Pagina 31 van 32 Eerste ... 21272829303132 Laatste

Discussie: Lente en Zomer 2019

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nu zie ik 5 dagen van 30°+ en de warmste wordt 33° volgens voorspellingen.
    Minima van 18-20. Gaat weer hitte zijn die niet weg te krijgen is.
    Unlimited Potential!

iTrader
    10 (100%)
    Stopt met zagen, tis gvd al de helft van de maand herfst geweest!

Dat zou dan wel normaal moeten zijn. De paddestoelen kwamen hier zelfs al uit de grond.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat een zever.

https://www.accuweather.com/nl/be/br...019&view=table . 2 dagen van 20° of minder en 8 dagen met wat regen. Welke herfst? Van overdrijven gesproken.
    It is happening again
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deckard Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat een zever.

https://www.accuweather.com/nl/be/br...019&view=table . 2 dagen van 20° of minder en 8 dagen met wat regen. Welke herfst? Van overdrijven gesproken.
    Het gaat niet over de temperatuur alleen e. Twas hele dagen grijs en donker en windkracht 5 of 6.

Dat is dan overdrijven maar als het eens 4 dagen 30 graden is in de zomer dan is klagen en zagen plots wel normaal.

Ik dacht het niet, want het is maar hier dat er altijd een paar klagers zitten daarover, het merendeel van de bevolking is blij dat het mooi weer is.

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Tja de ene vind dat goed weer de andere niet, je mag dat hier toch zeggen, snap niet waarom je je daar aan stoort.

Feit is wel dat we al 2 jaar op rij een warme, zonnige en droge lente/zomer hebben, dus dan vind ik jou eerder een klager als het dan eens 2 weken wat minder is en regent.
    Approved

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Hier wordt toch beetje ovedreven door sommige als het nog maar boven de 25° gaat. :')
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    0
    Ach omgekeerd ook. Deze zomer twee hittegolven achter de rug. Het is wat grijs geweest en het is 'herfst'. Begin juli al werd de zomer hier nog afgeschreven omdat het wat grijs en koeler was. En dan is iemand anders een klager/zuurpruim/....

Binnenkort moet je van oktober tot april weer constant gezaag aanhoren 'oh hoe grijs, koud, veel regen.'. Als het een ganse zomer een zonnige 25° C is, hoor je hier niemand klagen hoor.
    It is happening again

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Iedereen zet zijn post ook vol met hyperbolen om zijn argument kracht bij te zetten, zoals hierboven '' twas hele dag grijs en donker en windkracht 5 of 6 '' ale no offence maar windkracht 5 of 6 heb ik hier van de hele maand nog niks van gemerkt, misschien aan de andere kant van het land wel maarja dan moet je ook weer met iedereen rekening gaan houden…

ik weet dat het ongeveer 2 weken terug een paar dagen grijs was en er was 1 dag tussen met extreem veel regen, maar eigenlijk voor het grootste deel van Augustus was het minstens 22 en zonnig, met hier vaak zelfs nog wat meer richting 24-25 wat dan in een volle zon ook weer wat warmer aanvoelde.
    Kan dat in Ieper anders geweest zijn ? misschien wel maar dan heb je gewoon pech, ik woon helemaal aan de andere kant van het land en van die zogezegde windkracht 5 of 6 heb ik de hele maand niks gezien, enkel een dag of 3-4 grijs en bewolkt ja de afgelopen 14-15 dagen en 1 dag harde regen maar de rest was het hier minstens 22 en zon/stapelwolken.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    644 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Stopt met zagen, tis gvd al de helft van de maand herfst geweest!

Dat zou dan wel normaal moeten zijn. De paddestoelen kwamen hier zelfs al uit de grond.

Herfst nie overdrijven eh

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    T'is precies of ik word dit weer goed gewoon (dus goed weer boven de 25 graden).
    Vroeger was ik daar ook geen fan van, maar nu vind ik het eigenlijk super.

De dagen dat het frisser was, vorige week en week daarvoor zelf ff mijn winterdekbed opgelegd omdat ik het koud had 's nachts
    PSN: Jonas89

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Hier wordt toch beetje ovedreven door sommige als het nog maar boven de 25° gaat. :')
    net zoals er door sommigen overdreven wordt als er een paar dagen wolkjes zijn...

iTrader
    0
    Ik kan mij moeilijk herinneren dat 'het weer' vroeger zoveel media aandacht kreeg. Als er weken geen druppel water viel dan kreeg je wel eens een nieuwsbericht waarin vermeld werd dat je best geen vuurtje meer stookte en geen water meer verspilde, hetzelfde bij overstromingen.

Het is pas sinds dat de opwarming van de aarde media aandacht is gaan krijgen, dat iedere temperatuurswissel ook zo uitvergroot wordt.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Ik kan mij moeilijk herinneren dat 'het weer' vroeger zoveel media aandacht kreeg. Als er weken geen druppel water viel dan kreeg je wel eens een nieuwsbericht waarin vermeld werd dat je best geen vuurtje meer stookte en geen water meer verspilde, hetzelfde bij overstromingen.

Het is pas sinds dat de opwarming van de aarde media aandacht is gaan krijgen, dat iedere temperatuurswissel ook zo uitvergroot wordt.
    goed, men had daar beter mee begonnen in de jaren 80 toen men dat probleem al lang zag aankomen. Dan was het nu niet zo een semi paniek situatie geweest.
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    0
    Het is sinds de hitte in zomer 2003 en de vele doden als gevolg daarvan dat men hitteplannen e.d. heeft uitgewerkt om mensen er beter op voor te bereiden en het aantal doden te voorkomen. Als er dan door de opwarming meer hittegolven zijn, is het uiteraard logisch dat men telkens weer (meer) waarschuwt.
    It is happening again

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht

PSN: Jonas89

Pagina 31 van 32 Eerste ... 21272829303132 Laatste

Regels voor berichten