Pagina 2 van 6 Eerste 123456 Laatste
    Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Dat daar nog over gediscussieerd moet worden.

Dankzij personen die denken dat urine 1 vaste straal is en het dus onnodig is uw handen te wassen hangen bijv. de pindanoten op café vol met urine.

Mensen die hun handen niet wassen na het kakken of pissen, mogen zich in het rijtje van de flat-earthers, anti-vaccinaties plaatsen, want het is wetenschappelijk al lang bewezen dat dit nuttig en hygiënisch is.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb geen smetvrees, dus nee. Tenzij er iets misgaat en ik echt op mijn handen gepist heb of door het wc papier gescheurd ben.

Op het werk was ik ze wel vaak voordien.

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik zie genoeg collega's die rechtstreeks van het toilet komen voor de middagpauze en dan maar ongegeneerd graaien in de broodzak, charcuterie vastpakken, etc.

Fucking disgusting en ik snap niet dat daar anno 2019 nog over moet gediscussieerd worden

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dus volgens sommigen hier zijn deze mannen gewoon paranoïde want een stukje wc-papier is immers even effectief als zo een pak!

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik was ze niet als ik achteraf de deur met mijn handen moet openen (bij kleine boodschap). Kans dat iemand voor mij zijn handen niet gewassen heeft en aan de klink gezeten heeft, is groot. Dus dan heeft wassen geen nut gehad. Als het een duwdeur is, dan wel. Bij grote boddschap altijd.

Maar anderzijds ga ik NOOIT met mijn blote billen op de bril zitten. Ik leg altijd vellen papier op de bril voor ik erop ga zitten (en dubbel geplooid).’

noccy's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Nog maar eens bevestigd dat een hele hoop mensen vetzakken zijn.
    Ook genoeg mensen die hun vingertoppen een kwartseconde onder de kraan steken en klaar. Een druppel water doodt blijkbaar alle bacterien in de omliggende 15 cm.
    Man shouldn't be afraid to die, he should be afraid to never have lived.

[B]Rocketeer : neen, alcohol is geen drug
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noccy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nog maar eens bevestigd dat een hele hoop mensen vetzakken zijn.
    Ook genoeg mensen die hun vingertoppen een kwartseconde onder de kraan steken en klaar. Een druppel water doodt blijkbaar alle bacterien in de omliggende 15 cm.
    Het bevestigd vooral hoe fobieen aangeleerd zijn.

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Het bevestigd vooral hoe fobieen aangeleerd zijn.
    Bijna net zo goed als de dt-regels zijn aangeleerd.
    Het heeft niets met fobieën te maken. Er zijn duidelijke wetenschappelijke studies over de verspreiding van o.a. e.coli en urinesporen door een gebrek aan hygiëne na een toiletbezoek. Dat heeft niets met een smetvrees of fobie te maken, maar alles met hygiëne en gezondheid. Maar leg deze wetenschappelijke feiten gerust naast u neer, want uw gevoel of ervaring is een betere bron van informatie.
    Zoals met zoveel zaken: wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Bijna net zo goed als de dt-regels zijn aangeleerd.
    Het heeft niets met fobieën te maken. Er zijn duidelijke wetenschappelijke studies over de verspreiding van o.a. e.coli en urinesporen door een gebrek aan hygiëne na een toiletbezoek. Dat heeft niets met een smetvrees of fobie te maken, maar alles met hygiëne en gezondheid. Maar leg deze wetenschappelijke feiten gerust naast u neer, want uw gevoel of ervaring is een betere bron van informatie.
    Zoals met zoveel zaken: wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.
    Wie hier is er al ziek geworden door een toiletbezoek?

Ik zal het zelfs anders stellen: wie hier kent iemand die ooit op de een of andere manier fysiek nadeel heeft gehad omdat iemand anders zijn handen niet had gewassen na een toiletbezoek?

Het is een aangeleerde fobie, smetvrees en niets meer dan dat. Compleet irrationeel gedrag, enkel gebaseerd op een foutieve interpretatie van wat bacteriën zijn en doen.

Als mensen gelukkig worden door hun handen constant te wassen dan doen ze maar, maar gelieve die waanbeelden niet op mij of anderen te projecteren.

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Graag uw foto posten dat ik u nooit per ongeluk een hand geef

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Er zitten hier inderdaad veel mensen die blijkbaar toch één of andere vorm van smetvrees hebben, damn...

U handen wassen, ok, maar dan beginnen over hoe de klink ook vuil kan zijn... oh boy.

Lopen jullie constant rond met ontsmettingsmiddel en doeken om overal waar je komt alles te kunnen afvegen en ontsmetten voor jullie ergens gaan zitten of iets aanraken?

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Wie hier is er al ziek geworden door een toiletbezoek?

Ik zal het zelfs anders stellen: wie hier kent iemand die ooit op de een of andere manier fysiek nadeel heeft gehad omdat iemand anders zijn handen niet had gewassen na een toiletbezoek?

Het is een aangeleerde fobie, smetvrees en niets meer dan dat. Compleet irrationeel gedrag, enkel gebaseerd op een foutieve interpretatie van wat bacteriën zijn en doen.

Als mensen gelukkig worden door hun handen constant te wassen dan doen ze maar, maar gelieve die waanbeelden niet op mij of anderen te projecteren.

Waanbeelden..

https://www.cdc.gov/handwashing/why-handwashing.html

Toon me graag de studies die uw standpunt steunen als het toch maar een hoax is, kunnen die niet moeilijk te vinden zijn. Of is het (weerom) gewoon 1 van uw waanideëen?
    *** Also sprach Zarathustra ***

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Maar anderzijds ga ik NOOIT met mijn blote billen op de bril zitten. Ik leg altijd vellen papier op de bril voor ik erop ga zitten (en dubbel geplooid).’
    -_-, ge moet al rare dingen doen met een wcbril om daar iets van door te krijgen ze

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    -_-, ge moet al rare dingen doen met een wcbril om daar iets van door te krijgen ze
    Niet de eerste keer dak urine op een bril zie. No thanks dak da op mij wil xD.

iTrader
    0
    Survival of the fittest! Je zult zien degenen dat het snelst ziek worden zijn dan degenen die altijd de klink vasthouden met wc papier en langer hun handen aan het wassen zijn dan dat ze gepist hebben. Dat is toch ook de reden waarom velen als ze in het buitenland iets gaan eten sneller ziek worden terwijl de lokale bevolking niet ziek wordt van dat eten.

Nu alle gekheid op een stokje ik denk wel dat uw handen wassen nuttig is dat bewijst bovenstaand artikel in feite.

Pagina 2 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten