Pagina 10 van 16 Eerste ... 67891011121314 ... Laatste

Discussie: Lente en Zomer 2019

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Pfff, volgende week gans de week 30+. Echt geen goesting in. Iemand ervaring met zo'n mobiele airco?

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    Kan u aanraden voor te kijken voor split unit, ik heb zo mobiele airco gehad en eigenlijk verkocht.
    Heel goed eens hij aanstaat, maar vanaf je dat ding uitzet dan is het meteen terug opgewarmd.

Ik ben nog altijd tevreden van een waaier en een plantenspuit met water.
    Af en toe eens op je lichaam spuiten en voor de blazer zitten.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    135 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Pfff, volgende week gans de week 30+. Echt geen goesting in. Iemand ervaring met zo'n mobiele airco?

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    Als ik van u was, omdat jij toch niet tegen de warmte kunt. Zou ik investeren in een airco met buitenunit en desnoods met 2 airco's eraan (op slaapkamer en living bevoorbeeld)
    Wel best door een zelfstandige laten installeren, probleem is nu dat die mannen overvol zitten. Of je bent een handige harry en kan dat zelf
    Want ze meten u ruimte en en bepalen zo uw sterkte van airco

Veel mensen plaatsen nu zonnepanelen, maar deze tijden is dat géén overbodige luxe hoor een airco in huis. (vaste unit)
    En qua elektriciteit gebruik valt een mee hoor, technologie gaat er op vooruit (A+++), en koele lucht maken is niet zo 'erg' dan verwarmen ermee (dat ligt hoger)

Andere gekende tips om huis koel te houden zijn: rolluiken dicht aan de zonnekant, ramen alleen 's nachts open en overdag dicht
    PSN: Jonas89

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Eens even gezocht op mijn stad voor volgende week :

Zondag 30 , Maandag 32, Dinsdag 34, Woensdag 36 ( XD ) , Donderdag 34 , eenmaal vanaf Dinsdag ook niet onder de 22 s'nachts dus dat wilt zeggen hier thuis binnen nog steeds 27-28 s'nachts.
    Ale mannen twas ne toffe tijd maar als ik uitdroog volgende week wens ik ulle allemaal het beste int leven.

iTrader
    0
    Hoor dan her en der weer commentaren zoals 'zalig, laat maar komen' waarbij ik me dan afvraag wat 35 graden zoveel beter maakt dan 25...

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Hoor dan her en der weer commentaren zoals 'zalig, laat maar komen' waarbij ik me dan afvraag wat 35 graden zoveel beter maakt dan 25...
    Werklozen waarschijnelijk. Kan ook niet aannemen wat er zo leuk is aan 35 graden, zeker niet degene die fysieke arbeid doen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

fordjah's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Amai lange warme periode incoming.
    Op het werk idd niet te doen. Was echt om dood te gaan gisteren

iTrader
    0
    Straf allemaal, op dit ogenblik op vele plaatsen in het land is de temperatuur weer eens gezakt naar een "single-digit" cijfer (en dat op midzomer), voor sommige plaatsen is dat meer dan 3 graden onder wat een normale minimumtemperatuur voor juni zou moeten zijn. En volgende week wordt dat >30.

Wat een verschil 180 graden van windrichting kan maken.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    135 (99%)

Lente en Zomer 2019

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Ja tot 25graden is het leuk, het is nog altijd zomer voor iets.
    Dagen zoals gisteren, vandaag en morgen zijn best aangenaam.

Maar eenmaal erboven is de fun weg.
    Wind uit het oosten is nooit goed; zowel in de winter (barkoud) of nu in de zomer.
    PSN: Jonas89

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idd. Wow vanaf maandag maximum temperaturen van 32 tot 36 graden en dat tot en met zaterdag. Ik ga wat overuren doen volgende week. Sinds dit jaar verhuisd naar een ander gebouw waar wel airco is .
    Down on pain street, disappointment lurks

noccy's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Werklozen waarschijnelijk. Kan ook niet aannemen wat er zo leuk is aan 35 graden, zeker niet degene die fysieke arbeid doen.
    Hangt er allemaal van af wat je gewoon bent. Ooit na jaren Abu Dhabi terug in Belgie beland tijdens een 'hittegolf'..iedereen deed alsof ze doodgingen en wij liepen in lange jeans en hemd rond.
    Probleem is hier meestal dat je lichaam er niet aan went, als het 2-4 weken warm zou zijn heb je er al minder last van. Eerste dagen is altijd wat aanpassen.

Alles tot 32° is perfect weer voor mij, daarboven liever wat schaduw op de middag uren. =)
    Fiets zelfs 200km naar zee bij 35°... genoeg drinken, als je stopt schaduw opzoeken en je komt er wel.
    Man shouldn't be afraid to die, he should be afraid to never have lived.

[B]Rocketeer : neen, alcohol is geen drug

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    637 (100%)
    Ga mijne airco weer mogen bovenhalen spel maakt redelijk wat lawaai, maar in een warme kamer slapen is geen optie. Der gaan er mij mss zot verklaren ma vroeger bij mijn ouder thuis stond mijn raam soms helemaal open in de winter met de rolluiken half naar beneden. Mijn ma durfde soms niet na binnen komen omdat zo kou was is niks zo zalig als het koud is met een goed deken

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Ja tot 25graden is het leuk, het is nog altijd zomer voor iets.
    Dagen zoals gisteren, vandaag en morgen zijn best aangenaam.

Maar eenmaal erboven is de fun weg.
    Wind uit het oosten is nooit goed; zowel in de winter (barkoud) of nu in de zomer.
    Het grote probleem hier in België is dat je nooit de kans krijgt om aan een temperatuur gewoon te worden. Vandaag kan het +- 23 graden zijn om vanaf overmorgen dan plots 4-5 dagen aan + 30 graden om dan in een keer terug naar 20 graden te zakken

Maar inderdaad, 25-27 graden is ideaal.
    Piss off the easily pissed off.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    637 (100%)
    25graden is voor mij meer dan ok

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noccy Bekijk bericht
    Probleem is hier meestal dat je lichaam er niet aan went, als het 2-4 weken warm zou zijn heb je er al minder last van. Eerste dagen is altijd wat aanpassen.
    Vorig jaar was het in de zomer nog langer dan 4 weken heet en zelfs op de laatste dag ervan had ik er nog niet minder last van dan op dag 2, dat jij 200km fietst in 35 graden is leuk maar veranderd niets aan het feit dat 25+ al heet genoeg is in ons Belgisch klimaat en alles boven 30 gewoon bakken is hier, met uitzondering van de kust.

Om mijn punt van klimaatgevoel bij te staven, 2 jaar terug was ik in Spanje en het was daar ook vlot 30+ maar dat voelde op geen enkele dag aan zoals 30+ hier in mijne zandtuin tussen de bomen in Limburg, zelfs niet op dag 1.
    33 graden in Abu Dhabi kunde ook niet vergelijken met 33 graden in bv Hasselt.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noccy Bekijk bericht
    Hangt er allemaal van af wat je gewoon bent. Ooit na jaren Abu Dhabi terug in Belgie beland tijdens een 'hittegolf'..iedereen deed alsof ze doodgingen en wij liepen in lange jeans en hemd rond.
    .
    +1

Ik ben juist terug van India waar ik temperaturen heb meegemaakt tussen de 42-50 graden.
    Hier voelt het aan als lente voor mij.

Pagina 10 van 16 Eerste ... 67891011121314 ... Laatste

Regels voor berichten