Pagina 18 van 18 Eerste ... 81415161718

Discussie: Lente en Zomer 2019

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    135 (99%)
    Je mag uw huis zo goed isoleren als je wilt, zal altijd iets helpen tegen de warmte akkoord

Maar eenmaal de warmte binnenzit zoals wij zeggen is het moeilijk eruit te krijgen bij isolatie.
    Isolatie is denk ik nog altijd het best in de winter (tegen de kou en warmte in huis houden)
    PSN: Jonas89

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb mij vorige maand eindelijk eens een mobiele airco aangeschaft, ik dacht al 5 jaar dat ik dat niet nodig had maar na vorige zomer heb ik mij toch bedacht, moest toen elke dag werken tijdens die hittegolf. Toen was het op een bepaalde nacht continue 30 graden op mijn slaapkamer

Mijn slaapkamer is 100% zuidgericht, goede isolatie maar geen chauffage tijdens de winter, wel alle rolluiken dicht overdag, maar tijdens die warme periode eind juni werd het toch nog gemakkelijk 27 à 29 graden.
    Heb een mobiele airco gekocht van 500 euro en op een uurtje of 3 koelde het gemakkelijk af naar 20-21 graden. Echter maakt het best veel lawaai, dus ik zet 'm uit als ik effectief ga slapen.
    Toen ik 's ochtends wakker werd (na een nachtrust van 6 à 7u) was het echter alweer 26-27 graden.

Volgend week, als het weer zo warm wordt, ga ik mss toch een proberen de airco laten aanstaan
    Das de reden dat ik mijn mobiele airco heb verkocht.
    Allemaal leuk als hij aanstaat dan is het lekker fris, vannaf dat ding een uur uitstaat dan warmt dat direct weer op.

Vandaar, ventilator die uurtje blaast en dan uitvalt eens ik in slaap lig.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Pagina 18 van 18 Eerste ... 81415161718

Regels voor berichten