Pagina 5 van 34 Eerste 12345678915 ... Laatste

Discussie: Lente en Zomer 2019

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Ik heb het op April dat het niet uitzonderlijk is dat het eens 20 graden is.
    Maar volgens jullie is dit abnormaal en si en la en bla.

Dat het in de winter 20 graden was das niet normaal, maar in April kan dit al eens voorvallen.
    Je begint al te bashen dat ik dit normaal vindt wat er in de winter gebeurde, denk dat je eens goed de posts moet lezen wat ik hier al geschreven heb op vorige pagina's over klimaat en het weer
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

John1307's schermafbeelding
    iTrader
    50 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb het op April dat het niet uitzonderlijk is dat het eens 20 graden is.
    Maar volgens jullie is dit abnormaal en si en la en bla.

Dat het in de winter 20 graden was das niet normaal, maar in April kan dit al eens voorvallen.
    Je begint al te bashen dat ik dit normaal vindt wat er in de winter gebeurde, denk dat je eens goed de posts moet lezen wat ik hier al geschreven heb op vorige pagina's over klimaat en het weer
    Ach ik heb gewoon een hekel aan warm weer tout court. Zal ook wel te maken hebben dat ik vlug last heb van hitte-uitslag. Maar als zomer 2018 het stramien van de komende jaren gaat worden verhuis ik naar een noordelijker klimaat.

iTrader
    0
    Zolang er voor de start van de zomer nog enkele natte periodes aankomen valt het wel mee lijkt me? Dat de cumulatieve droogte en dus het grondwaterpeil te weinig is aangevuld is jammer maar niet abnormaal, want daarvoor hadden we juist een winter nodig met abnormaal veel neerslag.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Zolang er voor de start van de zomer nog enkele natte periodes aankomen valt het wel mee lijkt me?
    Keep wishing lol, ik zie het tussen nu en juni bv niet abnormaal veel gaan regenen, wat hebben we de afgelopen 6 maanden bv gehad ? nougatbollen in vergelijking met wat nodig is.

Mijn gok is dat we dit jaar nog meer gaan horen over het waterpeil ( normaal uiteraard want het is niet echt aangevuld sinds de tekorten van vorige zomer ) maar hey zolang de Marcel in den hof kan liggen in de schaduw als het 30 graden is en met een pintje langs em wat boeit de droogte, amarite ?

John1307's schermafbeelding
    iTrader
    50 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Keep wishing lol, ik zie het tussen nu en juni bv niet abnormaal veel gaan regenen, wat hebben we de afgelopen 6 maanden bv gehad ? nougatbollen in vergelijking met wat nodig is.

Mijn gok is dat we dit jaar nog meer gaan horen over het waterpeil ( normaal uiteraard want het is niet echt aangevuld sinds de tekorten van vorige zomer ) maar hey zolang de Marcel in den hof kan liggen in de schaduw als het 30 graden is en met een pintje langs em wat boeit de droogte, amarite ?
    Ik denk helaas dat de meeste Belgen niets liever zouden willen dat we permanent met zo'n mediterraans klimaat blijven zitten.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)

Lente en Zomer 2019

Voor een dagelijkse portie depressiviteit en geklaag op 9lives moet je tegenwoordig toch hier zijn hoor.

Een zonnestraaltje, of een temperatuur net boven de 20 graden en het begint hier al.

Best dat ik deze topic effe op mute zet
    Niks persoonlijk tegen de users hier hoor, ieder zijn zin. Maar ik las graag Laki zijn posts, maarja...
    PSN: Jonas89

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Het is de afgelopen 12 maanden niks anders geweest dan uitzonderingen. Het is hier voor sommige mensen blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat we hier een mediterraans klimaat hebben... .
    Ge kunt erop zagen (Gaat niets uithalen, jij als individu gaat er echt 0,0 aan kunnen veranderen)
    Of ge kunt er gewoon van proberen te genieten.

