Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het allerergste aan huistofmijtallergie is wat mij betreft toch het besef dat je allergisch bent aan de uitwerpselen van microscopische mijtjes die OVERAL in je huis zitten maar die je dus niet kan zien. Je bent ook niet allergisch aan de beestjes zelf, maar aan hun uitwerspelen. Eigenlijk is dat gewoon een horror-allergie.

Ik haal weliswaar geen dikke tapijten in huis en was mijn lakens zoals JPV ook vermelde, maar dat zou ik zonder die allergie hopelijk ook doen.

Ik prijs mezelf voorlopig gelukkig volgens allergietesten allergisch aan huistofmijt, graspollen en een aantal andere planten en nooit écht last van gehad.
    Of je er nu allergisch aan bent of niet, die uitwerpselen krijg je toch binnen...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Cruez's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Hoi, ik had hier ook al heel lang last van. Nooit zonder zakdoek, veel niesbuien . Dan een goede nko arts geraadpleegd. Allergie aan hsm en katten in lichte mate. Levocitirizine en momentasone voorgeschreven gekregen. Ik neem momenteel dagelijks levo en ben er erg mee geholpen. De momentasone gebruik ik enkel nog als ik last begin kRijgen. De arts vertelde mij wel dat je je hiervoor ook kan laten inenten, maar dat is een gefaseerde reeks spuiten en niet altijd succesvol, dacht ik.
    Benzin im Blut, Opel im Herzen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cruez Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoi, ik had hier ook al heel lang last van. Nooit zonder zakdoek, veel niesbuien . Dan een goede nko arts geraadpleegd. Allergie aan hsm en katten in lichte mate. Levocitirizine en momentasone voorgeschreven gekregen. Ik neem momenteel dagelijks levo en ben er erg mee geholpen. De momentasone gebruik ik enkel nog als ik last begin kRijgen. De arts vertelde mij wel dat je je hiervoor ook kan laten inenten, maar dat is een gefaseerde reeks spuiten en niet altijd succesvol, dacht ik.
    Bij mij zijn ze als kind gestart met de inentingen, moeten stoppen omdat ik er allergisch op reageerde Maar ideaal natuurlijk voor diegene bij wie het wél werkt!

MarionCobretti's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hier weer een dexamethasone kuur om alles open te krijgen.

iTrader
    0
    Ik woonde in een huis helemaal niet geschikt voor allergie of astma patiënten
    Verhuis naar mijn eigen huis alles ingericht voor mijne astma
    Resultaat nooit zoveel last gehad

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten