ervaring mee?

Zal weer plezant worden op het werk, ik moet daar veel bukken. Ik durf er niks van te zeggen en ik durf ook niet thuis te blijven omdat ik daar de enige ben die dit werk kent.

slechte houding?

hashtag's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Dokter?
    *

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pariah Bekijk bericht
    slechte houding?

Wel, als ik een last wil pakken van de grond ga ik niet door mijn knieeën zoals het moet, dus dit is een slechte houding voor de rug ja.

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lmaonaise Bekijk bericht
    Ja, dat kan ik.

En nu heb je me bang gekregen met die nierproblemen. xD
    Ikzelf heb ook regelmatig last van een blokkage in m'n rug, hiervoor ga ik naar een 'kraker'. Het kan uiteraard zijn dat je rugspieren overbelast zijn door continu hetzelfde hefwerk uit te voeren. Best eens langs bij de dokter gaan!
    Intel Q6600@3.6Ghz,1.4V cpu Cooled by Prolimatech Megahalems, mobo: MSI P6N Sli Platinum, graka: MSI Ati HD5870 , 2*2GB Patriot Viper DDR2-6400 LL, Samsung Spinpoint F1 750GB 32Mb, Seagate Barracuda 500GB 16MB Cache, Coolermaster M700 psu, Coolermaster Stacker 832 SE(modded to iron man case) and 5 Scythe 120mm Slip Stream 1900Rpm. 8*120MM apolish Silver fans(Enermax) 2*Innovatek Raptorvibes, 2*Scythe Ita Kaze

Bully007's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik heb dat enkele keren per jaar, dus heb er pilletjes voor, natuurlijk die zijn wel enkel te verkrijgen op voorschrift. Maar best toch eens naar de dokter gaan, mss dat ze ook iets pijnstillend voorschrijven en geloof me, die helpen echt wel. En voor de rest, veel rugscholing toepassen, beter voorkomen zoiets.

iTrader
    6 (100%)
    ps vraag voltaren of Zaldiar(Morfine derivaat) als pijnstillend middel. Dafalgan en neurofen helpen niet tegen zoiets dergelijks

iTrader
    0
    Dokter zal voor morgen zijn vrees ik, 'k sta met de late sebiet.

Net zo'n dafalgan van 1g genomen, dat lijkt te helpen? Althans de scherpe pijn is weg.

Saphira's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je ergonomisch bukt, dan kun je een heel deel van je rugpijn verminderen. Buig voldoende door je knieën. Indien je rugschool al gevolgd hebt, moet je je spierkorset ook aanspannen. Preventief voor de rug

Aan het verschot kan er normaal gezien niet zoveel gedaan worden. Voldoende rusten. Indien het gaat om een verschoven wervel, zou je best richting een osteopaat gaan .
    The stilness was peaceful -not like the calm before the tempest, but like a clear night untouched by even the dream of a storm
    "Je brandt iets in om het in de herinnering te laten blijven hangen: alleen dat wat niet ophoudt pijn te doen blijft in de herinnering bewaard." - F. Nietzsche

Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    vlak boven je gat
    blokkeert iets als je je bukt

heb ik ook gehad. Dit heet lumbalgie
    Ik heb ook een lumbago (gehad). Bij mij komt het wel doordat mijn rechterbeen 9mm korter is dan mijn linkerbeen. Mijn bekken staan dus scheef. Heb nu wel een steunzolen gekregen, maar naar mijn weten helpt het nauwelijks. Maar dat is mijn ervaring.
    Mijn rug heeft net boven mn gat, wervelschijven L4 - L5. Zonder focale hernia gelukkig.
    Mijn wervelkolom heeft een kleine kromming (zijwaarts dacht ik) om die 9mm te compenseren, waardoor ik eigenlijk er nooit iets van heb gevoeld. Dit heb ik ondervonden toen ik op mijn nieuw werk, als orderpicker, 8u per dag moest staan in een kleine bak, waar een varken zich nog niet es in kan draaien.
    En ja, daar stond ik blijkbaar scheef. En toen: knak
    kon me niet meer bewegn, zitten deed pijn, liggen deed pijn, lopen ded minder pijn.
    advies: sporten (fietsen, etc.),
    Had geluk dat toen ik terug opnieuw begon met fitnessen (deadliften, squaten) dat mn rugpijn gewoon weg ging. IK voelde me super.

Maar eerst nar de dokter gaan om te kijken wat het werkelijk is...
    ''War is hell, and hell is for heroes''

''The circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are.''

R!|)|)L3R's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Ga maar naar den dokter, ik heb er ook een week mee thuis gezeten.
    Kwam bij mij door iets heel zwaar op te heffen, rug was ook volledig geblokkeerd, had ook 't verschot.
    Een spuit kan helpen maar dan moet je nog voorzichtig zijn met wat je doet.
    Now owning the shooterworld under mUtt3n
    Proud owner of a Super Nintendo, Nintendo Wii, Nintendo DS, Nintendo 3DS & Nintendo Wii U
    Nintendo Network ID: mUtt3n

Mathelas's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Heb ik ook eens gehad. Tv aan het kijken, spannend moment dus ik zat lichtjes voorovergebogen in mijn zetel en toen ik terug normaal kwam knakte er iets en kon ik niet eens rechtstaan. Naar een dokter geweest en vervolgens een bezoek aan de kinesist.

Heb tegenwoordig meestal last van mijn rug... Deze week is het redelijk zwaar die pijn. Ik ben in de 20 en met deze rug zou ik nog zo lang moeten blijven voortgaan.
    .

iTrader
    0
    Toevallig vandaag ook opgestaan met enorm veel pijn in m'n 'middenrug' of hoe je dat ook zegt. Maar eens een paar dagen wat voltaren smeren en kijken als het betert.

Pagina 1 van 6 12345 ... Laatste

Regels voor berichten