Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hahahaha... en jij bent de uitkomst die mensen met een geheim willen. Bravo

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Never1104 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Deze man heeft geen reden om te liegen... sterker nog , de problemen die zijn kant op kwamen gaven hem alle reden alles terug te draaien. Dat heeft hij niet gedaan... alle respect en geloof in deze man.
    Euh...beetje vreemd antwoord, maar kom.

Ik weet niet wat ik van die gast moet denken. Ofwel klop het allemaal, ofwel is hij de beste acteur die ooit op deze aarde heeft rondgelopen.

Wat geen steek houdt is de manier waarop hij alles brengt. Namelijk: hij doet het opnieuw en opnieuw, en soms in een rattennest zoals bijvoorbeeld bij Joe Rogan. Wat ook opmerkelijk is: hij heeft nooit zijn verhaal op een andere manier voor de dag gebracht. Tot in het detail blijft het hetzelfde. Dat is niet typisch voor een fantast of iemand die moedwillig liegt om er geld uit te slaan. Speciaal man, op zijn minst. Iedere criticus pakt hem op zijn studies. Hij beweert een MIT'er zijn, terwijl er geen bewijs voor is. Dat 'zou' gewist zijn. Kan best, maar toch niet helemaal? Hij zou toch nog in het bezit moeten zijn van enig papieren bewijs dat hij daar gestudeerd heeft? Laat dat eerst een zien, zou ik zeggen.

Maar bon: wat mij betreft is er wel iets gaande, iets wat ons niet gemeld wordt en de aanleiding daarvoor is groot. Niet mensen zoals Lazar, maar getuigen zoals Donna Hare, zijn daarvan het beste voorbeeld. Verhalen die doorlopen in andere getuigenissen (in dit geval 'de foto en documenten die op een server in 'building 8' van het NASA hoofdkwartier werden gevonden begin jaren 90 door Gary Mckinnon)...Google er gerust op los. Pilotengetuigenissen (ettelijke, zoals Cmdr. Fravor), militaire getuigenissen, civiele getuigenissen,... De hoeveelheid aan informatie is gewoon te groot om te negeren. Er vliegen zaken boven ons hoofd die niet conventionele propulsietechnieken gebruiken, en buitengewone manoeuvres kunnen. Plak daar wederom niet terug de term 'alien' op, dat is een ander verhaal.

Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Tags for this Thread

Regels voor berichten