Dat laatste lijkt me het "slimste". Over een paar decennia zijt gij dood en hebt ge aan al uw gezaag niets gehad. Geniet dus maar van die zalige weer

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Ge kunt erop zagen (Gaat niets uithalen, jij als individu gaat er echt 0,0 aan kunnen veranderen)
    Of ge kunt er gewoon van proberen te genieten.

Dat laatste lijkt me het "slimste". Over een paar decennia zijt gij dood en hebt ge aan al uw gezaag niets gehad. Geniet dus maar van die zalige weer
    Het zalige weer is helaas weg, de komende dagen ziet het er slecht uit...

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb EPP (erythropo√ętische protoporfyrie) wat eigenlijk wil zeggen een extreme zonne-allergie (meer bepaald een specifiek deeltje in het zonlicht)
    Zodra de zon tevoorschijn komt, is het voor mij dus binnen blijven. Uiteraard ook niet achter een raam in de zon zitten.
    Ik draag dus bijna heel de zomer lange mouwen, sowieso altijd een lange broek en bij het auto rijden ook nog UV-werende handschoenen (aangezien de zon op mijn handen schijnt tijdens het rijden)
    Soms ook nog een UV-werend sjaaltje om mijn nek te kunnen verbergen (zon langs opzij in de auto) en een pet.
    Voor mij is "het zalige weer" dus ook wel voorbij nu... Maar goed, ieder mag zijn ideale weer wel eens hebben. Ik kijk alvast weer uit naar de donkere, grijze dagen later op het jaar
    Laatst gewijzigd door XA4; 18 april 2019 om 14:17

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    In vergelijking wat nodig is misschien wel, maar qua neerslag zitten we al een tijdje op gewoon normaal niveau.

Of interpreteer ik dat fout?

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Dat normaal niveau haalt dus niks uit na de droogte van 2018, daarmee dat ik dus ook zei dat we de laatste 6 maanden nougatbollen hebben gehad '' in vergelijking met wat nodig was ''

Trouwens vandaag in het nieuws : ''Code rood voor brandgevaar in Antwerpse natuurgebieden wegens extreme droogte '' en '' de neerslag van afgelopen winter was niet voldoende '' en '' code rood zo vroeg op het jaar is uitzonderlijk ''

Allemaal nog een aftermath van de afgelopen 6 maanden, zo zie je maar hoe lang die effecten kunnen blijven hangen, want op zich is deze situatie ook nog terug te tracken helemaal tot de extreme droogte van afgelopen zomer.

En dan nog krijg je hier pipo's in dit topic die 365 dagen per jaar 30 graden zouden willen zonder regen zonder 2 meter verder te denken aan wat dat zou doen met de omgeving/leidingwater/etc.

Ik heb niks tegen wat goed weer en dit weekend is leuk om eens ff buiten te zitten s'avonds etc, maar ik sluit me totaal niet aan bij die ramptoeristen hier in dit topic die 10 van de 12 maanden per jaar 30 graden en volle zon willen hebben zonder een drup regen.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Ik kijk al uit naar het weekend met deze vooruitzichten!
    Hoe kan ne mens nu paaseieren gaan verstoppen met zo'n weer?
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Hoe kan ne mens nu paaseieren gaan verstoppen met zo'n weer?
    Da is beter voor uw lijn zo!
    En ja, Pasen valt ook gewoon laat dit jaar. Vorig jaar was het wel nog fris, toen was het 3 weken eerder Pasen.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Da is beter voor uw lijn zo!
    En ja, Pasen valt ook gewoon laat dit jaar. Vorig jaar was het wel nog fris, toen was het 3 weken eerder Pasen.
    Ne sportmens gelijk ik eet geen paaseieren eh Maar om ze te verstoppen is het minder plezant

Nuja, het wordt in elk geval genieten van het weer de komende dagen. Ik heb alvast een paar overuren opgepakt
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Het is de afgelopen 12 maanden niks anders geweest dan uitzonderingen. Het is hier voor sommige mensen blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat we hier een mediterraans klimaat hebben... .

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    Hoezo global warming?
    DET DOS NOT EKZIST, aldus talrijke ignoranten

Pagina 5 van 34 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten